Choose Language:

Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board  
  Discordiin mars - click to chat!  
  Home Recent LoginRegisterHelpSearch Map Achievements Database Quizzes   

Voit piilottaa tämän mainoksen kirjautumalla sisään.

Kampanjatori

Pages: 1 ... 83 84 85 
Send Topic
Unia (Read 167859 times)
Wiizeli
NES-Retro Ad Infinitum
NES-Retro Beersider

Vantaa - Finland

Re: Unia
Reply #1260 - 30.06.2020 at 06:52:32

Meinasinkin kokonaan unohtaa tämän unen raportoinnin. Tästä on aikaa joku viikko jo.

Unessa olin ryypiskelemässä parin lapsuuden kaverin kanssa Tapulikaupungissa. Jossain vaiheessa iltaa sitten saatiin idea, että lähetään moikkaamaan Radimusta sen työpaikalle.
Tässä unessa Kuskus ei ollut töissä Verkkiksessä vaan jossain muussa pienemmässä elektroniikkaliikkeessä.
Liike kuitenkin sijaitsi samassa tilassa Tapulissa Dominon vieressä, missä oli aikoinaan Archie’s videovuokraamo. Radi ainakin tietää sijainnin.

No mentiin sitten illasta sinne ja siellähän se Radi oli tiskin takana hommissa. Siinä sitten heitettiin Radin suuntaan kaikkea paskaa läppää ja yritettiin olutta tarjota. Radi oli yllättäen vähemmän iloinen ja töihinsä hajonnut.
Jostain syystä meillä oli mukana joku iso laite, mikä piti saada kokoon. En tiedä miksi. Niin ruvettiin sitä siinä sitten keskellä liikkeen lattiaa väsäilee kondikseen. Kovasti yritettiin Radilta saada apua.
Hauskintahan tässä on se, että liikkeen omistaja ei yhtään tykännyt siitä, että oltiin häiriköimässä siellä. Se sitten toki syytti Radia meistä ja siitä että Radi ei töitään tehnyt.

Ja viime yönä näin unta että omistin Ferrarin. Joku vanhempi malli oli kyseessä. Mutta autosta nauttiminen vähän tökki, kun olin kussut kaikki asiani ja olin jotenkin mahdollisesti ongelmissa lainkin kanssa.

Back to top

Achievements: 14
BeersiderPlayStation Network Level 15+24h MarathonAchievement ArtistHC Movie CollectorSocial AdventurerNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroKeyboard VeteranTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatInsiderDonated to AVGN
Wiiseli Wiizeli Wiizeli Wiizelih M_Manninen Weazel   IP Logged   Safari 13.1.1  iOS 13.5.1
Pages: 1 ... 83 84 85 
Send Topic