Choose Language:

Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board  
  Discordiin mars - click to chat!  
  Home Recent LoginRegisterHelpSearch Map Achievements Database Quizzes   

Voit piilottaa tämän mainoksen kirjautumalla sisään.

2 ilmaista lottokuponkia sekä 20 ilmaiskierrosta kutsukoodilla NESRETRO

Pages: 1 ... 102 103 104 105 106 ... 108
Send Topic
iPhone / iPad / Watch / TV - ohjelmat, vinkit, yleistä keskustelua (Read 208765 times)
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Live: Radikus
PSN: Radikus
NNID: Radikus

Re: iPhone / iPad / Watch / TV - ohjelmat, vinkit, yleistä keskustelua
Reply #1545 - 14.05.2019 at 21:45:26

Joutuu kattomaan Netflixin Dolby Visionit näköjään UHD-soittimen softalla kun Apple TV 4K tekee noista vilkkuvaa paskaa. Kiitos Apple.

Back to top

Achievements: 19
24h MarathonHC Movie CollectorCat PeopleNES-Retro ChampionSocial AdventurerAchievement ArtistNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroRetro Dealerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranClothed by NES-RetroItem AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatMedal of HonorDonated to AVGN

I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it's a comedy.
WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Safari 12.1  iOS 12.2
TriplaKoo
NES-Retro Ad Infinitum
Wannabe Road Runner

Kelju K.Kojootti

Kouvola - Finland

Reply #1546 - 15.05.2019 at 18:22:43

Wiizeli wrote on 11.05.2019 at 11:26:43:
Oli kyllä akku ihan finaalissa ja huolella.
Kesti tosiaan sen nelisen tuntia, että puhelin suostui käynnistymään ja myös pysymään päällä.
Siinä vaiheessa akkua oli 5%

Mä olin jo varautunut siihen, että akku ois kuukahtanut eikä suostuisi enää ottamaan varausta vastaan.

Vaikka se sun ajatusmaailmaa sotii vastaa ni mikset ottais jostain operaattorin kaupasta korottomalla osarilla luurin ja ku tulee veronpalautukset ni maksaa pois?

Back to top

Achievements: 16
Typical Apple UserNES-Retro ChampionNES-Retro White Glove SocietyBeer Mario Kart TournamentDog PeopleKeyboard VeteranSocial AdventurerNES-Retro FailplayMedal of HonorClothed by NES-RetroNES-Retro FailboatChurch of NES-RetroNES-Retro FailcabinItem AcquiredInsiderFirst Successful Sale
  IP Logged   Chrome 74.0.3729.136  Android 9
biblo
NES-Retro Master

en voi hyvin

Turku - Finland
Reply #1547 - 15.05.2019 at 20:35:13

TriplaKoo wrote on 15.05.2019 at 18:22:43:
Vaikka se sun ajatusmaailmaa sotii vastaa ni mikset ottais jostain operaattorin kaupasta korottomalla osarilla luurin ja ku tulee veronpalautukset ni maksaa pois?

Näin puhuu elisan osarikauppias Smiley

Back to top

Achievements: 6
Dog PeopleKeyboard VeteranNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroNES-Retro FailcabinTypical Apple User

”Olen Nikander, entinen teurastaja, nykyinen roskakuski, huonot hampaat, samoin vatsa, maksa toimii siinä ja siinä. Turha siis kysyä mitä minä haluan.”
iivil_clown   IP Logged   Chrome 74.0.3729.136  Android 7.0
Amd-man
NES-Retro Ad Infinitum
MILF Hunter

Call-Me-Kenneth

Vehmaa - Finland

Live: Black Gandalf
PSN: Black_Gandalf

Reply #1548 - 16.05.2019 at 01:01:12

Pistin uutta luuria eli iPhone 4.

Huudosta muutama kymppi posteineen. Ei oo tulossa kylläkään puhelimeks vaan töihin "iPodiksi". Trukkiin kun vaihtaa akkua niin soitin unohtaa missä mentiin muistitikun biiseissä joten alkaa kyrsimään kun pitää skipata 30kansiota että pääsee siihen missä oli. iPod Touchissa 3.5mm liitäntä on pohjassa ja olis parempi että on päällä jollain tässä on.

Kinkkilästä laitoin suojakuoren johonka isketään tarranauhaa jonka kanssa kiinnitän soittimen trukin palkkiin niin pysyy paikoillaan.

Myyjällä ollu tässä kuussa kaks nelosta myynnissä ja pitääkin laittaa viestiä että makselee vähän takaisin sillä 16GB huutaja varmaankin vastaanottanut huutamani 32GB luurin.

When You See It... Kiss

E: Tokihan sitä olis entuudestaan iPod Mini ja Classic, mutta Mini on vaan 4GB ja Classic painaa kolme grammaa enemmän kuin tämä joten asiahan oli ihan selvä.

Back to top
« Last Edit: 16.05.2019 at 01:10:17 by Amd-man »  
Achievements: 10
Typical Apple UserSocial AdventurerNES-Retro ChampionNot Too Old For This ShitNES-Retro FailcabinKeyboard VeteranClothed by NES-RetroNES-Retro FailboatDonated to AVGNInsider

I'm not sick but I'm not well
452836 Black_Gandalf Black Gandalf amd___man 62 ur23599305 Risunjemmaaja Varjostusmies Varjomies   IP Logged   Firefox 67.0  Windows 10
Wiizeli
NES-Retro Ad Infinitum

Vantaa - Finland

Reply #1549 - 16.05.2019 at 15:27:23

TriplaKoo wrote on 15.05.2019 at 18:22:43:

Jos nyt pari kuukautta kestäis, niin sitten verkkiksestä tilaan uuden iphonen ja veronpalautuksilla suoraan maksaa pois.

Back to top

Achievements: 13
PlayStation Network Level 15+24h MarathonAchievement ArtistHC Movie CollectorSocial AdventurerNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroKeyboard VeteranTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatInsiderDonated to AVGN
Wiiseli Wiizeli Wiizeli Wiizelih M_Manninen Weazel   IP Logged   Firefox 66.0  Windows 10
TriplaKoo
NES-Retro Ad Infinitum
Wannabe Road Runner

Kelju K.Kojootti

Kouvola - Finland

Reply #1550 - 16.05.2019 at 18:21:36

biblo wrote on 15.05.2019 at 20:35:13:
Näin puhuu elisan osarikauppias Smiley

Sori mä en myy Elisalla mitään, mä toimin ite tällee. Jos kiinnostaa, ni oon asiantuntijatehtävissä, ei oo myyntioikeuksia edes.

En näe mitää järkeä itse kärvistellä pari kuukautta rikkinäisellä luurilla ja miettii et häviikö data ja onko varmuuskopio menny varmasti. Monesti noissa menee eka kuukaus siinä että ees saat laskua. Hinta pyörii lähestulkoo samas mallissa kaikissa kaupoissa samana.

Back to top

Typical Apple UserNES-Retro ChampionNES-Retro White Glove SocietyBeer Mario Kart TournamentDog PeopleKeyboard VeteranSocial AdventurerNES-Retro FailplayMedal of HonorClothed by NES-RetroNES-Retro FailboatChurch of NES-RetroNES-Retro FailcabinItem AcquiredInsiderFirst Successful Sale
biblo
NES-Retro Master

en voi hyvin

Turku - Finland
Reply #1551 - 16.05.2019 at 18:38:56

TriplaKoo wrote on 16.05.2019 at 18:21:36:
Sori mä en myy Elisalla mitään, mä toimin ite tällee. Jos kiinnostaa, ni oon asiantuntijatehtävissä, ei oo myyntioikeuksia edes.

En näe mitää järkeä itse kärvistellä pari kuukautta rikkinäisellä luurilla ja miettii et häviikö data ja onko varmuuskopio menny varmasti. Monesti noissa menee eka kuukaus siinä että ees saat laskua. Hinta pyörii lähestulkoo samas mallissa kaikissa kaupoissa samana.

Asiantuntia:kaikki alat? No ei, kuhan heitin vaan kun muistelin että jossain vaiheessa menit elisalle. Nää osarikaupat on nykyään just hyvä ettei mee kuluja jne jos sellaiselle on tarvis.

Back to top

Dog PeopleKeyboard VeteranNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroNES-Retro FailcabinTypical Apple User

”Olen Nikander, entinen teurastaja, nykyinen roskakuski, huonot hampaat, samoin vatsa, maksa toimii siinä ja siinä. Turha siis kysyä mitä minä haluan.”
iivil_clown   IP Logged   Chrome 74.0.3729.157  Android 7.0
TriplaKoo
NES-Retro Ad Infinitum
Wannabe Road Runner

Kelju K.Kojootti

Kouvola - Finland

Reply #1552 - 16.05.2019 at 21:54:46

biblo wrote on 16.05.2019 at 18:38:56:
Asiantuntia:kaikki alat?

Omaguru myymälässä

Back to top

Wiizeli
NES-Retro Ad Infinitum

Vantaa - Finland

Reply #1553 - 25.05.2019 at 12:24:13

sfyj

apphu.jpg (53 KB | )
apphu.jpg
Back to top

PlayStation Network Level 15+24h MarathonAchievement ArtistHC Movie CollectorSocial AdventurerNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroKeyboard VeteranTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatInsiderDonated to AVGN
Wiiseli Wiizeli Wiizeli Wiizelih M_Manninen Weazel   IP Logged   Firefox 67.0  Windows 10
Wiizeli
NES-Retro Ad Infinitum

Vantaa - Finland

Reply #1554 - 24.06.2019 at 12:11:33

Edellisellä sivulla manasin puhelimen latauspiuhaa, joka ei toimi enää kunnolla.
Ostin sitten vihdoin uuden piuhan.

Vika onkin puhelimessa.....

Ja luurin laturireiässä ei ole paskaa tai kuolleita huoria.
Kontaktin saaminen ongelmana. Voiko noi pinnat sitten kulua?
Vai pitääkö tässä pumpulipuikkoa ja septidiniä survoa sisään?

Back to top

Wiiseli Wiizeli Wiizeli Wiizelih M_Manninen Weazel   IP Logged   Safari 12.1.1  iOS 12.3.1
Junton
NES-Retro Elite

Playing video games

Hämeenlinna - Finland

PSN: Juntton
NNID: Juntton

Reply #1555 - 08.07.2019 at 22:40:27

Mahtava vekotin tämä uusi iPad Air Smiley

Kirjoittaminen ja näyttötuntuma ihan eri, kuin 150e Android tabletissa. Vielä toi smart folio keyboard niin on valmiina opiskelemaan. Testasin Officea yms. niin ei ollut mitään mitä en olisi tolla Lenovon Win-läppärillä voinut tehdä.

Back to top

Achievements: 11
BeersiderNot Too Old For This ShitNES-Retro FailcabinCat PeopleSocial Adventurerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranTypical Apple UserInsiderChurch of NES-RetroNES-Retro Failboat

SMD2(x2), NES, SNES, N64, WII U, SWITCH, GBC, GBA, N2DS, PS2, PS3, PS4, XBONE
Olen nähnyt asioita, joita te ihmiset ette uskoisi. Hyökkäysaluksia tulessa Orionin edustalla. Olen katsellut C-säteiden kimaltelua Tannhäuserin portilla. Kaikki nuo hetket katoavat aikanaan, kuin kyynelet sateeseen.
17.12.2015: Rapea kalaleike ranskalaisilla (Pizzataxi) -Radilys
708256 Juntton Junt0n Junton Junton   IP Logged   Safari 12.1.1  iOS 12.3.1
biblo
NES-Retro Master

en voi hyvin

Turku - Finland
Reply #1556 - 08.07.2019 at 23:16:32

Junton wrote on 08.07.2019 at 22:40:27:
Mahtava vekotin tämä uusi iPad Air Smiley

Kirjoittaminen ja näyttötuntuma ihan eri, kuin 150e Android tabletissa. Vielä toi smart folio keyboard niin on valmiina opiskelemaan. Testasin Officea yms. niin ei ollut mitään mitä en olisi tolla Lenovon Win-läppärillä voinut tehdä.

Ootko piirtäny qlleja?

Back to top

iivil_clown   IP Logged   Chrome 75.0.3770.101  Android 7.0
Junton
NES-Retro Elite

Playing video games

Hämeenlinna - Finland

PSN: Juntton
NNID: Juntton

Reply #1557 - 09.07.2019 at 06:50:43

biblo wrote on 08.07.2019 at 23:16:32:
Ootko piirtäny qlleja?

Vielä en ole ehtinyt!

Back to top

Achievements: 11
BeersiderNot Too Old For This ShitNES-Retro FailcabinCat PeopleSocial Adventurerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranTypical Apple UserInsiderChurch of NES-RetroNES-Retro Failboat

SMD2(x2), NES, SNES, N64, WII U, SWITCH, GBC, GBA, N2DS, PS2, PS3, PS4, XBONE
Olen nähnyt asioita, joita te ihmiset ette uskoisi. Hyökkäysaluksia tulessa Orionin edustalla. Olen katsellut C-säteiden kimaltelua Tannhäuserin portilla. Kaikki nuo hetket katoavat aikanaan, kuin kyynelet sateeseen.
17.12.2015: Rapea kalaleike ranskalaisilla (Pizzataxi) -Radilys
708256 Juntton Junt0n Junton Junton   IP Logged   Safari 12.1.1  iOS 12.3.1
biblo
NES-Retro Master

en voi hyvin

Turku - Finland
Reply #1558 - 09.07.2019 at 09:19:59

Junton wrote on 09.07.2019 at 06:50:43:
Vielä en ole ehtinyt!

Tiesin että sinuun voi luottaa!

Back to top

iivil_clown   IP Logged   Chrome 75.0.3770.100  Windows 10
Wiizeli
NES-Retro Ad Infinitum

Vantaa - Finland

Reply #1559 - 10.07.2019 at 10:11:31

Oli tarkoitus uusi iPuhelin ostaa kuukauden päästä veronpalautuksilla, mutta nyt kävi asioita ja joudun jo tänään Applekaupoille.

Kysymys kuuluukin, että onko XR luuri joka olisi ok?
128gt versio irtoaa muistaakseni alle 900€ dna:lta.

20190710_100831.jpg (3943 KB | 6 )
20190710_100831.jpg
Back to top

Wiiseli Wiizeli Wiizeli Wiizelih M_Manninen Weazel   IP Logged   Chrome 67.0.3396.87  Android 8.0.0
Pages: 1 ... 102 103 104 105 106 ... 108
Send Topic