Choose Language:

Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board  
  Discordiin mars - click to chat!  
  Home Recent LoginRegisterHelpSearch Map Achievements Database Quizzes   

Voit piilottaa tämän mainoksen kirjautumalla sisään.

Pages: 1 2 3 ... 7
Send Topic
Negatiiviset palautteet (Read 72873 times)
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Live: Radikus
PSN: Radikus
NNID: Radikus

Negatiiviset palautteet
02.10.2009 at 08:01:47

Koska ne hyvin harvat negat hukkuvat kuitenkin tuonne miljoonien palautteiden sekaan, niin tehdään tälläinen erillinen häpeäpuu. Rohkaisee varmasti ihmisiä olemaan sohlaamatta, vaikka eihän täällä mitään ongelmia yleensä olekaan.

Ei kuitenkaan lisätä tänne vanhoja juttuja, vaan lähdetään ihan puhtaalta pöydältä.

Mitä vähemmän viestejä tähän threadiin tulee niin sitä parempi. Smiley

Back to top
« Last Edit: 02.10.2009 at 08:05:59 by Radikus »  
Achievements: 20
Beersider24h MarathonHC Movie CollectorCat PeopleNES-Retro ChampionSocial AdventurerAchievement ArtistNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroRetro Dealerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranClothed by NES-RetroItem AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatMedal of HonorDonated to AVGN

I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it's a comedy.
WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged  
Pitka_Masa
NES-Retro Elite

Maalla on mukavaa!

Kittilä - Finland
Re: Negatiiviset palautteet
Reply #1 - 13.01.2010 at 16:59:00

Avaanpas tilin.

Kabanossin kanssa oli kaupanteko aika hermoja raastavaa, koska kaverista ei kuulunut kahteen viikkoon mitään.

Mainittakoon kuitenkin, että kaverilla oli ihan  pätevä syy tähän koomaan, mutta ei tästä nyt viitsi kehujakaan antaa. Rehellinen kaveri kuitenkin kyseessä, tosin myönnän että pelkäsin hetken jo pahinta.

P.S. katselen vielä, missä kunnossa vehje tulee perille, se on nimittäin nyt Kittilän postissa.

Back to top
« Last Edit: 30.09.2011 at 13:06:13 by Radikus »  
Achievements: 5
Keyboard VeteranTypical Apple UserFirst Successful SaleInsiderDonated to AVGN
Pitka_Masa akseli_91 PitkaMasa1   IP Logged  
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #2 - 13.01.2010 at 17:00:53

Joo ei se tosiaan riitä että kamat saapuu joskus, vaan kommunikaation pitää olla sujuvaa ja viiveetöntä.

Muunlaista kauppaa harrastavat voivat suksia Norjaan täältä.

Back to top

Beersider24h MarathonHC Movie CollectorCat PeopleNES-Retro ChampionSocial AdventurerAchievement ArtistNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroRetro Dealerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranClothed by NES-RetroItem AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatMedal of HonorDonated to AVGN

WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged  
miikaz
NES-Retro Novice
*

Reply #3 - 28.04.2010 at 18:35:48

blade9:n kanssa ei kannata tehdä tai yrittääkkään tehdä minkäänlaisia kauppoja. Äijä sanoi ostavansa pelin ja maksavansa seuraavalla viikolla, ja tämä seuraava viikko oli 2vk sitten...

Tälläiset saisi hirttää suoraan vaan, ensin kauppoja hierotaan, ja kun tyrehdytän kaupat muihin ostajiin, niin sitten hän ei vastaa yv:nä mitään enään. Painaki siis nimi mieleen blade9, hänen kanssaan EI kauppoja kannata edes harkita.  Angry

Back to top

IP Logged  
Tseki
Ex Member

Reply #4 - 10.05.2010 at 17:35:46

Nimimerkki "AbesAreC00l" ei koskaan toimittanut tuotetta ja lopetti yhteydenpidonkin. Onneksi en maksanu etukäteen.

Back to top
« Last Edit: 30.09.2011 at 13:06:26 by Radikus »  
  IP Logged  
mrjones
NES-Retro Insider

Siizys perkele
Reply #5 - 06.09.2010 at 13:41:20

http://www.nesretro.com/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?action=viewprofile;username=7E6464...

Siizys perkele, mikä tyyppi.

Kestää 18 päivää maksusta saada pelit, valehtelee lisäksi jo lähettäneensä pelit aiemmin kuin mitä kirjekuoren postileimassa lukee, ja lisäksi vaikka erikseen pyysin lähetystä postin pahvikirjekuoressa niin perkeleen idiootti menee postittamaan maksikirjeenä kuplamuovikirjheenä.

Saatana, sanonko rumasti ?

Sanon !

Back to top
« Last Edit: 30.09.2011 at 13:06:39 by Radikus »  
  IP Logged  
Mortti^
NES-Retro Novice
*

YaBB 1G - SP1 on Kuningas!

Reply #6 - 30.09.2011 at 12:37:18

Vampire_lestat isot miinukset -------------------

Tuote maksettu 19.09 joka tapauksessa pankista riippumatta on rahat olleet tilillä 21.09!

Last Online:

22.09.2011 at 12:52:22

On nähnyt kuitenkin viestini ja osoitteeni! Joissa olen ilmoittanut maksaneeni 19.09 tuotteet. Isosta summasta ei ole kyse, mutta toi asenne pistää vituttaa!  Angry

Back to top
« Last Edit: 30.09.2011 at 13:06:47 by Radikus »  
Achievements: 1
NES-Retro Failcabin
  IP Logged  
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #7 - 30.09.2011 at 13:01:58

Kieltämättä jos ei saa edes viikossa peliä perille (tai edes liikkeelle) siitä kun maksu nasahtaa tilille, niin ei tartte kyllä täällä edes tehdä kauppoja.

Itse lähetän 99,99% kaikista myynneistäni seuraavana aamuna, poikkeuksena pakkotilanteet ettei vaan pääse käymään Postissa jostain syystä, tai esim. pakkausmateriaalit loppuukin yllättäen kesken.

Back to top
« Last Edit: 30.09.2011 at 13:05:34 by Radikus »  

Mortti^
NES-Retro Novice
*

Reply #8 - 30.09.2011 at 17:43:33

Radikus wrote on 30.09.2011 at 13:01:58:
Kieltämättä jos ei saa edes viikossa peliä perille (tai edes liikkeelle) siitä kun maksu nasahtaa tilille, niin ei tartte kyllä täällä edes tehdä kauppoja.

Itse lähetän 99,99% kaikista myynneistäni seuraavana aamuna, poikkeuksena pakkotilanteet ettei vaan pääse käymään Postissa jostain syystä, tai esim. pakkausmateriaalit loppuukin yllättäen kesken.

Juu itselläni on sama periaate. Ja maksun kanssa myös. Yritän maksaa 5 h sisällä ostamani tuotteen. Joskus tietysti tulee poikkeuksia. Olen itse ihmetellyt noita positiivisiä kommentteja mitä olen saanut. Salamannopea maksaja, huuto.netin aatelia jne... Kuinka ihmiset normaalisti maksaa sitten huutonsa? Olen ajatellut itse, että jos jotain ostan se myös pitää maksaa. Joskus voidaan tietysti sopia poikkeuksia.

Mitä tulee vielä tohon lehtiostokseeni. Jos niitä lehtiä ei ikinä tuu ja kommunikointi on 0. Voin käydä tekemässä. Lievästä petoksesta ilmoituksen. Ihan vaan sen takia, että muut eivät kokisi samaa kyseiseltä myyjältä!  Undecided

Back to top

NES-Retro Failcabin
  IP Logged  
Rotten
NES-Retro Journeyman

Reply #9 - 01.10.2011 at 03:30:29

Radikus wrote on 30.09.2011 at 13:01:58:

Joskus ei ihan hirveässä krapulassa jaksa raahautua postiin, silloin lähetys viivästyy. Myöntänet kai saman?

Back to top

Achievements: 2
NES-Retro FailcabinNES-Retro Failboat

Toiset kuolee afrikassa nälkään ja toisille tarjotaan ruotsiboksillisia BD:eitä, maailman synkkyys yltää jokaiseen kolkkaan. -Radikus
Rottenquad   IP Logged  
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #10 - 01.10.2011 at 09:16:41

Rotten wrote on 01.10.2011 at 03:30:29:
Joskus ei ihan hirveässä krapulassa jaksa raahautua postiin, silloin lähetys viivästyy. Myöntänet kai saman?

Ei ole toistaiseksi koskaan ollut niin pahaa krapulaa postiaamuna.

Back to top

Mortti^
NES-Retro Novice
*

Reply #11 - 01.10.2011 at 10:25:46

Jos on sitoutunut myymään / ostamaan jotain niin hommat pitää hoitaa loppuun asti luvatulla tavalla.

Back to top

NES-Retro Failcabin
  IP Logged  
Mortti^
NES-Retro Novice
*

Reply #12 - 04.10.2011 at 17:02:33

Mortti^ wrote on 30.09.2011 at 12:37:18:
Vampire_lestat isot miinukset -------------------

Tuote maksettu 19.09 joka tapauksessa pankista riippumatta on rahat olleet tilillä 21.09!

Last Online:

22.09.2011 at 12:52:22

On nähnyt kuitenkin viestini ja osoitteeni! Joissa olen ilmoittanut maksaneeni 19.09 tuotteet. Isosta summasta ei ole kyse, mutta toi asenne pistää vituttaa!  Angry

Tänään sain hakea lehdet postista!  Smiley Lähetetty oli 30.09. Kunto on hyvä! Ja joku c64 peli näytti olevan paketissa boonuksena. Onneksi sain paketin vaikka kesti todella kauan!

Back to top

NES-Retro Failcabin
  IP Logged  
Sierain
NES-Retro Elite

Kouvola - Finland
Reply #13 - 05.10.2011 at 08:46:10

Mortti^ wrote on 30.09.2011 at 17:43:33:
Juu itselläni on sama periaate. Ja maksun kanssa myös. Yritän maksaa 5 h sisällä ostamani tuotteen. Joskus tietysti tulee poikkeuksia. Olen itse ihmetellyt noita positiivisiä kommentteja mitä olen saanut. Salamannopea maksaja, huuto.netin aatelia jne... Kuinka ihmiset normaalisti maksaa sitten huutonsa? Olen ajatellut itse, että jos jotain ostan se myös pitää maksaa. Joskus voidaan tietysti sopia poikkeuksia.

Olen miettinyt samaa, mutta kaikki tuskin muistavat huutojaan tai seuraavat sähköpostia päivittäin. Tunnen kyllä velvollisuudekseni maksaa tai lähettää saman tien ja asia on vain saatava pois alta. Yleensä tavara tulee lähetettyä ennen maksun saapumista, vaikka olen muuta kohteeseen kirjoittanutkin.

On muuten vittumaista, kun myyjällä ei ole automaattiviestiä tilinumeroineen ja saa odottaa ja kytätä x päivää, että tiedot saa. Näissä tilanteissa on vielä turhan usein niin, että joutuu itse pyytämään tilinumeroa, ennen kuin myyjästä kuulee yhtään mitään.

Vaikka itse maksan ja lähetän kaiken saman tien, en jostain syystä välitä, jos toinen osapuoli hidastelee. Vähän aikaa sitten piti olla tarkkana, kun oli vähän isompi kauppa, mutta muuten aika se ja sama, tavara saapuu kun saapuu. Tälläkin hetkellä näkyy olevan yksi levy matkassa, ostettu Huudon kautta 18.9. Tuossa taisi olla vielä sellainen vittumaisuus, että myyjällä ei ollut koko cd:tä, vaan tilasi sen Hollannista tai jotain. Ei noista jaksa kuitenkaan alkaa valittamaan, saati antamaan jotain negaa.

Back to top

Achievements: 5
NES-Retro ChampionClothed by NES-RetroInsiderFirst Successful SaleDonated to AVGN
Sierain Sierain 281 Sier4in   IP Logged  
Zilverfang
NES-Retro Ad Infinitum Moderator
Wayback Machiner

Vähäkyrö - Finland

NNID: Zilverfang
Wii: 2546 1105 8213 6600

Reply #14 - 05.10.2011 at 11:43:54

Sierain wrote on 05.10.2011 at 08:46:10:
Ei noista jaksa kuitenkaan alkaa valittamaan, saati antamaan jotain negaa.

Ai vaikka olet jo maksanut? Shocked

Back to top

Achievements: 16
NES-Retro ChampionNot Too Old For This ShitSocial AdventurerAchievement ArtistRetro DealerKeyboard VeteranNES-Retro FailboatMedal of HonorNES-Retro Failcabinbassokoira's Long Con VictimClothed by NES-RetroTypical Apple UserFirst Successful SaleItem AcquiredInsiderDonated to AVGN

"Busy NES business since 1990"
990688 107 Zilverfang   IP Logged  
Pages: 1 2 3 ... 7
Send Topic