Choose Language:

Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board  
  Discordiin mars - click to chat!  
  Home Recent LoginRegisterHelpSearch Map Achievements Database Quizzes   

Voit piilottaa tämän mainoksen kirjautumalla sisään.

Kampanjatori

Pages: 1 2 3 4 5 ... 13
Send Topic
peli hukassa (Read 92754 times)
RetroUkko
NES-Retro Ad Infinitum
Jones in the Fast Lane

Nintendo Entertainment
System

Lohja - Finland

Live: cossuton
PSN: retrofreak666
NNID: retrofreak666

Re: peli hukassa
Reply #30 - 06.07.2013 at 15:51:42

Tarkistan nuo youtubesta kun pääsen kotia!

Back to top

Achievements: 20
Pokémon MasterAchievement ArtistKeyboard VeteranNES-Retro Failplay24h MarathonCat PeopleNES Game MasterPlayStation Network Level 250+NES-Retro White Glove SocietyShadow ManNES-Retro ChampionSocial AdventurerFrom 'Retro with LoveNES-Retro FailcabinClothed by NES-RetroNES-Retro FailboatFirst Successful SaleInsiderTypical Apple UserItem Acquired

Harrastuksista ykkönen: NES
Ad Infinitum # 21
385072 retrofreak666 cossuton cossuvissy RetroUkko ur69901651 RetroUkko   IP Logged   Safari 6.0  iOS 6.1.3
RetroUkko
NES-Retro Ad Infinitum
Jones in the Fast Lane

Nintendo Entertainment
System

Lohja - Finland

Live: cossuton
PSN: retrofreak666
NNID: retrofreak666

Reply #31 - 06.07.2013 at 16:02:31

RetroUkko wrote on 06.07.2013 at 15:51:42:
Tarkistan nuo youtubesta kun pääsen kotia!

EDIT: dark seal se oli. Hyvin tunnistettu. Miten hitossa pääsen pelaamaan tuota näiden vuosien jälkeen?! <3

Back to top

Achievements: 20
Pokémon MasterAchievement ArtistKeyboard VeteranNES-Retro Failplay24h MarathonCat PeopleNES Game MasterPlayStation Network Level 250+NES-Retro White Glove SocietyShadow ManNES-Retro ChampionSocial AdventurerFrom 'Retro with LoveNES-Retro FailcabinClothed by NES-RetroNES-Retro FailboatFirst Successful SaleInsiderTypical Apple UserItem Acquired

Harrastuksista ykkönen: NES
Ad Infinitum # 21
385072 retrofreak666 cossuton cossuvissy RetroUkko ur69901651 RetroUkko   IP Logged   Safari 6.0  iOS 6.1.3
Arcane
NES-Retro Expert

Helsinki - Finland

Live: Mad Arcane

Reply #32 - 13.09.2013 at 23:09:50

Mulla on hukassa vanha peli, jota en tosin itse tainnut koskaan pelata, mutta katselin vierestä kun veli pelasi 90-luvun alkupuolella.

Hatarat muistikuvani pelistä ovat:
- Ongelmanratkontapeli
- Ylhäältä päin kuvattu 2D, scrollaava kamera
- Esineiden työntelyä sokobanin tyyliin, tosin tavoite joka kentässä taisi olla vaan päästä loppuun
- Saattoi olla mukana esim. jäätä, liukuhihnoja tai vastaavia, joissa saattoi liikkua tai tavaroita työnnellä
- Hämäriä muistikuvia, että pelattava hahmo olisi ollut joku mies, esteinä laasereita ja joko pelihahmon apurina oli (robotti?)koira, tai sitten vastustajan oli koiria?
- alustana tod.näk. PC tai amiga

Olen tuota pidemmän aikaa tuuminut, nyt se tuli taas uudestaan mieleen kun RoboRally-lautapelin ostin, ja siinä on liukuhihnoja ja kuoppia, joiden muistelen peliin kuuluneen.

Tai ehkä sekotan nyt kaksi eri peliä yhdeksi kokonaisuudeksi. Mutta vinkkejä otetaan vastaan.

Back to top
« Last Edit: 13.09.2013 at 23:12:44 by Arcane »  
WWW arcanefin tahuomo   IP Logged   Chrome 29.0.1547.66  Windows 7
Mirsku
NES-Retro Master

does this look like the
face of mercy ?

Helsinki - Finland
Reply #33 - 13.09.2013 at 23:18:40

Arcane wrote on 13.09.2013 at 23:09:50:
Tai ehkä sekotan nyt kaksi eri peliä yhdeksi kokonaisuudeksi. Mutta vinkkejä otetaan vastaan.

Chip Challenge ja Rodent's Revenge ?

Back to top

Achievements: 10
PlayStation Network Level 250+Keyboard VeteranSocial AdventurerNES-Retro White Glove SocietyNES Game MasterFirst Successful SaleTypical Apple UserChurch of NES-RetroItem Acquiredbassokoira's Long Con Victim

"Pelien avulla voidaan opettaa todella syvällisiä asioita. Oppilas voi esimerkiksi kuvitella olevansa Neuvostoliiton maatalousministeri.  "

" Mee töihin siitä normo kun oot noin looginen perkele "
Mirsku mirskuism   IP Logged   Chrome 29.0.1547.72  Android 4.2.2
Arcane
NES-Retro Expert

Helsinki - Finland

Reply #34 - 13.09.2013 at 23:51:45

Ei kyllä kumpikaan noista. Aikani kuluksi katsoin wikipedian epämääräisen List of puzzle games -listankin läpi, eikä tärpännyt. Vitsi kun on niin epämääräisiä mielikuvia.

Back to top

Sethresh
NES-Retro Apprentice
**

Oulu - Finland
Reply #35 - 14.09.2013 at 00:15:41

Kuulostaa tosi paljon eräältä peliltä jota itse oon yrittänyt muistaa tässä. Satutko muistamaan oliko siinä esim. erilaisia kenkiä tms joita tarvitsi jotta pystyi tietyissä paikoissa liikkumaan jne? Tai eri värisiä avaimia jotka piti kerätä jotta pääsi vastaavista ovista?

Muistan erityisesti jonkin jääkentän/-huoneen, jossa piti oikeassa järjestyksessä liukua normilaattojen kautta jotta pääsi eteenpäin.

Isä tuota pelaili parisen vuotta sitten vielä, täytynee kysyä siltä jos se muistaisi.

Back to top
« Last Edit: 14.09.2013 at 00:17:43 by Sethresh »  
Achievements: 2
Typical Apple UserChurch of NES-Retro

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
716555 Sethresh sethresh   IP Logged   Firefox 25.0  Windows 7
Rami_Airola
NES-Retro Elite

Turku - Finland

NNID: Rami_Airola

Reply #36 - 14.09.2013 at 00:48:03

Sethresh wrote on 14.09.2013 at 00:15:41:
Kuulostaa tosi paljon eräältä peliltä jota itse oon yrittänyt muistaa tässä. Satutko muistamaan oliko siinä esim. erilaisia kenkiä tms joita tarvitsi jotta pystyi tietyissä paikoissa liikkumaan jne? Tai eri värisiä avaimia jotka piti kerätä jotta pääsi vastaavista ovista?

Muistan erityisesti jonkin jääkentän/-huoneen, jossa piti oikeassa järjestyksessä liukua normilaattojen kautta jotta pääsi eteenpäin.

Isä tuota pelaili parisen vuotta sitten vielä, täytynee kysyä siltä jos se muistaisi.

Tuo on Mirskun mainitsema Chip's Challenge.

Back to top

Achievements: 8
24h MarathonHC Movie CollectorNot Too Old For This ShitItem AcquiredKeyboard VeteranFirst Successful SaleDonated to AVGNInsider
13881 ramiairola ramiairola Airola Airola Airola   IP Logged   Firefox 23.0  Windows 8
Rami_Airola
NES-Retro Elite

Turku - Finland

Reply #37 - 14.09.2013 at 00:49:24

TEPLAPOSTAUS!

Jostain syystä mulle tulee tosta Arcanen pelistä mieleen Kye.
Mutta ei tuossa kyllä ruutu taida scrollata.

kye.png (14 KB | )
kye.png
Back to top

24h MarathonHC Movie CollectorNot Too Old For This ShitItem AcquiredKeyboard VeteranFirst Successful SaleDonated to AVGNInsider
13881 ramiairola ramiairola Airola Airola Airola   IP Logged   Firefox 23.0  Windows 8
Rami_Airola
NES-Retro Elite

Turku - Finland

Reply #38 - 14.09.2013 at 01:15:57

HA!
Tais löytyä Arcanen etsimä peli.

Se on Rescue Rover ykkönen tai kakkonen.

EDIT:
liitin vielä pelikuvan ykkösestä, kun siitä oli vain aloituskuva ja muut oli kakkosesta.

Back to top
« Last Edit: 14.09.2013 at 01:27:32 by Rami_Airola »  
Junton
NES-Retro Elite

Playing video games

Hämeenlinna - Finland

PSN: Juntton
NNID: Juntton

Reply #39 - 14.09.2013 at 01:40:02

Arcane wrote on 13.09.2013 at 23:09:50:
Mulla on hukassa vanha peli, jota en tosin itse tainnut koskaan pelata, mutta katselin vierestä kun veli pelasi 90-luvun alkupuolella.

Hatarat muistikuvani pelistä ovat:
- Ongelmanratkontapeli
- Ylhäältä päin kuvattu 2D, scrollaava kamera
- Esineiden työntelyä sokobanin tyyliin, tosin tavoite joka kentässä taisi olla vaan päästä loppuun
- Saattoi olla mukana esim. jäätä, liukuhihnoja tai vastaavia, joissa saattoi liikkua tai tavaroita työnnellä
- Hämäriä muistikuvia, että pelattava hahmo olisi ollut joku mies, esteinä laasereita ja joko pelihahmon apurina oli (robotti?)koira, tai sitten vastustajan oli koiria?
- alustana tod.näk. PC tai amiga

Olen tuota pidemmän aikaa tuuminut, nyt se tuli taas uudestaan mieleen kun RoboRally-lautapelin ostin, ja siinä on liukuhihnoja ja kuoppia, joiden muistelen peliin kuuluneen.

Se oli joku tim... joku vaan pelkkä Tim ja löytyy win 3.11.

Mutta vastaus on jos ei löydy: RADIKUS j abiblo kohtaavat sademetsän temmellyksessä.

Back to top

Achievements: 11
BeersiderNot Too Old For This ShitNES-Retro FailcabinCat PeopleSocial Adventurerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranTypical Apple UserInsiderChurch of NES-RetroNES-Retro Failboat

SMD2(x2), NES, SNES, N64, WII U, SWITCH, GBC, NDS(x3), PS2, PS3, PS4, XBONE
Olen nähnyt asioita, joita te ihmiset ette uskoisi. Hyökkäysaluksia tulessa Orionin edustalla. Olen katsellut C-säteiden kimaltelua Tannhäuserin portilla. Kaikki nuo hetket katoavat aikanaan, kuin kyynelet sateeseen.
17.12.2015: Rapea kalaleike ranskalaisilla (Pizzataxi) -Radilys
708256 Juntton 76561198168652332 Junt0n Junton   IP Logged   Firefox 23.0  Windows 7
Wiizeli
NES-Retro Ad Infinitum
NES-Retro Beersider

Vantaa - Finland

Reply #40 - 14.09.2013 at 08:14:35

Ekaa Rescue Roveria tuli aika paljon pelattua aikoinaan.
Tosin taisi olla joku shareware-versio vaan mikä mulla oli.
Mutta oli siinäkin jo ihan tarpeeksi kenttiä ja haasteita.

Back to top

Achievements: 14
BeersiderPlayStation Network Level 250+24h MarathonAchievement ArtistHC Movie CollectorSocial AdventurerNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroKeyboard VeteranTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatInsiderDonated to AVGN
Wiiseli Wiizeli Wiizeli Wiizelih M_Manninen Weazel   IP Logged   Firefox 23.0  Windows 7
Arcane
NES-Retro Expert

Helsinki - Finland

Reply #41 - 14.09.2013 at 11:18:18

Rescue Rover oli just tää mitä haettiin takaa! Hienoa, kiitos! En vielä tiedä oliko 1 vai 2, mutta pääasia on, että pelin nimi löytyi.

Back to top

Bitis
NES-Retro Novice
*

Kahvia...

Kittilä - Finland
Reply #42 - 16.09.2013 at 13:50:39

Olisiko kenelläkään hajua PS1 pelistä, jota aikanaan pelasin demona? Kyseinen peli oli ylhäältä kuvattu räiskintä, jossa liikuttiin kaupungissa ja joltakin kadulta tuli tankki esiin. Futuristinen peli post-apokalyptisella lisämausteella.

Loaded ei ole kysessä siitä olen varma. Jos muisti pelaa oikein niin levyllä saattoi myös olla Vampire Hunter D traileri. Pahoittelen, jos en ole tarpeeksi tarkka kuvauksessani sillä pelasin peliä n. 13-14 vuotta sitten viimeksi.

Back to top

"I can carry nearly eighty gigs of data in my head" - Johnny Mnemonic (1995)
  IP Logged   Firefox 23.0  Windows 7
Wulfon
NES-Retro Expert

Pyhäselkä - Finland
Reply #43 - 16.09.2013 at 14:48:41

Bitis wrote on 16.09.2013 at 13:50:39:
Olisiko kenelläkään hajua PS1 pelistä, jota aikanaan pelasin demona? Kyseinen peli oli ylhäältä kuvattu räiskintä, jossa liikuttiin kaupungissa ja joltakin kadulta tuli tankki esiin. Futuristinen peli post-apokalyptisella lisämausteella.

Olisiko kenties Silent Bomber?

Japaniversio videossa mutta sattui ensimmäisenä vastaan. Se tankki tulee about 3:40 kohdalla.

Back to top

Achievements: 6
24h MarathonPlayStation Network Level 250+Shadow ManAchievement ArtistNES-Retro FailplayMedal of Honor

"Kun minä olin nuori niin valikosta valittiin että 'arkku'."
1502378 Wulfon Feinnar wulfon   IP Logged   Chrome 29.0.1547.66  Windows 8
Bitis
NES-Retro Novice
*

Kahvia...

Kittilä - Finland
Reply #44 - 16.09.2013 at 20:34:10

Kiitoksia juuri tätä olin hakemassa. Pitääpä vielä hankkia jostain niin pääsee pelaamaankin Cheesy. Näkeepä onko yhtä hyvä vielä kuin 13 vuotta sitten.

Back to top

"I can carry nearly eighty gigs of data in my head" - Johnny Mnemonic (1995)
  IP Logged   Firefox 23.0  Windows 7
Pages: 1 2 3 4 5 ... 13
Send Topic