Choose Language:

Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board  
  Discordiin mars - click to chat!  
  Home Recent LoginRegisterHelpSearch Map Achievements Database Quizzes   

Voit piilottaa tämän mainoksen kirjautumalla sisään.

Pages: 1 ... 350 351 352 353 354 355
Send Topic
Hyviä asioita keräävä ketju IV (Read 549170 times)
Wiizeli
NES-Retro Ad Infinitum
NES-Retro Beersider

Vantaa - Finland

Re: Hyviä asioita keräävä ketju IV
Reply #5265 - 23.09.2019 at 06:59:58

Olin kokonaan unohtanut tämän mainita, mutta mullahan on siis tämä viikko lomaa.  Smiley

Back to top

Achievements: 14
BeersiderPlayStation Network Level 15+24h MarathonAchievement ArtistHC Movie CollectorSocial AdventurerNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroKeyboard VeteranTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatInsiderDonated to AVGN
Wiiseli Wiizeli Wiizeli Wiizelih M_Manninen Weazel   IP Logged   Safari 12.1.2  iOS 12.4.1
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Live: Radikus
PSN: Radikus
NNID: Radikus

Reply #5266 - 23.09.2019 at 08:06:08

Wiizeli wrote on 23.09.2019 at 06:59:58:
Olin kokonaan unohtanut tämän mainita, mutta mullahan on siis tämä viikko lomaa.  Smiley

Ffffffff....

Back to top

Achievements: 20
Beersider24h MarathonHC Movie CollectorCat PeopleNES-Retro ChampionSocial AdventurerAchievement ArtistNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroRetro Dealerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranClothed by NES-RetroItem AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatMedal of HonorDonated to AVGN

I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it's a comedy.
WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Safari 13.0  iOS 13.0
viaton
NES-Retro Ad Infinitum
Rodeo Clown

Join the Circus!

Helsinki - Finland

Reply #5267 - 23.09.2019 at 20:36:02

viaton wrote on 15.09.2019 at 22:14:07:
Genelec kuittasi että tulevat himaan kalibroimaan kaiuttimet, which is nice.

Hemmot kävi tänään, tuli kahvipaketti, muki ja t-paita.
Ja saatanan hyvä mieli, jumalauta mikä parannus tuli saundiin kalibroinnin jälkeen!
Voi että mä rakastan näitä skobeja! Smiley Smiley Smiley

Tulis vaan nopsaan tekeillä oleva putkivahvari Pännärin putkiRIAA:lla niin sais vinskatkin kunnolla lämpöä!  Smiley Smiley Smiley

Garrardin jatkeena ei tietty oo Genet vaan oldskool Tannoy.  Smiley Smiley Smiley

Back to top
« Last Edit: 23.09.2019 at 20:39:18 by viaton »  
Achievements: 6
Item AcquiredKeyboard VeteranTypical Apple UserInsiderMedal of HonorDonated to AVGN

Loving Video Games...
viaton   IP Logged   Safari 13.0  Mac OS X
biblo
NES-Retro Master

en voi hyvin

Turku - Finland
Reply #5268 - 23.09.2019 at 23:02:06

viaton wrote on 23.09.2019 at 20:36:02:
Hemmot kävi tänään, tuli kahvipaketti, muki ja t-paita.
Ja saatanan hyvä mieli, jumalauta mikä parannus tuli saundiin kalibroinnin jälkeen!
Voi että mä rakastan näitä skobeja! Smiley Smiley Smiley

Tulis vaan nopsaan tekeillä oleva putkivahvari Pännärin putkiRIAA:lla niin sais vinskatkin kunnolla lämpöä!  Smiley Smiley Smiley

Garrardin jatkeena ei tietty oo Genet vaan oldskool Tannoy.  Smiley Smiley Smiley

Hyvä diili vajaan seittämän tonnin kajareista. Kaupanpäällisiäkin Smiley

Back to top

Dog PeopleKeyboard VeteranNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroNES-Retro FailcabinTypical Apple User

”Olen Nikander, entinen teurastaja, nykyinen roskakuski, huonot hampaat, samoin vatsa, maksa toimii siinä ja siinä. Turha siis kysyä mitä minä haluan.”
iivil_clown   IP Logged   Chrome 76.0.3809.132  Android 7.0
osklu
NES-Retro Expert

pröntsistä prönts

Helsinki - Finland
Reply #5269 - 23.09.2019 at 23:12:08

oliko juhlamokkaa vai saludoa?

Back to top

Achievements: 9
BeersiderSocial AdventurerNES-Retro White Glove SocietyChurch of NES-RetroItem AcquiredNES-Retro FailcabinClothed by NES-Retrobassokoira's Long Con VictimNES-Retro Failboat

Itse pyyhin koko illan jos odotat penilsen imemisrä?
Hienob  näköidtä kun lataa 200€ tidkiin ja kaikille juo sa
Jis oon löhettäny kikkelikuvia niin ingnoretkaa vaan
Kävi ribumilla, heitin käynnukän lattialle ja en näöxenää mitäöb näytödtä
http://www.huuto.net/sellernro/58470 osklu osklu osklu   IP Logged   Firefox 69.0  Windows 10
viaton
NES-Retro Ad Infinitum
Rodeo Clown

Join the Circus!

Helsinki - Finland

Reply #5270 - 24.09.2019 at 06:14:25

Oisko Saludoo!

Back to top

Item AcquiredKeyboard VeteranTypical Apple UserInsiderMedal of HonorDonated to AVGN

Loving Video Games...
viaton   IP Logged   Safari 12.1.2  iOS 12.4.1
biblo
NES-Retro Master

en voi hyvin

Turku - Finland
Reply #5271 - 24.09.2019 at 07:51:38

viaton wrote on 24.09.2019 at 06:14:25:
Oisko Saludoo!

Smiley

Back to top

Dog PeopleKeyboard VeteranNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroNES-Retro FailcabinTypical Apple User

”Olen Nikander, entinen teurastaja, nykyinen roskakuski, huonot hampaat, samoin vatsa, maksa toimii siinä ja siinä. Turha siis kysyä mitä minä haluan.”
iivil_clown   IP Logged   Chrome 77.0.3865.92  Android 7.0
Erja
NES-Retro Ad Infinitum
Lois Lame

Reply #5272 - 24.09.2019 at 10:49:04

Kuulin juttua että bestie on kaupungissa!  Smiley

Back to top

Achievements: 8
NES-Retro FailplayCat PeopleSocial AdventurerNES-Retro FailcabinItem AcquiredClothed by NES-RetroNES-Retro FailboatInsider

Kalle^^> Erja on Lois Lame
erjax 79 esketor Erjax   IP Logged   Firefox 69.0  Windows 8.1
osklu
NES-Retro Expert

pröntsistä prönts

Helsinki - Finland
Reply #5273 - 24.09.2019 at 16:45:02

viaton wrote on 24.09.2019 at 06:14:25:
Oisko Saludoo!

kyl kelpaa mokkamasterilla suhauttaa sumpit!

Back to top

Achievements: 9
BeersiderSocial AdventurerNES-Retro White Glove SocietyChurch of NES-RetroItem AcquiredNES-Retro FailcabinClothed by NES-Retrobassokoira's Long Con VictimNES-Retro Failboat

Itse pyyhin koko illan jos odotat penilsen imemisrä?
Hienob  näköidtä kun lataa 200€ tidkiin ja kaikille juo sa
Jis oon löhettäny kikkelikuvia niin ingnoretkaa vaan
Kävi ribumilla, heitin käynnukän lattialle ja en näöxenää mitäöb näytödtä
http://www.huuto.net/sellernro/58470 osklu osklu osklu   IP Logged   Chrome 77.0.3865.90  Windows 10
Wiizeli
NES-Retro Ad Infinitum
NES-Retro Beersider

Vantaa - Finland

Reply #5274 - 24.09.2019 at 16:48:54

viaton, kuinka noi Genelecin jannut käytännössä teki ton kalibroinnin?
Niillä oli mittarit ja vermeet mukana, mutta puuttuivatko esim. kaiuttimien sijoitteluun ja suuntaukseen?
Tai haukkuivat/kehuivat vahvistinta jne?

Back to top
« Last Edit: 24.09.2019 at 16:49:06 by Wiizeli »  
BeersiderPlayStation Network Level 15+24h MarathonAchievement ArtistHC Movie CollectorSocial AdventurerNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroKeyboard VeteranTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatInsiderDonated to AVGN
Wiiseli Wiizeli Wiizeli Wiizelih M_Manninen Weazel   IP Logged   Firefox 69.0  Windows 10
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #5275 - 24.09.2019 at 16:59:11

Wiizeli wrote on 24.09.2019 at 16:48:54:
viaton, kuinka noi Genelecin jannut käytännössä teki ton kalibroinnin?
Niillä oli mittarit ja vermeet mukana, mutta puuttuivatko esim. kaiuttimien sijoitteluun ja suuntaukseen?
Tai haukkuivat/kehuivat vahvistinta jne?

Aktiivikajarit, ei oo mitään vahvistinta.

Oman Denonin vahvarin Audyssey MultEQ XT32 -huonekalibrointi mikin kautta oli jo melkonen pelastaja, en ole koskaan ennen kuullut subbarin istuvan niin saumattomasti kokonaisuuteen. Onkyossakin on joku kalibrointi, mutta selvästi heikompitasonen kun ne luopui Audysseystä jossain välissä.

Back to top
« Last Edit: 24.09.2019 at 17:00:49 by Radikus »  
Beersider24h MarathonHC Movie CollectorCat PeopleNES-Retro ChampionSocial AdventurerAchievement ArtistNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroRetro Dealerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranClothed by NES-RetroItem AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatMedal of HonorDonated to AVGN

WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Firefox 60.0  Windows 10
Wiizeli
NES-Retro Ad Infinitum
NES-Retro Beersider

Vantaa - Finland

Reply #5276 - 24.09.2019 at 17:08:04

Radikus wrote on 24.09.2019 at 16:59:11:
Oman Denonin vahvarin Audyssey MultEQ XT32 -huonekalibrointi mikin kautta oli jo melkonen pelastaja, en ole koskaan ennen kuullut subbarin istuvan niin saumattomasti kokonaisuuteen. Onkyossakin on joku kalibrointi, mutta selvästi heikompitasonen kun ne luopui Audysseystä jossain välissä.

Mä joskus tein Yamahalla ton kalibroinnin, mikä siihen vahvariin oli sen mikin kanssa. Eli mikki ns. keskipaikalle ja sit se kävi läpi voimakkuuksia ja se oli siinä.
Mut mä en kato keskipaikalta töllöä. Mä oon suht usein makuultaan, joko kyljellään tai selällään.
Pelatessa toki istun.
Mut en nähnyt hirveän suurta hyötyä siitä kalibroinnista, kun se vain sääti äänenvoimakkuudet kajareissa siten, että osuvat parhaiten tohon keskipaikkaan.

Tässähän on kuitenkin se, että samojen kajareiden kautta kuuntelen kuitenkin musiikitkin, niin ei paljoa innosta että etukajarit eri leveleissä.
Subbariahan mulla ei ole enää, enkä ole käyttänyt vuosiin.

Back to top

Wiiseli Wiizeli Wiizeli Wiizelih M_Manninen Weazel   IP Logged   Firefox 69.0  Windows 10
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #5277 - 24.09.2019 at 17:27:33

Wiizeli wrote on 24.09.2019 at 17:08:04:
Mä joskus tein Yamahalla ton kalibroinnin, mikä siihen vahvariin oli sen mikin kanssa. Eli mikki ns. keskipaikalle ja sit se kävi läpi voimakkuuksia ja se oli siinä.
Mut mä en kato keskipaikalta töllöä. Mä oon suht usein makuultaan, joko kyljellään tai selällään.
Pelatessa toki istun.
Mut en nähnyt hirveän suurta hyötyä siitä kalibroinnista, kun se vain sääti äänenvoimakkuudet kajareissa siten, että osuvat parhaiten tohon keskipaikkaan.

Tässähän on kuitenkin se, että samojen kajareiden kautta kuuntelen kuitenkin musiikitkin, niin ei paljoa innosta että etukajarit eri leveleissä.
Subbariahan mulla ei ole enää, enkä ole käyttänyt vuosiin.

Omassa Denonissa mitataan kahdeksasta kohdasta (onhan siinä toki duunia). Eikä se tosiaan ole tossa Audysseyssä pelkkä äänen voimakkuuden säätö, se osaa korjata epämääräisen olohuoneen heijastuksia.

Ja kyllä se parantaa sointia vaikka lähtis kävelemään ympäriinsä.

Edit: Yamahan YPAO ei ole myöskään samalla tasolla kuin Audyssey.

Back to top
« Last Edit: 24.09.2019 at 17:33:44 by Radikus »  

WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Safari 13.0  iOS 13.0
Wiizeli
NES-Retro Ad Infinitum
NES-Retro Beersider

Vantaa - Finland

Reply #5278 - 24.09.2019 at 17:32:06

Radikus wrote on 24.09.2019 at 17:27:33:
Denonissa mitataan kahdeksasta kohdasta (onhan siinä toki duunia). Eikä se tosiaan ole tossa Audysseyssä pelkkä äänen voimakkuuden säätö, se osaa korjata epämääräisen olohuoneen heijastuksia.

Ja kyllä se parantaa sointia vaikka lähtis kävelemään ympäriinsä.

Ok, no toi kuulostaa jo vähän järkevämmältä touhulta.

Back to top

Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #5279 - 24.09.2019 at 17:36:45

Kännykän (maksullisella) softalla voi vielä verrata taajuusvastekäyriä ennen-jälkeen jos ei muuten usko että huoneen ongelmat korjautuu.

It’s a good system.

Back to top

Pages: 1 ... 350 351 352 353 354 355
Send Topic