Choose Language:

Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board  
  Discordiin mars - click to chat!  
  Home Recent LoginRegisterHelpSearch Map Achievements Database Quizzes   

Voit piilottaa tämän mainoksen kirjautumalla sisään.

Kampanjatori

Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 ... 11
Send Topic
Nikkarointi / Raksailu / Remontointi / Viherpeukalointi (Read 52051 times)
Wiizeli
NES-Retro Ad Infinitum
NES-Retro Beersider

Vantaa - Finland

Re: Nikkarointi / Raksailu / Remontointi / Viherpeukalointi
Reply #75 - 17.03.2017 at 19:02:56

Radikus wrote on 17.03.2017 at 19:02:06:
Hahaa, Wiizeli ei päästäis mua kilsaa lähemmäks moisissa hommissa.

Tämä on totta.

Back to top

Achievements: 14
BeersiderPlayStation Network Level 15+24h MarathonAchievement ArtistHC Movie CollectorSocial AdventurerNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroKeyboard VeteranTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatInsiderDonated to AVGN
Wiiseli Wiizeli Wiizeli Wiizelih M_Manninen Weazel   IP Logged   Firefox 51.0  Windows 10
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Live: Radikus
PSN: Radikus
NNID: Radikus

Reply #76 - 17.03.2017 at 19:03:41

Wiizeli wrote on 17.03.2017 at 19:02:56:
Tämä on totta.

En päästäis itseänikään.

Back to top

Achievements: 20
Beersider24h MarathonHC Movie CollectorCat PeopleNES-Retro ChampionSocial AdventurerAchievement ArtistNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroRetro Dealerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranClothed by NES-RetroItem AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatMedal of HonorDonated to AVGN

I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it's a comedy.
WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Firefox 52.0  Windows 8.1
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #77 - 17.03.2017 at 19:06:41

Ja siis toihan on ihan sama kuin mä pyytäisin Wiizelin kasaamaan mun seuraavan tietokoneen, not gonna happen.

Back to top

Beersider24h MarathonHC Movie CollectorCat PeopleNES-Retro ChampionSocial AdventurerAchievement ArtistNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroRetro Dealerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranClothed by NES-RetroItem AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatMedal of HonorDonated to AVGN

WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Firefox 52.0  Windows 8.1
biblo
NES-Retro Master

en voi hyvin

Turku - Finland
Reply #78 - 17.03.2017 at 19:07:05

Back to top

Achievements: 6
Dog PeopleKeyboard VeteranNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroNES-Retro FailcabinTypical Apple User

”Olen Nikander, entinen teurastaja, nykyinen roskakuski, huonot hampaat, samoin vatsa, maksa toimii siinä ja siinä. Turha siis kysyä mitä minä haluan.”
iivil_clown   IP Logged   Chrome 56.0.2924.87  Android 6.0
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #79 - 17.03.2017 at 19:07:48

Ainiin toi DVD-boksi pitäiskin hankkia vielä. Cool

Back to top

Wiizeli
NES-Retro Ad Infinitum
NES-Retro Beersider

Vantaa - Finland

Reply #80 - 17.03.2017 at 19:09:26

Tässä voisi varmaan valoittaa tosiaan niitä, jotka eivät ole asioista perillä, niin olen käynyt puutarha-alan koulun sekä tehnyt työni puolesta niin hoidon kuin rakentamisen puolelta puisto & pihatöitä.
Eli tässä ei mennä pihan kimppuun mitenkään mutu-tuntumalla.

Back to top

BeersiderPlayStation Network Level 15+24h MarathonAchievement ArtistHC Movie CollectorSocial AdventurerNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroKeyboard VeteranTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatInsiderDonated to AVGN
Wiiseli Wiizeli Wiizeli Wiizelih M_Manninen Weazel   IP Logged   Firefox 51.0  Windows 10
biblo
NES-Retro Master

en voi hyvin

Turku - Finland
Reply #81 - 17.03.2017 at 19:12:36

Itse olen vahvassa uskossa ollut että Wiizeli hallitsee nuo hommat. Koko piha vaan betonia niin pääsee helpolla.

Back to top

Dog PeopleKeyboard VeteranNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroNES-Retro FailcabinTypical Apple User

”Olen Nikander, entinen teurastaja, nykyinen roskakuski, huonot hampaat, samoin vatsa, maksa toimii siinä ja siinä. Turha siis kysyä mitä minä haluan.”
Wiizeli
NES-Retro Ad Infinitum
NES-Retro Beersider

Vantaa - Finland

Reply #82 - 17.03.2017 at 19:17:42

biblo wrote on 17.03.2017 at 19:12:36:
Koko piha vaan betonia niin pääsee helpolla.

Oikeasti kävi mielessä. Vittu koko piha täyteen vaan betonilaattaa, niin ei tarttis nurmikkoa leikata tai mitään. Kyllä kelpais.
Ainoa este olisi se hankintahinta kaikille materiaaleille.

Back to top

Wellu
NES-Retro Master

Reply #83 - 17.03.2017 at 19:28:23

Tosimies tilaa asfaltoinnin koko pihaan, siinä sitä kelpaa sitten omistusasunnollaan patsastella ja katsella naapureitten kateellisia katseita

Back to top

Achievements: 7
Keyboard VeteranDog PeopleNES-Retro ChampionChurch of NES-RetroHC Movie CollectorXbox Live Gamerscore 50000+Item Acquired
WelluEiSaatavilla   IP Logged   Firefox 52.0  Linux
osklu
NES-Retro Expert

pröntsistä prönts

Helsinki - Finland
Reply #84 - 18.03.2017 at 05:08:19

biblo wrote on 17.03.2017 at 19:07:05:

pdrisee_001.gif (1695 KB | )
pdrisee_001.gif
Back to top

Achievements: 9
BeersiderSocial AdventurerNES-Retro White Glove SocietyChurch of NES-RetroItem AcquiredNES-Retro FailcabinClothed by NES-Retrobassokoira's Long Con VictimNES-Retro Failboat

Itse pyyhin koko illan jos odotat penilsen imemisrä?
Hienob  näköidtä kun lataa 200€ tidkiin ja kaikille juo sa
Jis oon löhettäny kikkelikuvia niin ingnoretkaa vaan
Kävi ribumilla, heitin käynnukän lattialle ja en näöxenää mitäöb näytödtä
http://www.huuto.net/sellernro/58470 osklu osklu osklu   IP Logged   Firefox 51.0  Windows 7
biblo
NES-Retro Master

en voi hyvin

Turku - Finland
Reply #85 - 18.03.2017 at 08:20:51

Toi on kyllä kova jakso missä kavwrukset keittelee pontikkaa. Josko tuo nyt siitä oli.

Back to top

Wiizeli
NES-Retro Ad Infinitum
NES-Retro Beersider

Vantaa - Finland

Reply #86 - 23.03.2017 at 15:29:42

Joops, oli hetkellinen energian puuska ja nappasin pistolapion kouraan ja suuntasin takapihalle.
Kävin raivolla raparperien kimppuun ja kaivoin ne perkeleet pois. On muuten juuristolla kokoa niillä.

Tuli sitten tuossa hommassa pieni yllätys vastaan.
Yhden raparperin juuristoon, kun lapioni survaisin niin kuului betonin kolahdus melkein heti.
Oikeasti sen raparperin alla oli max. 10senttiä multaa ja sitten betonia.
Kun olin saanut raparperit pois jaloista, niin aloin kaivelemaan multia pois tuon betonin päältä.
Sieltä löytyi pyöreä betonilaatta, joka sen jälkeen paljastui kanneksi. Alla oli about metrin syvä kolo joka oli salaojituksen sakkapesä.
Mikäköhän vitun älynväläys jollain entisellä asukkaalla on ollut haudata tuo kasvimaan alle..?
Tosin aika päin helvettiä tuolla on noi viherhommat muutenkin tehty, että ei siinä mielessä nyt kuitenkaan hirveästi yllättänyt.

ullatuuuuus.jpg (487 KB | )
ullatuuuuus.jpg
Back to top

Wiiseli Wiizeli Wiizeli Wiizelih M_Manninen Weazel   IP Logged   Firefox 52.0  Windows 10
TriplaKoo
NES-Retro Ad Infinitum
Wannabe Road Runner

Kelju K.Kojootti

Kouvola - Finland

Reply #87 - 27.03.2017 at 21:03:58

Ei ole tykännyt edellinen asukki kannesta ja iskeny raparperin tilalle  Grin

Parin päivän sisällä hieman risuhommia tullu täs tehtyy.

Back to top

Achievements: 16
Typical Apple UserNES-Retro ChampionNES-Retro White Glove SocietyBeer Mario Kart TournamentDog PeopleKeyboard VeteranSocial AdventurerNES-Retro FailplayMedal of HonorClothed by NES-RetroNES-Retro FailboatChurch of NES-RetroNES-Retro FailcabinItem AcquiredInsiderFirst Successful Sale
  IP Logged   Chrome 56.0.2924.87  Android 6.0
SF78
NES-Retro Expert

Reply #88 - 28.03.2017 at 18:41:36

Risumies is back!  Smiley

Back to top

IP Logged   Firefox 55.0  Windows 10
biblo
NES-Retro Master

en voi hyvin

Turku - Finland
Reply #89 - 08.04.2017 at 18:49:54

Purin himafenderin ja maalailin menemään. Värit valitsin Rhesuksen toiveiden mukaan

Back to top

iivil_clown   IP Logged   Chrome 57.0.2987.132  Android 6.0
Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 ... 11
Send Topic