Choose Language:

Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board  
  Discordiin mars - click to chat!  
  Home Recent LoginRegisterHelpSearch Map Achievements Database Quizzes   

Voit piilottaa tämän mainoksen kirjautumalla sisään.

2 ilmaista lottokuponkia sekä 20 ilmaiskierrosta kutsukoodilla NESRETRO

Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic
Antaako Xbox One mitään nintendo-miehelle? (Read 6769 times)
Rusakko
NES-Retro Apprentice
**

Turku - Finland
Antaako Xbox One mitään nintendo-miehelle?
08.05.2014 at 15:31:30

Kannattaako Xbox Onen hankkiminen, jos on suht vannoutunut Nintendon konsoleiden kannattaja? Mitä pelejä itse olette Onelle hommanneett tai mitä odottelette julkaistavaksi?
Itse olen enemmän tasohyppelyn suosija eikä nuo ammuskelupelit ole liiemmin houkutelleet. Mutta jos vaikka halvalla tai lähes ilmaiseksi saisi konsolin niin kannattaako ostaa vai ostanko niilläkin rahoilla uusia Mario-pelejä? Xbox 360 ei koskaan ole omassa telkkarissa ollut kiinni, joten sieltäkään ei ole kokemuksia tai kiinnostusta pelien jatko-osiin.

Back to top

Achievements: 1
Typical Apple User
WWW   IP Logged   Chrome 34.0.1847.131  Windows 8
Kaappis
NES-Retro Expert

Turku - Finland

Live: Kaappis
PSN: rauta-airo
NNID: Kaappis

Re: Antaako Xbox One mitään nintendo-miehelle?
Reply #1 - 08.05.2014 at 17:24:21

Rusakko wrote on 08.05.2014 at 15:31:30:
Kannattaako Xbox Onen hankkiminen, jos on suht vannoutunut Nintendon konsoleiden kannattaja?

Ei tietenkään kannata. Ei sille oo super marjoa.

Back to top

Kaappis kaappis kaappis SipeFilmi   IP Logged   Firefox 28.0  Windows 8.1
Mirsku
NES-Retro Elite

Helsinki - Finland
Reply #2 - 08.05.2014 at 17:42:08

Jos tilanne menee parin vuoden päästä suht samassa miten se meni PS3/XO kohdallakin niin Sonyn laitteelle on todennäköisemmin vaihtelevampi pelitarjonta jonka korostus on ehkä enemmän juuri japanilaistyylisissä peleissä kuten esim just tasohyppelyissä.

Todella epätodennäköistä että X1 olis lopulta useammille eri genreille se kotikonsoli jos huomioi miten sen julkaisu on hoidettu (vaikka Sonylläkin on vähän myyntiongelmia Japanissakin) ja ottaa huomioon sen että Sonyn laitteet oli sellaisia "todella paljon kaikenlaista muttei välttämättä paras missään" jo ekasta pleikkarista asti.

Back to top

Achievements: 11
PlayStation Network Level 15+Keyboard VeteranSocial AdventurerNES-Retro White Glove SocietyNES Game MasterFirst Successful SaleInsiderTypical Apple UserChurch of NES-RetroItem Acquiredbassokoira's Long Con Victim

" [2:03 AM]jnx:never go full Mirsku "

Radikus wrote on 07.12.2018 at 08:07:59:
Mirskulle bannit.
Mirsku   IP Logged   Unknown   Android
Peoplez
NES-Retro Insider

Joensuu - Finland

PSN: Peoplezi
NNID: Peoplez

Reply #3 - 08.05.2014 at 19:19:43

Kiinnostaako sua Kinect ja konsolin ohjaaminen äänillä ja kaikki mikä siihen liittyy? Kiinnostaako sua Forza, Gears, Halo yms? Siitä kai se riippuu. Multi-plattarit vaikuttas olevan tässä sukupolvessa parempia pleikkarilla joten se ei ainakaan puolla Onen hankintaa, toisin kuin Xbox 360-tapauksessa. Mutta kyllähän Nintendo-miehellekin maistunee välillä sellainen pelattava mitä Nintendon koneille ei ole tarjolla.

Back to top

Achievements: 5
Item AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserChurch of NES-RetroInsider

Vade retro, satana!
80840 376 Peoplezi   IP Logged   Safari 6.1.3  Mac OS X
Rami_Airola
NES-Retro Elite

Turku - Finland

NNID: Rami_Airola

Reply #4 - 08.05.2014 at 19:57:32

On siellä Killer Instinct, mutta se nyt ei Nintendoon liity muutoin kuin historiallisesti.

Back to top

Achievements: 8
24h MarathonHC Movie CollectorNot Too Old For This ShitItem AcquiredKeyboard VeteranFirst Successful SaleDonated to AVGNInsider
13881 ramiairola ramiairola Airola Airola Airola   IP Logged   Firefox 28.0  Windows 8.1
Nessimonsteri
NES-Retro Apprentice
**

Uusimaa - Finland
Reply #5 - 08.05.2014 at 20:25:38

Peoplez wrote on 08.05.2014 at 19:19:43:
Kiinnostaako sua Kinect ja konsolin ohjaaminen äänillä ja kaikki mikä siihen liittyy? Kiinnostaako sua Forza, Gears, Halo yms? Siitä kai se riippuu. Multi-plattarit vaikuttas olevan tässä sukupolvessa parempia pleikkarilla joten se ei ainakaan puolla Onen hankintaa, toisin kuin Xbox 360-tapauksessa. Mutta kyllähän Nintendo-miehellekin maistunee välillä sellainen pelattava mitä Nintendon koneille ei ole tarjolla.

Ihan tälläisenä neutraalina havaitsijana täytyy kysyä että onko sulla paljonkin esimerkkejä multiplattareista, jotka ovat olleet PS4:lla parempia kuin XboxOne:lla? Ja kyllä Xboxille muitakin exclusiveja käsittääkseni on kuin nuo mitä mainitsit  Roll Eyes

Back to top

1060181 Sc0pee Sc0pee   IP Logged   Chrome 34.0.1847.131  Windows 7
TuKéZu
NES-Retro Insider

Rovaniemi - Finland

NNID: TuKeZu

Reply #6 - 08.05.2014 at 20:34:26

Itse en ole kauheasti kiinnittäny huomiota koska lol8gen, mutta esimerkiksi Tomb Raider Definitive (tirsk) Edition pyörii Plösö4:llä 40-60fps maissa ja Xbonella on sen sijaan 30fps cap.

Back to top

Insider

lol joku pal.
1902747 Frygoon TuKeZu TuKeZu 2KZu TuKeZu Tukepuikko   IP Logged   Chrome 34.0.1847.131  Windows 7
micke nindendosta
NES-Retro Master

salskea klubineuvoja

Loviisa - Finland

NNID: Lurupelle

Reply #7 - 08.05.2014 at 23:00:50

Ja aina kannattaa muistaa XBLA:n indie-tarjonta.

Back to top

Achievements: 11
NES-Retro FailplayCat PeopleShadow ManNES-Retro White Glove SocietySocial AdventurerItem AcquiredNES-Retro ChampionNot Too Old For This ShitKeyboard VeteranTypical Apple UserNES-Retro Failboat

"Gorgane: Ihan valehtelematta, meitsi kusi äsken housuun" - "Pissapoika" Arikus (nimi muutettu)
Spychonaut mickenindendosta 1148253237 Blassie   IP Logged   Firefox 24.0  Windows 7
Peoplez
NES-Retro Insider

Joensuu - Finland

Reply #8 - 09.05.2014 at 08:28:50

Nessimonsteri wrote on 08.05.2014 at 20:25:38:
Ihan tälläisenä neutraalina havaitsijana täytyy kysyä että onko sulla paljonkin esimerkkejä multiplattareista, jotka ovat olleet PS4:lla parempia kuin XboxOne:lla? Ja kyllä Xboxille muitakin exclusiveja käsittääkseni on kuin nuo mitä mainitsit  Roll Eyes

No esimerkkejä nyt on melkeen kaikki mitä tähän asti on julkaistu. Se, että jos vaikka nyt Ground Zeroes pyörii Xbonella 720p/60fps ja PS4 1080/60fps niin kysymys tietenkin kuuluu että onko tuollaisella erolla mitään merkitystä? Joillekin on, joillekin ei. Ja tasoittuuko nämä erot tulevaisuudessa? Ehkä, en tiedä. Mutta tämä nyt on vain yksi (pieni) aspekti tätä koko asiaa.

Itse olin erittäin valmis hommaamaan Xbox Onen vielä viime kesänä, ja on mulla vieläkin ennakkotilaus sisässä. En tykännyt PS4:stä yhtään, mutta olen pikkuhiljaa kääntynyt sille kannalle. Mutta rehellisesti sanottuna en ole kummastkaan koneesta ja tästä uudesta sukupolvesta kovin innoissani. Tuntuu tosiaan siltä, että tämä on pienin hyppäys eteenpäin konsolien historiassa.

Back to top
« Last Edit: 09.05.2014 at 08:34:35 by Peoplez »  

Vade retro, satana!
80840 376 Peoplezi   IP Logged   MSIE 8.0  Windows XP
Nessimonsteri
NES-Retro Apprentice
**

Uusimaa - Finland
Reply #9 - 09.05.2014 at 15:47:17

Peoplez wrote on 09.05.2014 at 08:28:50:
No esimerkkejä nyt on melkeen kaikki mitä tähän asti on julkaistu. Se, että jos vaikka nyt Ground Zeroes pyörii Xbonella 720p/60fps ja PS4 1080/60fps niin kysymys tietenkin kuuluu että onko tuollaisella erolla mitään merkitystä? Joillekin on, joillekin ei. Ja tasoittuuko nämä erot tulevaisuudessa? Ehkä, en tiedä. Mutta tämä nyt on vain yksi (pieni) aspekti tätä koko asiaa.

Itse olin erittäin valmis hommaamaan Xbox Onen vielä viime kesänä, ja on mulla vieläkin ennakkotilaus sisässä. En tykännyt PS4:stä yhtään, mutta olen pikkuhiljaa kääntynyt sille kannalle. Mutta rehellisesti sanottuna en ole kummastkaan koneesta ja tästä uudesta sukupolvesta kovin innoissani. Tuntuu tosiaan siltä, että tämä on pienin hyppäys eteenpäin konsolien historiassa.

Itse olen alkanut pikkuhiljaa kallistumaan Wii U:n puolelle, ihan vain siitä syystä että sille tuntuu tällähetkellä löytyvän enemmän sellaisia pelejä (eksklusiiveja) joista olen oikeasti kiinnostunut ja mitkä ei löydy myös PC:ltä.

Back to top
« Last Edit: 09.05.2014 at 15:55:22 by Nessimonsteri »  
1060181 Sc0pee Sc0pee   IP Logged   Chrome 34.0.1847.131  Windows 7
Peoplez
NES-Retro Insider

Joensuu - Finland

Reply #10 - 09.05.2014 at 16:12:49

Nessimonsteri wrote on 09.05.2014 at 15:47:17:
Itse olen alkanut pikkuhiljaa kallistumaan Wii U:n puolelle, ihan vain siitä syystä että sille tuntuu tällähetkellä löytyvän enemmän sellaisia pelejä (eksklusiiveja) joista olen oikeasti kiinnostunut ja mitkä ei löydy myös PC:ltä.

Ihan hyvä mielipide Smiley Ollakseen myynnillisesti niin paha floppi, niin jumalauta että on monta laatupeliä jo koneella, ja yksinoikeuksia nimenomaan. Suosittelen.

Back to top

Vade retro, satana!
80840 376 Peoplezi   IP Logged   MSIE 8.0  Windows XP
Rusakko
NES-Retro Apprentice
**

Turku - Finland
Reply #11 - 09.05.2014 at 21:38:17

GB, NES, SNES, Wii ja Wii U löytyy jo hyllystä ja siksi hieman tuota xboxia mietinkin, että taitaa olla turha ostos. No saa nähdä ehkä mieli muuttuu enne syksyä kun konsolia alkaa saada suomesta järkevästi.

Back to top

Typical Apple User
WWW   IP Logged   Safari 7.0  iOS 7.1.1
dungeoncrawler
NES-Retro Apprentice
**

Lohja - Finland

Live: HeavyMetalFool

Reply #12 - 10.05.2014 at 00:15:07

Joskus vuoden alussa kun listailin noita "tiedossa olevia" PS4 ja XBOX ONE -julkaisuja niin aivan törkeän vähän oli kummalekaan "exclusiveja". Jotain ihan yksittäisiä oli, mutta kyllä se vaan nykyisin tahtoo niin olla että multi-plättärit jyrää ja myy. Tämä on vähän harmi sinänsä, koska myös PC on liittynyt jo ajat sitten tuohon multi-plättäri-soppaan = PC pelien tarjonta on keskimäärin kaventunut eri tyyppisten pelien suhteen (onneksi Kickstarter on vähän nostattanut uusia tuulia).

Ennen oli kivempi kun pelityylillisesti kuilu PC:n ja konsolipelien välillä oli suurempi. PC:lle löytyi helposti aika erilaista pelitarjontaa kun konsoleille. Mitä suurempi pelitarjonta tyylillisesti niin minusta sen parempi. Itehän tuli pelailtua molempia - konsolia niiden nopeampitempoisten pelien kanssa sekä ystävien kera (livenä, samassa huoneessa, mm. split-screenit) ja PC:llä tuli sitten pelattua ropea ja strategiaa yms. semmoista joka monimutkaisuutensa suhteen tarvii mieluiten hiiren ja näppiksen. Sori hieman OT brain-fart.

Kuvittelisin että jos ei ole vannoutunut Nintendon omien eli pelisarjojen suhteen nimellisesti, niin XBOX ONE:llakin löytyisi hieman samantyylisiä pelejä. Tässä toki kannattaa vertailla sitten kuitenkin tuleva pelitarjonta XBOX ONE:n ja PS4:n välillä. Itelläni kanssa kutina että jos johonkin suuntaan täytyis kallistua niin PS4:lla voisi olla meno hieman monipuolisempaa, mutta aika pienestä taitaa tänäpäivänä multi-plättärien suosion vuoksi olla noiden kahden konsolin erot pelitarjonnassa. Itsehän en omista (vielä) mitään näistä uusimman sukupolven konsoleista.

Back to top
« Last Edit: 10.05.2014 at 00:18:56 by dungeoncrawler »  

"-- ku tarpeeksi kauan tuijottaa, ni alkaa tapahtuu, meni siihen sitten 2 tuntia tai 2 vuotta." ("Wise" Man X. naisista, 2013.). Harrasteblogini: www.kultmetal.com
WWW heavymetalfool dungeonsarecalling gravedigger84   IP Logged   Chrome 34.0.1847.131  Windows 7
Ruucsa
NES-Retro Novice
*

Watch closely and see…how
the wolf hunts his prey.

Pori - Finland

Live: Ruucsa
PSN: Ruucsa

Reply #13 - 10.05.2014 at 14:28:23

Ite oon tätä Onea mietiskelly jo muutamaan otteeseen ja tulin siihen tulokseen ettei silllä oo mulle mitään muuta ku Killer Instinct..  Undecided
Joudun siis jossain vaiheessa sortumaan Ps4 puolelle, kunhan ensin tulee tarpeeks pelejä.. Ehkä veronpalautuksista sitten.

Back to top

Achievements: 2
Typical Apple UserItem Acquired
WWW Hamaski Ruucsa Ruucsa   IP Logged   Firefox 29.0  Windows 7
DJhessu
NES-Retro Apprentice
**

Jou mään! Chicago

Tampere - Finland

Live: DJ hessu

Reply #14 - 11.05.2014 at 18:17:06

Näillä ehdoilla suostun ostamaan Xbox One.

1. Hinnan alennus
2. Kinnect hiuksista vittuun
3. Xbox 360 pelien Emulointi

Back to top
« Last Edit: 11.05.2014 at 18:18:50 by DJhessu »  
DJhessu   IP Logged   Chrome 34.0.1847.131  Windows 8.1
Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic