Choose Language:

Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board  
  Discordiin mars - click to chat!  
  Home Recent LoginRegisterHelpSearch Map Achievements Database Quizzes   

Voit piilottaa tämän mainoksen kirjautumalla sisään.

Kampanjatori

Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 ... 19
Send Topic
Total War (Read 151280 times)
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Live: Radikus
PSN: Radikus
NNID: Radikus

Re: Total War (np. SHOGUN 2)
Reply #60 - 31.03.2015 at 22:57:05

Defeat.

Hyvä peli muuten, mutta TOI GODDAMN AIKARAJA! Pelaamisesta tulee ihan helvetillistä kiirehtimistä enkä ehdi edes hyödyntämään Hojon erikoisosaamista Siege Unittien kanssa.

Valtasin kaiken vaaditun ja sain vallattuakin 26 eri mestaa (kokonaisvaatimus oli 25), mutta se on eri asia että sais pidettyä kaiken vielä kasassa siihen asti kun aikaraja täyttyy. Tollasella kiirehtimisellä ei pysty pitämään kunnollisia joukkoja missään ja sitten kaikki pystyy valtaamaan niitä jatkuvasti takaisin ja kierre on siinä.

Mitä lähempänä deadlineä oltiin niin sitä enemmän se korttitalo levis. Muistin tosin vasta juuri ennen loppua, että jos tekee jostain vasallin niin saa silti vallattua sen mestan ja se ois rauhottanut sitä miten paljon muut on mun kimpussa. Too late siinä vaiheessa.

Vihaan aikarajoja peleissä yli kaiken, argh. Varsinkin tällasissä missä haluaisin rauhassa rakennella ja nautiskella. Tottakai tätä peliä voi jatkaa ton tavotteen missaamisenkin jälkeen, mutta kun nimenomaan lähdin pelaamaan voitosta.

Tekis tavallaan mieli kokeilla uudestaan siitä hetkestä eteenpäin kun valtasin Kyoton ja musta tuli Shogun, ja sitten yrittää tehdä kaikista vasalleja. Hermot ei vaan kestä ainakaan ihan vielä.

Itse peli on mun mielestä 4/5, mutta aikarajan kanssa tavoitteellisesti pelaten elämys on luokkaa 1/5. Kuuppa vaan hajoaa. Muistinkin tätä pelatessa että vuosi sitten en edes yritänyt tähdätä noihin tavoitteisiin niin pelaaminen tuntui paljon hauskemmalta.

Sain sentään tän achin:

Unlocked: 31 Mar @ 9:52pm
Divine Right
Achieve the ultimate goal and become Shogun in the grand campaign.

Ei kyllä lohduta moinen ultimate goal.

Back to top
« Last Edit: 02.04.2015 at 11:16:52 by Radikus »  
Achievements: 20
Beersider24h MarathonHC Movie CollectorCat PeopleNES-Retro ChampionSocial AdventurerAchievement ArtistNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroRetro Dealerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranClothed by NES-RetroItem AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatMedal of HonorDonated to AVGN

I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it's a comedy.
WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Firefox 36.0  Windows 8.1
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Re: Total War
Reply #61 - 01.04.2015 at 06:51:42

Yön yli mietin asioita niin mä teen siten että modaan ton aikarajan jollain tavalla isommaks ja kokeilen uudestaan.

Tähän on tultu.

Cheat.

Mutta haluan nauttia pelistä rauhassa enkä kiirehtiä paniikissa.

Back to top
« Last Edit: 01.04.2015 at 10:11:31 by Radikus »  
Beersider24h MarathonHC Movie CollectorCat PeopleNES-Retro ChampionSocial AdventurerAchievement ArtistNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroRetro Dealerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranClothed by NES-RetroItem AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatMedal of HonorDonated to AVGN

WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Firefox 36.0  Windows 8.1
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #62 - 01.04.2015 at 10:07:03

Tässä ois parhaat fiksausohjeet aikarajalle, tallennan tän tähän että on löydettävissä jatkossakin.

Eli käytännössä kun defaulttina yksi SHOGUN 2:n vuoro kestää neljännesvuoden, niin muuttaa sen siten että yksi vuosi kestääkin 12 kuukautta eli 12 vuoroa. Siten saa kolminkertaisen aikarajan joka mahdollisesti riittäiskin jo johonkin.

• Aloista uusi (Short) Campaign
  • Tallenna heti
  • Mene takaisin Windowsiin ja käynnistä ESF editor
  • Avaa sama tallennustiedosto editorilla (File -> Open Savegame) ja klikkaa CAMPAIGN -SAVE GAME- CAMPAIGN SAVE_ENV ja CAMPAIGN CALENDAR
  • Muokkaa lukuarvo 4 -> 12
    • Muutkin numerot saattaa toimia, mutta 12 toimii tarkastetusti.

Ja eikun pelaamaan (lähes) stressivapaasti. Yhtenä hienoutena peli periaatteessa tukee 12 kuukauden järjestelmää, sillä saveihin kirjotetaan automaattisesti oikeat kuukaudet (Spring - Summer - Autumn - Winter sijaan).

Jos kaikki menee kuten pitää ja pääsen pelin läpi niin teen varmaan vastaavan tempun vanhemmillekin Total Wareille ja kokeilen myös niitä, tiukoilla aikarajoilla en tule pelaamaan enää koskaan yhden yhtä TW:tä. Noi poistettiin ihan syystä uudemmista peleistä.

Edit: Ei toimi näköjään uusimmassa softaversiossa, takas ettimään korvaavaa toteutustapaa.

Edit 2: Toimiva tapa.

Back to top
« Last Edit: 01.04.2015 at 20:52:30 by Radikus »  

Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #63 - 01.04.2015 at 20:15:14

Ei jumalauta edes toimi toi softa.. Grin

Back to top

Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #64 - 01.04.2015 at 20:47:25

Tässä ois uudet varmasti toimivat fiksausohjeet aikarajalle, tallennan tän tähän että on löydettävissä jatkossakin.

Eli käytännössä kun defaulttina yksi SHOGUN 2:n vuoro kestää neljännesvuoden, niin muuttaa sen siten että yksi vuosi kestääkin 12 kuukautta eli 12 vuoroa. Siten saa kolminkertaisen aikarajan joka mahdollisesti riittäiskin jo johonkin.

• Aloista uusi (Short) Campaign
  • Tallenna heti
  • Mene takaisin Windowsiin ja käynnistä EditSF 1.1.1
  • Avaa sama tallennustiedosto editorilla (File -> Open) ja klikkaa
    • CAMPAIGN_SAVE GAME
      • COMPRESSED_DATA
        • CAMPAIGN_ENV
          • CAMPAIGN_MODEL
            • CAMPAIGN_CALENDAR
  • Muokkaa lukuarvo 4 -> 12
    • Muutkin numerot saattaa toimia, mutta 12 toimii tarkastetusti.

Ja eikun pelaamaan (lähes) stressivapaasti. Yhtenä hienoutena peli periaatteessa tukee 12 kuukauden järjestelmää, sillä saveihin kirjotetaan automaattisesti oikeat kuukaudet (normaalien Spring - Summer - Autumn - Winter sijaan).

Jos kaikki menee kuten pitää ja pääsen pelin läpi niin teen varmaan vastaavan tempun vanhemmillekin Total Wareille ja kokeilen myös niitä, tiukoilla aikarajoilla en tule pelaamaan enää koskaan yhden yhtä TW:tä. Noi poistettiin ihan syystä uudemmista peleistä.
EditSF1_1_1.zip (68 KB | )

Back to top
« Last Edit: 02.04.2015 at 11:21:45 by Radikus »  

Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #65 - 01.04.2015 at 23:02:07

Huomattavasti hauskempaa on ollut taas pelaaminen kun ei ole modattuna niin tiukka aikaraja, en silti tiedä riittääkö edes kolminkertainen aika mun pelityylillä.

Toi tummempisininen on oma tänhetkinen alue, mutta käytännössä pelaaminen on sitä että muut valtaa noita mun alueita ja mä valtaan ne takas, ikuisella loopilla. Aika pieneltä vaikuttaa kyllä mun imperiumi noihin kahteen muuhun verrattuna. Toi punainen sattuu olemaan mun liittolainen, mutta eipä siitä varmaan enää pitkään ole mitään hyötyä.

Olin yhden mestan päässä että oisin saanut pyyhittyä jotkin ihmeen kristityt kapinalliset pois maailmankartalta (tai no japaninkartalta) kokonaan niin sitten muut tulivat tietenkin sopivasti joka suunnalta kimppuun niin piti vetää joukot takaisin. Turhauttavaa.

Ei vaan ole tarpeeksi rahaa tai ruokaa että vois toteuttaa niin suuret joukot kun haluaa, joten käytännössä juoksen provinssien välillä eestaas puolustamassa.

Jotenkin tässä tulee ärsyttävästi ruokavaatimukset jatkuvasti vastaan, eli vaikka on jo päivittänyt kaikki farmit täysille, niin ei voi laajentaa silti mitään muuta koska muuten safkat loppuu kesken. Ehkä tässä on jotain provinsseja mistä saa enemmän sitä ruokaa, mutta en tietenkään asusta siellä suunnalla.

Mulla ei ollut ikinä esim. Attilassa sellasta tilannetta että ruoka tai rahat loppuis, kun aina pystyi rakentamaan jotain millä pystyi korjaamaan tilanteen. Nyt on vaan pakko laajentaa valtakuntaa ja toivoa parasta.

Toivon myös että jos tämä päättyy huonosti niin päättyy edes klaanin taistellessa viimeiseen mieheen, eikä siihen aikarajaan.

Back to top
« Last Edit: 02.04.2015 at 11:41:24 by Radikus »  

Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #66 - 02.04.2015 at 11:56:32

Radikus wrote on 05.02.2015 at 17:24:57:
Total Stats
56 of 347 (16%) Achievements Earned
99.8 hrs on record

Laitoin ekaan postaukseen tommosen yleiscountterin näistä kolmesta pelistä, tänään tulis sitten 100 tuntia täyteen jos vaan ehdin pelaamaan hetken. Smiley Achien laskeminen on kyllä sinällään turhaa koska en yritä metsästää niitä mitenkään tietoisesti, mutta ihan kiva nähdä miten niitä avautuu tässä samalla.

Empire: Total Waria olen tosin näiden lisäksi pelannut aikoinaan 2.8 tuntia eli yli 100 tuntia on sarjan parissa tullut jo vietettyä. Eli noin viitisenkymmentä leffaa on jäänyt katsomatta naksutellessa, what a waste of time. Tongue

Jos joskus palaan Empiren pariin niin tässä ois vielä SHOGUN 2:n jälkeen välissä Napoleon: Total War jota en ole edes asentanut ikinä.

Mutta jos ihan tarkkoja ollaan niin skippasin kokonaan SHOGUN 2:n itsenäisen jatko-osan eli Total War: SHOGUN 2: Fall of the Samurain, oletan kuitenkin että se on aika samanlainen peli kuin tämä, joten jätän sen tällä kertaa testaamatta ja palaan siihen mahdollisesti joskus myöhemmin.

Back to top
« Last Edit: 02.04.2015 at 12:06:11 by Radikus »  

Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #67 - 03.04.2015 at 13:21:33

Radikus wrote on 01.04.2015 at 23:02:07:
Toivon myös että jos tämä päättyy huonosti niin päättyy edes klaanin taistellessa viimeiseen mieheen, eikä siihen aikarajaan.

No näinhän se päättyi, joten I'm happy.

AI oli lopussa vaan aika pain in the ass kun mulla oli jäljellä enää yksi provinssi, niin se spämmäs jatkuvalla syötöllä jotain agentteja sytyttelemään mun rakennuksia tuleen niin en voinut pelin lopussa tehdä yhtään mitään muuta kuin uudelleenrakentaa samoja rakennuksia. Ja ei puhettakaan että olisin voinut palkata omat agentit tappamaan sen, koska sama agentti sitten pidätti/tappoi seuraavalla vuorolla mun agentit ja ehti vielä jotenkin sabotoimaankin. Periaatteessa maksoin vaan ylimääräiset 500 joka vuorolla.

Viimeinen taistelu olis ollut voitettavissa, mutta tein aika pahan virhearvion vilkaisemalla että jokin pikkujoukko hyökkää daimyon/kenraalin kimppuun joten ei tässä mitään hätää, henkivartijat hoitaa.

No eipä hoitaneet vaan daimyo/kenraali tipahti kuin omena puusta, lopulta mun piti lähettää koko armeija samaan paikkaan että pääsin eroon ninjaporukasta nimeltänsä Hanzo's Shadows.

Siinä vaiheessa huomasin että taistelu oli kääntynyt jo vastustajan puolelle niin pahasti että laskin kameran naatiskelemaan veren roiskimisesta.

Tappion päätteeksi peli löi vielä ruutuun seppukuvideon joka on noin 100 kertaa tyydyttävämpi tapa hävitä kuin aikarajan napsahtaessa kohdalle.

4/5 peli tällä modilla, yks asia mitä parantaisin on se että rakentamisesta tulis vähän monipuolisempaa.

Luultavasti jatkan pelaamista siten että lataan jonkin aikaisemman saven ja kokeilen uudelleen.

Pelasin periaatteessa huomattavasti huonommin kuin ensimmäisellä kerralla aikarajan hoputtamana, joten taisin edetä aivan liian hitaasti.

Back to top
« Last Edit: 03.04.2015 at 14:21:49 by Radikus »  

WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Safari 8.0  iOS 8.2
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #68 - 03.04.2015 at 22:43:40

Huhhuh kun kuumottaa, eli jatkoin tosiaan aikasemmasta savesta ja tällä kertaa hommat ajautu ihan eri teille.

Tein tosta kartalla olevasta punasesta klaanista itselleni vasallin, itse olen luonnollisesti jälleen se sininen. Hallitaan siis yhdessä itää aika vahvasti.

Tohon voittotavotteeseen riittää että mun vasalli sattuu omistamaan vaaditut alueet, eli tämän tietäminen ois helpottanut jo aikarajalla pelaamista aika huomattavasti. Tämänhetkinen tilanne on siis 22/25, joihin sattuu vielä osumaan kaikki vaaditut provinssit.

Huono tuuri tässä on tosin siten, että en voi saavuttaa kaikkia tavotteita vallottamatta Kyotoa, koska musta pitää tulla myös Shogun tiettyyn aikarajaan mennessä.

Ongelma tässä on että Shogun sattuu nyt olemaan mun vasalli, joka ei vissiin riitä voittoon. Eli mun pitää lopuksi hyökätä oman vasallin kimppuun ja toivoa parasta, samalla menetän 25kpl voittotavotteesta runsaat määrät provinsseja, joten ne pitäis olla omasta takaa.

Nyt tosin yritän kärkkyä Kyoton lähellä että jos joku muu klaani vie sen, niin nappaan Shogunin tittelin äkkiä itselleni. Sen jälkeen ei periaatteessa tarttis kun odotella ja hikoilla.

Kaikki menee kuitenkin kyllä aivan päin pärs jos vasalli päättääkin julistaa sodan mulle etuajassa, mutta nyt on positiivinen fiilis jatkosta.

Olin myös käsittänyt aiemmin pelin ruokamekaniikan väärin, koska tässä se toimii eri tavalla kuin muissa viime aikoina pelaamissani Total Wareissa.

Oletin että "Consumes Food: 3" tarkoittaa sitä että jos rakennan kyseisen rakennuksen, niin menetän sen verran ruokavarastoja, käytännössä se tarkoittaakin tässä pelissä vaan yhtä eikä kolmea, koska sitä pitää tajuta verrata rakennuksen nykyiseen tasoon. Peli muuttui heittämällä paremmaksi tämänkin takia, kun rakentaminen ei ole ihan niin rajoitettua.

Attilassa se on siten että se luku mikä lukee, niin tarkoittaa aina juuri sitä lukua, ellen nyt vaan jostain syystä muista sitäkin väärin.

Hojo hojo.

Edit: Vähän Googlettelin niin saattaa riittää että pelkkä vasalli on Shogun, joten kokeilen varmaan sitäkin ensin.

Edit 2: Toiset väittää näköjään että ei riitä, no onneksi on tallennukset olemassa.

Back to top
« Last Edit: 04.04.2015 at 10:19:03 by Radikus »  

WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Safari 8.0  Mac OS X
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #69 - 04.04.2015 at 12:04:15

Radikus wrote on 03.04.2015 at 22:43:40:
Kaikki menee kuitenkin kyllä aivan päin pärs jos vasalli päättääkin julistaa sodan mulle etuajassa, mutta nyt on positiivinen fiilis jatkosta.

Fuck this fuckin' game.

Ei tällasta voi tosin edes käydä kellekään muulle.

Heti kun lataan ton mun eilisen saven niin vasalli julistaa mulle sodan, vaikka suhteet on Very Friendly ja diplomatiapisteet 115 plussalla (Jo 50+ on luokkaa Very Friendly). Monen monta kertaa olen vielä pelastanutkin noi hyökkäyksen alta.

Huvittavinta tässä on että heti latauksen jälkeen lahjotin noille 20 vuoroa kestävän rahalahjotuksen, niin silti ne julistaa sodan välittömästi jossa ei ole mitään järjen häivää.

Joko tekoäly on paska ja buginen, tai sitten niin hyvä että ne älyää mun hyökkäävän Kyotoon kuitenkin jossain vaiheessa.

Tai sitten AI kävi lukemassa ton aikasemman postauksen mun suunnitelmista.

Back to top
« Last Edit: 04.04.2015 at 12:50:51 by Radikus »  

WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Safari 8.0  Mac OS X
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #70 - 04.04.2015 at 12:46:12

Joo ei tossa ollut lopussa oikein taas mitään järkeä hommassa, kaikki muut klaanit astelee loppumattomassa jonossa mun yli kunnes ei ole ketään enää jäljellä.

Jos tossa diplomatiajärjestelmässä ois jotain logiikkaa niin ois jäänyt tästäkin parempi maku suuhun.

Lähelle kyllä pääsin kun paras tilanne oli 22/25, mutta kun ei riitä niin ei riitä.

Nyt otan piiiiiitkän pelitauon tähän väliin. Tai ainakin se on tämän hetken fiilis.

Back to top
« Last Edit: 09.04.2015 at 13:07:04 by Radikus »  

Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Re: Total War (np. Napoleon)
Reply #71 - 04.04.2015 at 23:05:37

Radikus wrote on 04.04.2015 at 12:46:12:
Nyt otan piiiiiitkän pelitauon tähän väliin. Tai ainakin se on tämän hetken fiilis.

Ei hirveesti yli kymmentä tuntia kuitenkaan jaksanut lepäillä. Roll Eyes

Noh, ajattelin vaan vilkasta millanen toi Napoleon on.

Heti ensimmäisenä pistää silmään että pelin in game graffat on paremmat kuin välivideoiden esirendatut pätkät.

Vaikka puhuinkin paljon aikarajoja vastaan, niin jotenkin mua kiehtoo tässä toi tyyli että valitaan tietty historiallinen ajanjakso, pelataan ainoastaan se ja that's it.

Valittavina maina oli Iso-Britannia, Ranska, Venäjä, Preussi ja Itävalta, joten valinnanvaraa ei ollut hirveästi. Luonnollinen valinta oli kuitenkin Ranska ihan sen Napoleonin takia, sen saakin komennukseensa samantien pelin alkaessa (Attilahan ei ole edes syntynyt Attilan alussa).

Menee kyllä hetki tottua että tässä pitää räiskiä ruutiaseilla, alitajuisesti meinaan jatkuvasti yrittää rushata toisen päälle katanat ojossa.

Tekoäly oli kyllä mielenkiintoinen kun aloin räiskimään noilla tykeillä niiden päälle niin ne vaan seisoskeli paikallaan ottamassa iskuja vastaan. Ei niiltä tosin henki meinannut lähteä, kunhan lakosivat vaan hetkeksi maahan keräilemään itseään.

No mikäs siinä, taistelu meni muutenkin mallikkaasti vaikka alivoimalla lähdin päälle.

Victory conditionkaan ei kuulosta tässä kovin epäreilulta, alle tunti pelattuna ja pitäis periaatteessa enää onnistua valtaamaan vaan yksi vaivainen paikka (joka on merkattuna punaiseksi) kartan toisesta päästä. Muut tarvittavat on jo Ranskan tai liittolaisten hallussa.

Kävi niin tai näin, tämän kokeilemisen jälkeen voisin jatkaa projektia eteenpäin ja laitella myös Empiren tulille.

Back to top
« Last Edit: 09.04.2015 at 21:49:37 by Radikus »  

Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Re: Total War (np. Napoleon)
Reply #72 - 05.04.2015 at 12:53:47

Riiight.. oli ehkä virhe valita tässä Easy (joka tuntui hyvältä valinnalta kaiken tän aiemman häviämisen jälkeen), koska toi eka pikkukampanja oli niin helppo että ei mun ois oikeesti tarvinnut muuta kuin klikata auto resolve jokaisessa taistelussa. Roll Eyes

Marssin pelkällä yhdellä armeijalla ilman keskeytyksiä hakemaan sen viimesen tavotteen, ja autoresolvasin sen. Victory.

Lueskelin että toi Europe ois se kampanja mikä vastais lähimmin muiden pelien Grand Campaignia, mutta sen sijaan taidan mieluummin pelata nyt Empireä tähän väliin.

Back to top
« Last Edit: 05.04.2015 at 18:23:24 by Radikus »  

WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Safari 8.0  iOS 8.2
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Re: Total War (np. Empire)
Reply #73 - 05.04.2015 at 13:12:55

Now we're talking, tässä on sentään oikeasti perinteinen Grand Campaign, jonka tosin otin Shorttina koska olen laiska.

Anyway, olen tietenkin RUOTSI, joten aloitan pelin omistamalla muikean siivun Suomea.

Vaikka Suomi ei kuulu voittovaatimuksiin niin haluaisin kuitenkin pitää sen loppuun asti, koska syyt.

Back to top
« Last Edit: 05.04.2015 at 15:11:05 by Radikus »  

Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Re: Total War (np. Empire)
Reply #74 - 06.04.2015 at 15:23:27

What I liek: Ruotsalaiset puhuu ruotsia, myöhemmissä Total Wareissa puhutaan aina englantia erilaisilla aksenteilla. On myös jotenkin piristävää pelata näin läheisellä kansalla ja alueella. Sekin on kätevää että kenet tahansa voi ylentää joukoistaan kenraaliksi.

What I don't liek: Kaikki muu on tehty huonommin kuin jatko-osissa, joten ei tätä kyllä tule varmaan pelattua enää läpäisyn jälkeen. Pelaaminen ei vaan ole yhtä viihdyttävää ja yksinkertaistenkin asioiden tarkasteluun vaaditaan ihan turhia klikkauksia.

Tilanne: Nyt olen viimein lähtenyt etenemään pelissä ja olen vallannut Norjan, Tanskan sekä Branderburgin.

Eniten tässä touhussa ärsyttää se että juodun käytännössä julistamaan sodan niitä vastaan joiden kanssa on jo rauha, seuraavana vuorossa Puola-Liettua ja viimeisimpänä se pahin eli Venäjä jonka kanssa Ruotsilla on kauppasopimuskin.

Lopuksi pitäisi vielä valloittaa 6 muuta aluetta enkä tiedä kuinka vaikeaa siitä tulee sen jälkeen kun pitää alkaa sotimaan samalla useilla rintamilla.

Back to top
« Last Edit: 06.04.2015 at 22:36:56 by Radikus »  

Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 ... 19
Send Topic