Choose Language:
 
 
  Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board  
  Discordiin mars - click to chat!  
  Home Recent LoginRegisterHelpSearch Map Achievements Database Quizzes   


Voit piilottaa tämän mainoksen kirjautumalla sisään.
     
     
 
Kampanjatori
 
Pages: 1 ... 21 22 23 
Send Topic
Super Mario RAKSA (käyttäjien omat Mario Maker -kentät) (Read 103961 times)
RetroFly
Offline
NES-Retro Novice
*


Posts: 32

Haukipudas, Oulu - Finland
Gender: male

NNID: 4hy-fr2

Re: Super Mario RAKSA (käyttäjien omat Mario Maker -kentät)
Reply #330 - 25.10.2016 at 02:39:46
 
Tuo Fast Spikes vaati kyllä hermoja ja kärsivällisyytä, mutta läpi meni! Pikselintarkat hypyt saivat repimään hiuksia päästä. Mutta hyvä kenttä eli tähti tuli sinnepäin.
 
Back to top
 
joonas_ju Joonas Jussila   IP Logged   Chrome 44.0.2403.133  Android 6.0.1
RetroFly
Offline
NES-Retro Novice
*


Posts: 32

Haukipudas, Oulu - Finland
Gender: male

NNID: 4hy-fr2

Re: Super Mario RAKSA (käyttäjien omat Mario Maker -kentät)
Reply #331 - 21.12.2016 at 22:44:16
 
Uusin kenttäni:
Platforms of Peril 4: Sewers
ID: 4375-0000-02D3-F22B
 
Back to top
 
joonas_ju Joonas Jussila   IP Logged   Chrome 44.0.2403.133  Android 6.0.1
Myy100
Offline
NES-Retro Novice
*


Posts: 42

Re: Super Mario RAKSA (käyttäjien omat Mario Maker -kentät)
Reply #332 - 08.07.2019 at 17:37:26
 
Voiskos Mario Maker 2:sta tehdä samankaltaisen aiheen? En ainakaan itse löytänyt.
 
Back to top
 
  IP Logged   Chrome 74.0.3729.157  Android 9
Radikus
Offline
NES-Retro Administrator
******

'Nuff Said!

Posts: 71377

Helsinki - Finland
Gender: male

Live: Radikus
PSN: Radikus
NNID: Radikus



Re: Super Mario RAKSA (käyttäjien omat Mario Maker -kentät)
Reply #333 - 08.07.2019 at 17:40:01
 
Myy100 wrote on 08.07.2019 at 17:37:26:
Voiskos Mario Maker 2:sta tehdä samankaltaisen aiheen? En ainakaan itse löytänyt.


Voisin harkita jos ehtis joskus pelaamaankin tätä, CTR:ssä on menossa Grand Prix niin tää jäi täysin paitsioon. Roll Eyes

Ärsyttää toki myös toi Switch Onlinen tilaamiseen pakottaminen (vaikka sainkin ite 12kk koodin hyvään hintaan).
 
Back to top
 
Achievements: 20
Beersider24h MarathonHC Movie CollectorCat PeopleNES-Retro ChampionSocial AdventurerAchievement ArtistNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroRetro Dealerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranClothed by NES-RetroItem AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatMedal of HonorDonated to AVGN

I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it's a comedy.
WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Safari 12.1.1  iOS 12.3.1
Jerman83
Offline
NES-Retro Apprentice
**


Posts: 788

Namibia - Bahamas
Re: Super Mario RAKSA (käyttäjien omat Mario Maker -kentät)
Reply #334 - 09.07.2019 at 19:04:22
 
Tuli väsättyä toinen Super Mario Maker 2 kenttä. V5W-DTF-M1G

Eka kenttä olikin sitten sellanen 3-vuotiaalle harjoittelukenttä, toka on pikkasen verran vaikeampi.

Edit:Kentän bugit fiksattu ja uusi koodi.
 
Back to top
« Last Edit: 09.07.2019 at 20:29:36 by Jerman83 »  
Achievements: 2
Typical Apple UserChurch of NES-Retro
  IP Logged   Firefox 67.0  Android 9
Tingle
Offline
NES-Retro Novice
*

Paavo

Posts: 225

Turku - Finland
Gender: male

Live: Tinglemies
PSN: Tinglemies

Re: Super Mario RAKSA (käyttäjien omat Mario Maker -kentät)
Reply #335 - 29.07.2019 at 14:08:08
 
Tässä jotain kenttiäni:

Alice in Koopaland
4SD-32R-CQF
Tein pikkusiskoni kanssa rennon metsäseikkailun. Kenttä on lyhyt, mutta siinä on paljon salaisuuksia ja vaihtoehtoisia reittejä. Toivottavasti se sopii kaikentasoisille pelaajille Smiley

To Kill A Hammer Bro
79J-C59-FFG
Tehty Tapzan kanssa. Vasaraveljeksiin perustuva kenttä oli niin ärsyttävä, että keksimme siihen lukuisia tapoja päättää heidän päivänsä. Tutustu eri mekaniikkoihin rauhassa, tai paahda vain läpi kaikesta.
 
Back to top
 
Tinglemies Tinglemies Paavomies paavo.maanpaa   IP Logged   Firefox 68.0  Windows 10
Tingle
Offline
NES-Retro Novice
*

Paavo

Posts: 225

Turku - Finland
Gender: male

Live: Tinglemies
PSN: Tinglemies

Re: Super Mario RAKSA (käyttäjien omat Mario Maker -kentät)
Reply #336 - 21.09.2019 at 22:09:45
 
Hyvät naiset ja herrat: Teidän on tullut aika iloita ja hämmästyä legendaarisen Tinglemiehen uusimman kentän äärellä!

Goobtroid II: Return of Mario
589-956-N0H
...

Super Mario on palannut Goombien kotiplaneetalle. Tällä kertaa hänen tehtävänsä on nitistää koko vihiliäisten avaruussienten rotu sukupuuttoon - tai ainakin 35 möttiäistä viidestäkymmenestä. Astu siis kokeneen avaruusseikkailijan saappaisiin tässä aivan uudessa seikkailussa, josta eivät tutkiminen ja tunnelma tule kesken loppumaan! Ties mitä kivuliaita ansoja ovat Goombat sinun nokkeluutesi testaamiseksi keksineet!

Kun kuulin Super Mario Maker 2:n vaihtoehtoisista voittokeinoista, teimme kaverin kanssa kentän, jossa tarkoituksena oli litistää kaikki Goombat. Kenttä ei ollut hyvä, joskin viihdyttävä kylläkin. Se kuitenkin sai minut inspiroitumaan entistä suuremmalla sykkeellä: Minun on luotava Metroid 2!

Tarkoituksenani oli luoda tunnelmallinen seikkailu, jossa jokainen Goomba tuntuisi pelottavalta uhalta. Kenttä olisi tietysti yhtenäinen labyrintti, jossa edettäisiin keräämällä tsiljoona miljoona erilaista esinettä haltuun. Noh, ei mennyt ihan niinkuin Strömsössä. Koska käytän vaihtoehtoista voittokeinoa, en voinut lisätä karttaan yhtään välietappia. Ja näin suuressa keräilykentässä kuoleminen tulisi varmasti sapettamaan! Päätin siis lopulta tehdä kentästä hyvin helpon - Goombat ovat varsin vaarattomia ja lisäelämiä on kenttä täynnä. Tämäkään ei auttanut testipelaajia, jotka kävelivät jokaista Goombaa päin. Samalla ilmeni toinen ongelma - 500 sekunnin aikarajakatto. Tässä ajassa pitäisi koko maailma tutkia ja päihittää. Eksyminen on mielestäni hauskin osa seikkailua, mutta näin tiukoissa puitteissa se olisi syytä pitää minimissä. Otin mallia Super Metroidista, jossa pelaajaa ohjataan hienovaraisesti oikeaan osoitteeseen, ilman että pelaaja tuntee pelisuunnittelijan pitävän häntä alleviivaavasti kädestä. Testipelien perusteella se onnistui oikein hyvin. Jätin myös pois ehdon jokaisen Goomban tappamisesta, koska se olisi lopulta vain rasittanut pelaajia. 35 onnistuu hyvin menemällä kenttä "perälle" asti ja takaisin, mikä on juuri se kokemus jonka pelaajalta haluan. Myös powerupit karsin lopulta käytännössä yhteen. Niiden kanssa pitäisi aina testata koko kenttä uusiksi, eivätkä ne välttämättä edes mahtuisi yhteen mariokenttään. Mario Maker 2 on täynnä "Metroidvanioita", jotka on ahdettu täyteen erilaisia poweruppeja, mutta joita ei kuitenkaan ehditä käyttämään kuin avaimina seuraavaan lukkoon. Halusin keskittyä ennemmin tutkimiseen, tasohyppelyyn ja Goombien lahtaamiseen. Erityisen tyytyväinen olen ansoihin, jotka voi ratkaista joko taidokkaalla tasohyppelyllä, tai nokkelalla esineiden käytöllä.

Suurin murheenkryynini oli lopulta kamera. Halusin näyttää pelaajalle, milloin on turvallista tiputtautua alas (aina), ilman, että alatasanteelta pystyisi hyppäämään takaisin korkeuksiin. Kolikoita en halunnut tässä apuna käyttää, ne eivät mielestäni olisi sopineet kentän tunnelmaan. Käytin vielä New Super Mario Brossin moottoria, joka mahdollisti ties mitkä seinähypyt ja kierreloikat suunnitelmieni pilaamiseksi. Hienosäätö ja jatkuva testipelaaminen veivät varmasit leijonanosan yli kahden kuukauden kehitysajasta.

Toivottavasti nautitte kentästäni Smiley
 
Back to top
 
Tinglemies Tinglemies Paavomies paavo.maanpaa   IP Logged   Firefox 69.0  Windows 10
Tingle
Offline
NES-Retro Novice
*

Paavo

Posts: 225

Turku - Finland
Gender: male

Live: Tinglemies
PSN: Tinglemies

Re: Super Mario RAKSA (käyttäjien omat Mario Maker -kentät)
Reply #337 - 28.12.2019 at 01:32:50
 
Tarvitsetko välipäiviksi kuumaa tekemistä? Tinglemiehen jouluiset kentät tarjoavat sopivaa viihdettä itse kullekin säädylle!

...

Super Mario Moonshine
WQK-B86-S7G


Super Mario Sunshinen virallisessa jatko-osassa Mario seikkailee tunnelmallisessa talviyön kuunpaisteessa. Alunperin tarkoitus oli tehdä yksinkertainen kenttä, jossa jäinen liukuminen olisi hauskaa eikä tyhäm - mutta tuttuun tapaani lopputuloksesta tulikin sotkua, kun halusin kiirehtiä kentän nettiin ennen päivitystä. Kikkoja kentästä löytyy myös useampi kappale. Alkutaipaleella on oma pikajuoksureittinsä, ja kenttä muuttuu helpommaksi, jos pelaaja kuolee.

...
Bowser Palace
6MY-NPV-YHG


Pouserin palatsi on suunniteltu Linkkiä varten, mutta myös Mariolla on siellä hauskaa Smiley
Spoiler:
Onnistutko ryöväämään linnasta kaksi kilpeä, kolme suurta kolikkoa, kaksi tähteä ja kolme vihersientä?


...

Sleeping with the Fishes
N84-NH4-J3G


Bowser esitti Mariolle tarjouksen, josta ei voi kieltäytyä.

Öiset vesikentät ovat hirveää saastaa, joten yritin tehdä tästä mahdollisimman mukavan. Tunnelmallinen lopputulos sopiikin myös ummikkotason pelaajille, jos sukuloidessa haluaa esitellä marjomaakarin maailmaa. Kenttä on oksennettu täyteen koristeita, mutta onneksi pimeys jättää vain kapean osan niistä kerralla valokeilaan. Jos vihaat itseäsi,voit yrittää kerätä kentästä jokaisen koliken. Niitä on 350 + 8 kappaletta.
 
Back to top
 
Tinglemies Tinglemies Paavomies paavo.maanpaa   IP Logged   Firefox 71.0  Windows 10
Tingle
Offline
NES-Retro Novice
*

Paavo

Posts: 225

Turku - Finland
Gender: male

Live: Tinglemies
PSN: Tinglemies

Re: Super Mario RAKSA (käyttäjien omat Mario Maker -kentät)
Reply #338 - 10.03.2020 at 09:53:32
 
Hauskaa MAR10 päivää kaikille jippiijahhuu!

...

Mega Jumpman
262-TYM-V2G

Tohtori Kamek on valloittanut sienien valtakunnan yhdessä kuuden kätyrinsä kanssa. Mega Jumpmanin tehtävä on päihittää joka ikinen ketale, ja siinä samalla anastaa heidän supervoimansa, sekä kotiavaimat Kamekin linnaan.

Mariomaker 2 asettaa kenttien tekoon lukusia rajoitteita, jotta pelin huonoimmat kentät eivät olisi entistäkin kamalampia. Yksi näistä on kahden checkpointin rajoite. Asiaan on kuitenkin yksi kommervenkki: liput tallentavat kerätyt punakolikot, jotka kaikki keräämällä saa avaimen. Asettamalla kaksi lippua peräkanaa tulee ensimmäisestä taas koskematon, mahdollistaen loputtoman syklin. Näitä punakolikkokenttiä onkin nähty tehtävärakenteena hyvin paljon, mutta Mega Man -kenttiin sitä ei yllättäen ole juuri käytetty - tiedossani on vain yksi mainio bossrush. Mega Man on kyllä ollut suuri inspiraation lähde, sillä SMM2 on täynnä megiksestä kopioituja kenttiä, joiden pelaamista ei ole suunniteltu Mariolle - oma visioni oli tuoda mariokenttiin Mega Manin rakenne. Nyt kun olen heinäkuusta lähtien tätä projektiani sykkinyt eteenpäin, en ihmettele miksi muita tälläisiä kenttiä ei ole markkinoilla: rakenne on poskettoman vaivalloinen ja monimutkainen.

Ensinnäkin minun piti luoda kuusi teemoitettua kenttää, jotka sopivat yhteen pomon ja lisävoiman kanssa. Tilanpuutteen vuoksi niistä tuli hyvin lyhyitä, mutta työn määrää jokaisessa oli kuin kokonaisen kentän verran. Niihin piti mahtua jokaisen kentän identitettin esittelevä "tutoriaaliosuus", jonka idea kehittyisi kentän edetessä. Vaihtelun vuoksi lähes jokaisessa kentässä kuljetaan eri suuntaan. Tämän lisäksi halusin tehdä jokaisesta radasta tarpeeksi helpon, että keskiverto marjomaakari pääsisi sen läpi, sekä sellaisen, joka on hauska speedrunnata taidolla ohi. Onnistuinkin tässä mielestäni hyvin, sillä kenttääni on nyt pelattu lähes 8000 kertaa. Se on tosi paljon yhteisöltä, joka ei halua pelata Marioa. Juuri helpommaksi ei pystynyt enää venymään, ilman että vihollisten aseista tulisi hyödyttömiä. Jokaiseen kenttää tuli ottaa huomioon heikkousase, sekä testata jokaisen lisävoimakombinaation pelattavuus. En tiedä, ovatko pomojen heikkoudet kovin selkeitä, mutta ainakin aseet toimivat myös muihin kenttiin aika hyvin. Tämä kenttätetriksen kokoaminen on ollut yhtä tuskaa, mutta samalla myös hyvin palkitsevaa. Kliimaksiksi olen luvannut tehdä Tohtori Kamekin linnasta erillisen kentän, mutta siihen ei nyt oikein riitä inspiraatiota. Se on lähes valmis, mutta minusta se tuntuu tällä hetkellä väkinäiseltä.

Tässä pieni maistiainen Goomban esteradasta: https://streamable.com/jlw93

Mega Man on minulle hyvin tärkeä peli. Toivottavasti kentästäni riittää hupia. Jos haluat nuuskia paikkoja, on jokaissa kentässä yksi iso kolikko, sekä näkymätön vihersieni. En tiedä, onko kukaan vielä käynyt Marion salaisella asevarastolla.
 
Back to top
 
Tinglemies Tinglemies Paavomies paavo.maanpaa   IP Logged   Firefox 73.0  Windows 10
Pages: 1 ... 21 22 23 
Send Topic