Choose Language:

Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board  
  Discordiin mars - click to chat!  
  Home Recent LoginRegisterHelpSearch Map Achievements Database Quizzes   

Voit piilottaa tämän mainoksen kirjautumalla sisään.

2 ilmaista lottokuponkia sekä 20 ilmaiskierrosta kutsukoodilla NESRETRO

Pages: 1 2 
Send Topic
Xbox Onen parhaat yksinoikeuspelit (lähinnä latauspelit) (Read 32291 times)
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Live: Radikus
PSN: Radikus
NNID: Radikus

Xbox Onen parhaat yksinoikeuspelit (lähinnä latauspelit)
03.11.2015 at 12:19:16

Tulee hankittua XOne viimein itsellekin (joululahjaksi) kun halvalla saa (duunin joululahjana), niin mitähän laadukasta exclusivea tolle mahtaa jo olla?

Retailpelit nyt on helppo tietää, ja niitä mulla onkin jo valmiiksi vino pino mitä kiinnostaa pelatakin (ainakin Sunset Overdrive, Killer Instinct, Rare Replay, Forza 6 ja Gears of War Ultimate), mutta mites noi Livestä ladattavat (lähinnä Indie siis)? Onko sinne tullut mitään mitä ei jo PS4:lle saa?

Saa mainita sellasiakin mitä on PC:llä ja XOnella, koska mieluummin pelaan aina konsolilla, vaikka ohjain onkin täsmälleen sama ja PC:ssä enemmän tehoa.

Ihan ymmärrettävästi suurin osa noista on multiformaattipelejä, eli jääkö mitään muuta laadukasta jäljelle?

Back to top
« Last Edit: 03.11.2015 at 12:19:55 by Radikus »  
Achievements: 19
24h MarathonHC Movie CollectorCat PeopleNES-Retro ChampionSocial AdventurerAchievement ArtistNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroRetro Dealerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranClothed by NES-RetroItem AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatMedal of HonorDonated to AVGN

I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it's a comedy.
WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Firefox 41.0  Windows 8.1
Rusakko
NES-Retro Apprentice
**

Turku - Finland
Re: Xbox Onen parhaat yksinoikeuspelit (lähinnä latauspelit)
Reply #1 - 03.11.2015 at 21:43:37

http://www.oriblindforest.com/
Mites tommonen, steamistä löytyy kyl mut en tiiä onko pleikalle

Itseäni kiinnostaa sama aihe kyl, eli innolla odotan muita suosituksii

Back to top

Achievements: 1
Typical Apple User
WWW   IP Logged   Chrome 46.0.2490.80  Windows 10
Rikishi
NES-Retro Journeyman

ei!

Reply #2 - 05.11.2015 at 01:57:36

Itsekin hommasin Xbox Onen reilu kuukausi sitten ja löytyy kanssa suurin osa noista sun mainitsemista retail-peleistä (tossa Killer Instinctin retailpaketissa ei muuten sitten ole kaikkia hahmoja, eikä edes mitään ylimääräisiä pukuja tms., eli aika laiha pakkaus).

Itse mitä nyt olen tuota digitaalikauppaa selannut, niin kaukana ollaan kyllä Live Arcaden kulta-ajoista, kun valikoimasta tulee lähinnä mieleen Humble Bundlen jämäpelit. On siellä nyt toki muutama helmi siellä täällä, kuten juuri tuo Ori and the Blind Forest jonka tosin itse ostin PC:lle jo julkaisussa.

Kai se Peggle 2 pitää sitten alesta ostaa. Sekin tais kyllä tulla jo Pleikkarillekin. Smiley

Back to top

Achievements: 1
Not Too Old For This Shit

"I've made a huge mistake."
  IP Logged   Firefox 42.0  Windows 10
hide
NES-Retro Ad Infinitum
Big Boss

My Jade

Helsinki - Finland

Live: hide X
PSN: hide-X
NNID: hide-X

Reply #3 - 05.11.2015 at 05:55:22

Rikishi wrote on 05.11.2015 at 01:57:36:
Itsekin hommasin Xbox Onen reilu kuukausi sitten ja löytyy kanssa suurin osa noista sun mainitsemista retail-peleistä (tossa Killer Instinctin retailpaketissa ei muuten sitten ole kaikkia hahmoja, eikä edes mitään ylimääräisiä pukuja tms., eli aika laiha pakkaus).

Itse mitä nyt olen tuota digitaalikauppaa selannut, niin kaukana ollaan kyllä Live Arcaden kulta-ajoista, kun valikoimasta tulee lähinnä mieleen Humble Bundlen jämäpelit. On siellä nyt toki muutama helmi siellä täällä, kuten juuri tuo Ori and the Blind Forest jonka tosin itse ostin PC:lle jo julkaisussa.

Kai se Peggle 2 pitää sitten alesta ostaa. Sekin tais kyllä tulla jo Pleikkarillekin. Smiley

Kandee hommata EA Access -jäsenyys. 4e/kk ja saat melkein kaikki EA:n julkaisemat One-pelit käyttöön. Ihan jepa diili ja ite oon ollut tilaajana Suomen julkaisusta lähtien.

Back to top

Achievements: 14
NES-Retro ChampionSocial AdventurerNES-Retro White Glove SocietyNot Too Old For This ShitNES-Retro FailcabinPlayStation Network Level 15+NES-Retro FailplayKeyboard VeteranItem AcquiredTypical Apple UserInsiderBeer Mario Kart TournamentXbox Live Gamerscore 50000+NES-Retro Failboat
mindbreaker hide-X hide X hide-X 109 hideX hideEX hide-X   IP Logged   Chrome 46.0.2490.76  Android 4.4.2
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #4 - 05.11.2015 at 06:09:27

hide wrote on 05.11.2015 at 05:55:22:
Kandee hommata EA Access -jäsenyys. 4e/kk ja saat melkein kaikki EA:n julkaisemat One-pelit käyttöön. Ihan jepa diili ja ite oon ollut tilaajana Suomen julkaisusta lähtien.

Huvittavaa että mä olen käynyt läpi EA Access koulutuksen ja vasta nyt tiiän mitä se tarkottaa kun luin tän postauksen.

Keskittymiskyky huipussaan. Grin

Mutta ei oo kyllä paha hinta, pitää ainakin kokeilla.

Back to top
« Last Edit: 05.11.2015 at 06:09:44 by Radikus »  
24h MarathonHC Movie CollectorCat PeopleNES-Retro ChampionSocial AdventurerAchievement ArtistNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroRetro Dealerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranClothed by NES-RetroItem AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatMedal of HonorDonated to AVGN

WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Safari 9.0  iOS 9.1
viaton
NES-Retro Ad Infinitum
Rodeo Clown

Join the Circus!

Helsinki - Finland

Reply #5 - 06.11.2015 at 07:32:23

Radikus wrote on 03.11.2015 at 12:19:16:
Tulee hankittua XOne viimein itsellekin (joululahjaksi) kun halvalla saa (duunin joululahjana), niin mitähän laadukasta exclusivea tolle mahtaa jo olla?

.....

Ihan ymmärrettävästi suurin osa noista on multiformaattipelejä, eli jääkö mitään muuta laadukasta jäljelle?

Tottakai, sun ikiaikainen lemppari Halo!

Back to top

Achievements: 6
Item AcquiredKeyboard VeteranTypical Apple UserInsiderMedal of HonorDonated to AVGN

Loving Video Games...
viaton   IP Logged   Safari 9.0.1  Mac OS X
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #6 - 06.11.2015 at 08:58:38

viaton wrote on 06.11.2015 at 07:32:23:
Tottakai, sun ikiaikainen lemppari Halo!

Kiinnostais toi uus Halo ujosti, jos siinä ois splitscreen coop.

Mutta kun ei.

Back to top

WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Safari 9.0  iOS 9.1
Arcane
NES-Retro Expert

Helsinki - Finland

Live: Mad Arcane

Reply #7 - 06.11.2015 at 10:19:03

"XBONE has no games" taitaa olla tämän sukupolven juttu.

Back to top

WWW arcanefin tahuomo   IP Logged   Chrome 46.0.2490.80  Windows 7
viaton
NES-Retro Ad Infinitum
Rodeo Clown

Join the Circus!

Helsinki - Finland

Reply #8 - 06.11.2015 at 16:45:45

Pojat vei meidän molemmat pleikka neloset ja mä olen nyt vaan tän masiinan varassa.
Mut hyvin on menny! Ja ohjain on kyllä aivan ihku!

Back to top
« Last Edit: 06.11.2015 at 16:46:12 by viaton »  
Item AcquiredKeyboard VeteranTypical Apple UserInsiderMedal of HonorDonated to AVGN

Loving Video Games...
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #9 - 06.11.2015 at 17:52:06

viaton wrote on 06.11.2015 at 16:45:45:
Pojat vei meidän molemmat pleikka neloset ja mä olen nyt vaan tän masiinan varassa.
Mut hyvin on menny! Ja ohjain on kyllä aivan ihku!

Ohjain on kyllä hyvä (käytän jo kahta PC:ssä vaikka ei ole XOnea), mutta itse koneen rauta on paljon paskempaa kuin PS4:ssa.

Vähintään 99% multiformaattipeleistä pyörii paremmin PS4:lla (ellei jopa ihan kaikki).

Ja PS4:n ohjain on about samalla tasolla kuin XOnen, toisin kuin PS3 Vs. Xbox 360:n aikaan.

Back to top

WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Firefox 42.0  Windows 8.1
viaton
NES-Retro Ad Infinitum
Rodeo Clown

Join the Circus!

Helsinki - Finland

Reply #10 - 06.11.2015 at 23:15:31

Kato mä oon tässä tilanteessa -->  Smiley

Haluun pelaa mun pikkasessa kuppasessa pelisopessa jossa ONE makaa eli tolla mennään ja kyl se mulle piisaa.  Smiley

Back to top
« Last Edit: 06.11.2015 at 23:17:48 by viaton »  

Loving Video Games...
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #11 - 09.11.2015 at 09:41:09

hide wrote on 05.11.2015 at 05:55:22:

Tässä kyl kantsii ottaa vuosijäsenyys joka maksaa 24,99e. 2,08e/kk on jo aika pätevä hinta.

Back to top

WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Firefox 42.0  Windows 8.1
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #12 - 17.11.2015 at 10:55:04

Tasan 2 viikkoa että saan oman koneen, niin tuli sitten Microsoftin korruptiolahjoina ostettua hiluilla kaikenmaailman kurapelejäkin, voe voe. Ihan kun ois liikaa tota tilaa. Grin Nykyisetkin XOnen pelit nojailee jossain randomnurkassa kun ei mahdu mihinkään hyllyihin tai laatikoihin.

Alunperin piti tilata vaan kuulokkeet, kaukosäädin ja akku, mutta lähti käsistä.

Mutta asiaan, nyt ois Games with Goldissa tarjolla Knight Squad (normihinta 19,99e) josta kelasin että vois olla ihan hauska moninpeliräimellys. Ei vaan ehkä näytä visuaalisesti sellaselta peliltä jota varten XOne ostetaan. Roll Eyes

KnightSquad.png (1829 KB | )
KnightSquad.png
Back to top
« Last Edit: 17.11.2015 at 10:55:38 by Radikus »  

TriplaKoo
NES-Retro Ad Infinitum
Wannabe Road Runner

Kelju K.Kojootti

Kouvola - Finland

Reply #13 - 18.11.2015 at 21:22:38

Kismittää vietävästi puolittainen yksinoikeus uuden Tomb Raiderin kohdalla. Uusi julkaistiin ja PS4 versio sitten joskus

Back to top

Achievements: 16
Typical Apple UserNES-Retro ChampionNES-Retro White Glove SocietyBeer Mario Kart TournamentDog PeopleKeyboard VeteranSocial AdventurerNES-Retro FailplayMedal of HonorClothed by NES-RetroNES-Retro FailboatChurch of NES-RetroNES-Retro FailcabinItem AcquiredInsiderFirst Successful Sale
  IP Logged   Chrome 33.0.0.0  Android 5.0.1
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #14 - 05.12.2015 at 15:39:20

Lovers in a Dangerous Spacetime vaikutti lupaavalta, pitääkin katella jos hinta laskee tosta 15 eurosta joskus.

Back to top
« Last Edit: 05.12.2015 at 15:46:01 by Radikus »  

WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Safari 9.0  Mac OS X
Pages: 1 2 
Send Topic