Choose Language:

Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board  
  Discordiin mars - click to chat!  
  Home Recent LoginRegisterHelpSearch Map Achievements Database Quizzes   

Voit piilottaa tämän mainoksen kirjautumalla sisään.

Kampanjatori

Pages: 1 2 
Send Topic
USA PSN -pelien pelaaminen EU PSN -tunnarilla (Read 27547 times)
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Live: Radikus
PSN: Radikus
NNID: Radikus

USA PSN -pelien pelaaminen EU PSN -tunnarilla
26.08.2016 at 09:26:03

Tästä satelee privaankin jatkuvasti kyssäreitä, niin tarkennan koko homman kerralla.

Ohjeet koskevat lähinnä PS4:sta, mutta myös PS3:lla onnistuu ihan vastaava (koneen aktivointi pitää vaan vissiin kaivaa itse valikoista PlayStation Network -> Account Management -> System Activation).

Humble Bundle tarjoaa erinomaista diiliä, mutta tämä on rajoitettu EU:n ulkopuolle. Esim. USA-tili toimii ongelmitta.

Voit luoda USA-tilin ihan normaalisti selaimen storessa: https://store.playstation.com/#!/en-us

Valitset vaan maaksi USA:n.

Ensimmäisellä sisäänkirjautumisella tämä ei tosin enää riitä, vaan maaksi vaihtuu automaattisesti Suomi ellet vaihda ulospäin näkyvää sijaintiasi.

Tämä onnistuu esim. F-Securen Freedomella: https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/freedome?icid=1542 (5 päivän ilmainen trial)

Itsellä ei tosin omassa Windows 10 -koneessa toiminut yhdistäminen millään (kannattaa silti kokeilla jos ei ole vaihtoehtoja), mutta Macillä toimi eikä iPhonella/Androidilla pitäisi olla myöskään mitään ongelmia.

Klikkaa vaan Freedomen alareunasta location, valitse alhaalta USA ja laita suojaus päälle.

Tämän jälkeen voit kirjautua storeen tekemään rekisteröinnin loppuun. Tätä varten tarvitset myös jenkkiosoitteen, jos et halua keksiä tätä päästäsi niin voit generoida osoitteen vaikka täällä: http://www.fakeaddressgenerator.com/World/us_address_generator

Kun olet suorittanut rekisteröinnin loppuun asti, sekä käyttänyt pelien aktivointikoodit (nickin kohdalta Redeem Codes), niin voit kirjautua jenkkitunnarillasi omalle PS4:llesi (painamalla PS-nappia pohjassa).

Kirjautumisen yhteydessä kone kysyy suoraan että haluatko merkata tämän konsolin itsellesi, jolloin luonnollisesti teet niin.

Tässä vaiheessa voit laittaa pelit latautumaan jenkkistoresta, kunhan jenkkitili on kirjautuneena sisään.

Pelien ei tarvitse kuitenkaan latautua edes loppuun, vaan voit samantien palata takaisin EU-tilillesi sillä pelit latautuvat täysin ongelmitta myös oman EU-tilisi käyttöön.

Back to top
« Last Edit: 27.08.2016 at 11:22:01 by Radikus »  
Achievements: 20
Beersider24h MarathonHC Movie CollectorCat PeopleNES-Retro ChampionSocial AdventurerAchievement ArtistNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroRetro Dealerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranClothed by NES-RetroItem AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatMedal of HonorDonated to AVGN

I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it's a comedy.
WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Safari 9.0  Mac OS X
Peoplez
NES-Retro Insider

Joensuu - Finland

PSN: Peoplezi
NNID: Peoplez

Re: USA PSN -pelien pelaaminen EU PSN -tunnarilla
Reply #1 - 26.08.2016 at 11:22:52

Radikus wrote on 26.08.2016 at 09:26:03:
PS3:n pelejä en itse ehtinyt vielä testaamaan.

Toimii myös.

Back to top

Achievements: 5
Item AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserChurch of NES-RetroInsider

Vade retro, satana!
80840 376 Peoplezi   IP Logged   Safari 9.1.2  Mac OS X
Hessu
NES-Retro Journeyman

Reply #2 - 26.08.2016 at 15:42:30

Eikö noita tunnuksia voi tehdä Pleikkarillakin? Ite ainakin joskus tein. Loin vaan uuden käyttäjän ja osoitekohtaan jenkki-osoite ja täts it.

Back to top

Achievements: 1
PlayStation Network Level 15+
718430   IP Logged   Safari 9.0  iOS 9.3.3
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #3 - 26.08.2016 at 15:59:39

Hessu wrote on 26.08.2016 at 15:42:30:
Eikö noita tunnuksia voi tehdä Pleikkarillakin? Ite ainakin joskus tein. Loin vaan uuden käyttäjän ja osoitekohtaan jenkki-osoite ja täts it.

Ei välttämättä, jos se tarkistaa maan IP:n perusteella kuten selainversio nykyään tekee.

Joku vois testata nykytilanteen (loppuun asti, eli storen käyttämiseen asti, siellä se nimittäin vasta tyssää selaimellakin, vaikka tunnari luodaankin ongelmitta).

Itsekin olen PS3-aikoina tehnyt suoraan konsolilla USA/JAP tunnarit.

Edit: Aika retard menoa Sonyllä kyllä jos IP-tarkistus laitetaan ainoastaan selaimen kautta tehtäviin rekkauksiin. Tongue

Back to top
« Last Edit: 26.08.2016 at 16:22:18 by Radikus »  
Beersider24h MarathonHC Movie CollectorCat PeopleNES-Retro ChampionSocial AdventurerAchievement ArtistNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroRetro Dealerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranClothed by NES-RetroItem AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatMedal of HonorDonated to AVGN

WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Firefox 48.0  Windows 8.1
Junton
NES-Retro Elite

Playing video games

Hämeenlinna - Finland

PSN: Juntton
NNID: Juntton

Reply #4 - 28.08.2016 at 12:04:36

Itse en ladannut Fsecurea, koska olin töissä mutta googlesta löysin ilmaisen listan USA:n proxyjä jotka laitoin firefoxin proxytietoihin ja sitä kautta sitten rekisteröin.

Back to top

Achievements: 11
BeersiderNot Too Old For This ShitNES-Retro FailcabinCat PeopleSocial Adventurerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranTypical Apple UserInsiderChurch of NES-RetroNES-Retro Failboat

SMD2(x2), NES, SNES, N64, WII U, SWITCH, GBC, PS2, PS3, PS4, XBONE
Olen nähnyt asioita, joita te ihmiset ette uskoisi. Hyökkäysaluksia tulessa Orionin edustalla. Olen katsellut C-säteiden kimaltelua Tannhäuserin portilla. Kaikki nuo hetket katoavat aikanaan, kuin kyynelet sateeseen.
17.12.2015: Rapea kalaleike ranskalaisilla (Pizzataxi) -Radilys
708256 Juntton Junt0n Junton Junton   IP Logged   Firefox 45.0  Windows 7
N3M0
Ex Member
*

PSN: n3m045555

Reply #5 - 28.08.2016 at 18:47:19

Jos tarttee ulkomaiselle tilille valuuttaa, niin itse olen onnistuneesti Offgamersilta ostellut koodeja.

Back to top

IP Logged   Firefox 48.0  Windows 7
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #6 - 28.08.2016 at 19:02:43

N3M0 wrote on 28.08.2016 at 18:47:19:
Jos tarttee ulkomaiselle tilille valuuttaa, niin itse olen onnistuneesti Offgamersilta ostellut koodeja.

Eikös tuolla onnistu ihan Paypal-maksu?

Back to top

WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Safari 9.0  Mac OS X
TuKéZu
NES-Retro Insider

Rovaniemi - Finland

NNID: TuKeZu

Reply #7 - 28.08.2016 at 22:59:03

Radikus wrote on 28.08.2016 at 19:02:43:

Kyl PSN taitaa kaivaa kortin/PayPalin osoitteen ja kattoa "jaahas, suomalaisia peliostoksilla, emmepä hyväksy rahojanne!" Oon melko varma että oisin aiemmin testannu PS3:lla PayPalia ja että se ei toiminu.

Itse olen Play-Asiasta ostanu omat P$Nkoodit, mutta tuolla OffGamersillä näyttää olevan paremmat hinnat.

Back to top

Insider

lol joku pal.
1902747 Frygoon TuKeZu TuKeZu 2KZu TuKeZu Tukepuikko   IP Logged   Chrome 52.0.2743.116  Windows 7
N3M0
Ex Member
*

PSN: n3m045555

Reply #8 - 29.08.2016 at 18:48:08

Radikus wrote on 28.08.2016 at 19:02:43:

TuKéZu wrote on 28.08.2016 at 22:59:03:
Kyl PSN taitaa kaivaa kortin/PayPalin osoitteen ja kattoa "jaahas, suomalaisia peliostoksilla, emmepä hyväksy rahojanne!" Oon melko varma että oisin aiemmin testannu PS3:lla PayPalia ja että se ei toiminu.

Juuh, joku esto siinä(kin) oli, ei saanut maksua läpi asti.

Back to top

IP Logged   Firefox 48.0  Windows 7
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #9 - 19.11.2016 at 16:14:22

Jenkkitunnari mahdollistaa luonnollisesti myös Amazon Videon lataamisen koneelle jotta pääsee katsomaan The Grand Touria.

Toimii tosin jostain syystä ainoastaan PS3:lla, PS4 antaa pelkän virheilmoituksen kun yrittää käynnistää softan. Näin ainakin eilen eli 18.11. kun testasin, aiemmin molempien kirjautumisruutu näkyi ongelmitta.

Back to top
« Last Edit: 19.11.2016 at 16:15:42 by Radikus »  

WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Safari 10.0  Mac OS X
samppa
Ex Member

Reply #10 - 19.11.2016 at 21:37:36

itse tein tunnarit US ja JAP psn:ään pleikkarilla suoraan hiljattain että pääsin käsiks noitten exclusive VR demoihin. firefox kirjautuu automaattisesti mulla EU storeen ja Chrome US storeen...japskistoren selaan sit ps4:llä

US Storesta kokeilin ostaa sekä kortilla että paypalilla, kumpikaan ei menny läpi.

osa usa ja canada psn tileistä on saaneet 10 dollarin ilmasen lompakkokoodin mutta ilmeisesti noilla tileillä pitää plussa olla päällä...sais tulla eu puolellekin samanlainen

Back to top
« Last Edit: 19.11.2016 at 22:14:35 by N/A »  
  IP Logged   Firefox 49.0  Windows 7
Peoplez
NES-Retro Insider

Joensuu - Finland

PSN: Peoplezi
NNID: Peoplez

Reply #11 - 20.11.2016 at 16:07:11

Quote:
osa usa ja canada psn tileistä on saaneet 10 dollarin ilmasen lompakkokoodin mutta ilmeisesti noilla tileillä pitää plussa olla päällä...sais tulla eu puolellekin samanlainen

Ei pidä paikkaansa. Moni on saanut vaikka ei ole plussalainen. Sen sijaan yhdistävä tekijä tuntuu olevan se, että on hankittu uusi kone (pro tai slim) ja aktivoitu se päälaitteeksi. Tosin tuokaan ei taida olla ihan varma vielä että onko se näin.

Itse en hoksannut aktivoida mun jenkkitiliä uuteen koneeseen ja en ole saanut rahaa.

Back to top

Achievements: 5
Item AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserChurch of NES-RetroInsider

Vade retro, satana!
80840 376 Peoplezi   IP Logged   Safari 9.1.3  Mac OS X
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #12 - 25.11.2016 at 09:00:46

Radikus wrote on 19.11.2016 at 16:14:22:
Jenkkitunnari mahdollistaa luonnollisesti myös Amazon Videon lataamisen koneelle jotta pääsee katsomaan The Grand Touria.

Toimii tosin jostain syystä ainoastaan PS3:lla, PS4 antaa pelkän virheilmoituksen kun yrittää käynnistää softan. Näin ainakin eilen eli 18.11. kun testasin, aiemmin molempien kirjautumisruutu näkyi ongelmitta.

Nyt toimii myös PS4:lla.

Back to top

WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Safari 10.0  Mac OS X
Kaikkipunaselle
NES-Retro Novice
*

Jyväskylä - Finland
Reply #13 - 17.02.2017 at 00:58:28

Onkos joku saanut tuon Amazon Videon toimimaan kunnolla PS4:lla? Itse latailin sen jenkkiaccon avulla kyllä kivasti koneelle ja linkkasin omaan Amazonin tiliinkin, mutta silti tarjoaa vaan leffoja maksullisina vuokrattaviksi, vaikka Primellä pitäisi olla ilmaisia (samat leffat näkyy koneella selaimessa ilmaisina). Ei kai tuo nyt voi johtua kuukauden ilmaisesta koejaksosta? Luulis ainakin että toimis sen sisällä ilmaiseksi laitteella kuin laitteella.

Back to top

Item Acquired
  IP Logged   Chrome 56.0.2924.76  Windows 7
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Reply #14 - 17.02.2017 at 05:47:45

Kaikkipunaselle wrote on 17.02.2017 at 00:58:28:
Onkos joku saanut tuon Amazon Videon toimimaan kunnolla PS4:lla? Itse latailin sen jenkkiaccon avulla kyllä kivasti koneelle ja linkkasin omaan Amazonin tiliinkin, mutta silti tarjoaa vaan leffoja maksullisina vuokrattaviksi, vaikka Primellä pitäisi olla ilmaisia (samat leffat näkyy koneella selaimessa ilmaisina). Ei kai tuo nyt voi johtua kuukauden ilmaisesta koejaksosta? Luulis ainakin että toimis sen sisällä ilmaiseksi laitteella kuin laitteella.

Saiskohan ton nykyään ladattua europuoleltakin jossa lisenssit ois oikein?

Back to top

WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Safari 10.0  iOS 10.2.1
Pages: 1 2 
Send Topic