Choose Language:

Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board  
  Discordiin mars - click to chat!  
  Home Recent LoginRegisterHelpSearch Map Achievements Database Quizzes   

Voit piilottaa tämän mainoksen kirjautumalla sisään.

2 ilmaista lottokuponkia sekä 20 ilmaiskierrosta kutsukoodilla NESRETRO

Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 
Send Topic
PERKELE! - Suomi 100 vuotta (Read 95828 times)
Zilverfang
NES-Retro Ad Infinitum Moderator
Wayback Machiner

Vähäkyrö - Finland

NNID: Zilverfang
Wii: 2546 1105 8213 6600

Re: PERKELE! - Suomi 100 vuotta
Reply #375 - 08.06.2018 at 18:05:06

Sivunvaihtopöksyt

Back to top

Achievements: 16
NES-Retro ChampionNot Too Old For This ShitSocial AdventurerAchievement ArtistRetro DealerKeyboard VeteranNES-Retro FailboatMedal of HonorNES-Retro Failcabinbassokoira's Long Con VictimClothed by NES-RetroTypical Apple UserFirst Successful SaleItem AcquiredInsiderDonated to AVGN

"Busy NES business since 1990"
990688 107 Zilverfang   IP Logged   Chrome 56.0.2924.87  Android 7.0
Javeliin
NES-Retro Ad Infinitum

Helsinki - Finland

Reply #376 - 08.06.2018 at 18:48:53

Beam wrote on 07.06.2018 at 01:35:30:
Jos tosissaan kysyt (ei voi olla aina varma puhefoorumeiden porukoista) niin voin kyllä laittaa kuvasettilinkkiä tulemaan?

Tuu vaikka Discordiin privachattailemaan niin voit laitella kuvia. Smiley

Ja valitettavasti olen tosissani.

Back to top

Achievements: 16
Church of NES-RetroNot Too Old For This ShitBeer Mario Kart Tournament24h MarathonCat PeopleNES-Retro ChampionSocial AdventurerNES-Retro FailplayNES-Retro FailboatNES-Retro Failcabinbassokoira's Long Con VictimItem AcquiredClothed by NES-RetroInsiderTypical Apple UserDonated to AVGN
Javelean Hamiss javeliin javeliin Javeliin   IP Logged   Chrome 66.0.3359.181  Windows 10
Beam
NES-Retro Novice
*

Helsinki - Finland
Reply #377 - 08.06.2018 at 18:58:23

Arto4000 wrote on 08.06.2018 at 03:39:24:
Voi tietty johtua minusta, mutta en ihan saanut juonen päästä kiinni miten esim. Jurassic Park 2:n ja Mega Manin ohjekirjoissa olevat hassunhauskat suomennokset liittyivät kysymyksiisi (mitä suomalaisia pelejä/käännöksiä on tehty ja onko tulossa lisää pelejä). Tai että mitä kaikkea keräilet, pidät suosikkipeleinäsi tai miten joku saattaisi olla kiinnostunut ostamaan pelejä sinulta.

Siksi kutsun näitä asioita jaaritteluksi, koska ne eivät tuo mitään lisäarvoa niille kysymyksille, joita kysyit ja silti ne muodostavat huomattavan ison osan viestien sisällöstä. Ja kun ei löydä sitä asiayhteyttä ydinkysymykseen, niin herää kysymys, että mitä näillä asioilla oikein yritetään loppujen lopuksi viestiä?

Vai onko tässä kyse vaan jostain besserwisserismistä, joka meni minulta ohi?

Puhut asiasta yleisellä tasolla, mutta millaiseen käyttöön itse ostit?

Kyllä muistan maininneeni, että yritän kerätä hyllyyn ja pelattavaksi kaikki pelit mistä pidän ja yritän saada myös varsinkin SCN-versiot hommattua koska niissä on huvittavia käännöksiä usein. Jotain sellaista. Luulin, että puhuimme positiivisesti peliasioista silloin kanssasi mutta ilmeisesti emme. Pardon me. Jos olisin tiennyt, että et ole viestimiehiä niin olisin jättänyt mainitsematta.
Siitä en puhunut mitään "miten joku saattaisi olla kiinnostunut ostamaan pelejä sinulta" kuten mainitsit.

Loppujen lopuksi yritin viestiä sitä, että ajattelin sinunkin ilmeisesti retropelien ystävänä olevan avoin keskustelulle aiheeseen liittyen. En tiennyt asian olevan niin haudanvakava.

Besserwisserismistä ei ole kyse vaan siitä etten pidä siitä kuinka mustamaalaat mainettani kaupankäyjänä ja ihmisenä netissä, varsinkaan ilman mitään kohtuullista syytä. Se on asiatonta. Minut tunnetaan hyvästä ja luotettavasta kaupankäynnistä jo yli 15 vuoden ajalta, kuten palautteistani voi nähdä, enkä näin ollen hyväksy tällaista meininkiä helposti.

Muuta ongelmaa minulla ei näiden aiheiden suhteen ole.

Hyvä tietää tuo ns. Sitaattioikeus minkä linkitit, kiitos linkistä! Smiley

Itse ostin sen toisen kappaleen alunperin veljelleni lahjaksi. Koska hän pitää vanhoista NES-peleistä ja Suomen sotahistoriasta aiheena niin ajattelin sen olevan hyvinkin passeli lahja. Mutta muutto uuteen asuntoon aiheutti yllättäviä lisäkustannuksia ja näin ollen päätin pistää pelin myyntiin. Ostin sitten kirjan lahjaksi.
Mutta tämmöiseen hommaan tarkoitin. En tosiaan yleensä harrasta mitään jälleenmyyntimeininkiä, vain kun on kunnon tarve.

@Rami_Airola & sen jälkeiset kommentit: kyllä, olette oikeassa Smiley

Back to top

399020   IP Logged   Chrome 67.0.3396.79  Windows 7
Beam
NES-Retro Novice
*

Helsinki - Finland
Reply #378 - 08.06.2018 at 19:22:33

Javeliin wrote on 08.06.2018 at 18:48:53:
Tuu vaikka Discordiin privachattailemaan niin voit laitella kuvia. Smiley

Ja valitettavasti olen tosissani.

Pistin yksityisviestin tulemaan. Olen liian kehno tietokoneiden kanssa niin ei tule harrastettua Discordia ja Meseä jne. eli lähinnä sähköpostilla ja yksityisviesteillä toimin.

Back to top

Arto4000
NES-Retro Insider

Hämähäkkimies

Helsinki - Finland
Reply #379 - 08.06.2018 at 21:40:55

Cheesy This just keeps getting better and better!

Beam wrote on 08.06.2018 at 18:58:23:
Kyllä muistan maininneeni, että yritän kerätä hyllyyn ja pelattavaksi kaikki pelit mistä pidän ja yritän saada myös varsinkin SCN-versiot hommattua koska niissä on huvittavia käännöksiä usein. Jotain sellaista. Luulin, että puhuimme positiivisesti peliasioista silloin kanssasi mutta ilmeisesti emme. Pardon me. Jos olisin tiennyt, että et ole viestimiehiä niin olisin jättänyt mainitsematta.

Ensinnäkään en tunne sinua ollenkaan ja oletan, ettet sinäkään tunne minua (why would you?). Kun täysin tuntemattomalle alat heti lataamaan kaikkea mitä mielen päältäsi löytyy, ei se oikein houkuta jatkamaan dialogia kanssasi ja antaa sinusta vaan huonon mielikuvan keskustelukumppanina. Huomiona vielä, että olet ollut itse aloitteellinen keskustelun avaajana. Vie ensin edes treffeille, koska suu täynnä siemennestettä on vaikea puhua.

Toisekseen meillä ei kummoista dialogia ole ollut, vaan se oli enimmäkseen sinun monologiasi asioista, joiden asiayhteys ei auennut, kuten aiemmin mainitsin. Dialogin saa muodostettua varmemmin ottamalla huomioon myös sen keskustelukumppanin. Eli kielikuvamaisesti vie se ensin treffeille ja lähde rakentamaan dialogia pieni palanen kerrallaan.

Ja tarkennetaan vielä, että viesteissäsi olleet kysymykset olivat asiallisia, mutta ne kaikki ylimääräiset rönsyt vaan alkoivat hämmentämään, että miksi joku tuntematon random-tyyppi alkaa tuosta vaan suoltamaan jotain ihme settiä sähköpostiviestissä. Tyyli ja tarkoitus ennen kaikkea.

Ensimmäinen mielikuva mikä tästä muodostui, oli tuo aiemmin mainitsemani mental case, joihin aika usein törmää kun eri puolilla nettiä pyörii.

Toinen mielikuva mikä tästä voi muodostua on, että omaat heikot sosiaaliset taidot, erityisesti kun sosialisointi tapahtuu verkon välityksellä. Tällaiset tilanteet kuitenkin omien kokemusteni pohjalta ovat ilmenneet hieman eri tavoin kuin tässä nimenomaisessa tapauksessa.

Siitä en puhunut mitään "miten joku saattaisi olla kiinnostunut ostamaan pelejä sinulta" kuten mainitsit.

"Itse kun olen työttömänä tällä hetkellä niin rahapula on jatkuvaa niin olen aina valmis myös vaihtokauppoihin, toimin huonolla weezer87 nimellä huudon puolella ja siellä on joitakin pelijuttuja, joista jotkut voisivat olla kiinnostuneitakin, olettaisin."

Besserwisserismistä ei ole kyse vaan siitä etten pidä siitä kuinka mustamaalaat mainettani kaupankäyjänä ja ihmisenä netissä, varsinkaan ilman mitään kohtuullista syytä. Se on asiatonta. Minut tunnetaan hyvästä ja luotettavasta kaupankäynnistä jo yli 15 vuoden ajalta, kuten palautteistani voi nähdä, enkä näin ollen hyväksy tällaista meininkiä helposti.

Besserwisserismillä viittaan edellämainittuihin sähköpostiviestien sisältöihin. Ja kysymys oli siitä, että onko nuo ylimääräiset jaarittelut tarkoitettu jonkinlaisiksi viisasteluiksi (besserwisser), vai onko niillä jokin oikea asiayhteys viestin pääasialliseen sanomaan, joka ei minulle avautunut?

Eikä tässä mitään mustamaalailla. Ikävää, että koet asian näin. Mutta jos sinulla on hyvä ja luotettava maine yli 15 vuoden ajalta, niin luulisi, ettei jonkun random-nettihyypiön kommentit vie sitä mainetta heti pois, eikö niin? Vai onko tässä jonkinlainen koiran älähdys kalikan kalahduksen yhteydessä? The owls are not what they seem?

Jos kelataan taaksepäin alkuperäiseen postaukseeni, johon tartuit ja josta tämä ymmärtääkseni on lähtenyt, ja puretaan se osiin rakentavassa mielessä.

Arto4000 wrote on 10.05.2018 at 00:21:32:
Myyjäkin mielenkiintoinen tapaus.

Tällaisen kuvan sain sinusta. Mielestäni tämä ei ole mustamaalaamista, vaan mielipiteeni sinusta, jonka muodostin sähköpostiviestiesi perusteella.

Kommentin sävy on neutraali.

Yritti alkuvuodesta tarjota Perkeleestä vaihtovaluuttana romupelejä ja japanilaisten AV-näyttelijöiden käyttämiä pikkupöksyjä vitunmoisen wall of textin saattelemana.

Näinhän olet tehnyt. "Romupelit"-ilmaisulla viittaan juurikin peleihin, joilla ei minulle itselleni ole arvoa tai käyttöä. Se on täysin subjektiivinen käsitys vaihtoon tarjotuista peleistä. Wall of textillä tarkoitan, että viesti oli tarpeettoman pitkä ja sen sisältöä oli hankala lukea. Tässäkään ei mielestäni ole mustamaalaamisesta kyse, vaan kuvaus tapahtuneesta yhden värikkäämmän ilmaisun voimin.

Kommentin sävy on pohjimmiltaan neutraali, mutta se on kääritty vähän räväkämpään kuoreen.

Basic trokari.

Tällaisen mielikuvan varmaan moni on saanut sinusta, kun ostat 65€:n pelin, jonka laitat pian myyntiin 220€:n hintalapulla. Minä nyt satuin sanomaan sen ääneen. Jos tämä nyt on mustamaalaamista, niin olet toiminnallasi sen itse aiheuttanut.

Trokarin määritelmä yleisesti näissä piireissä on henkilö, joka ostaa halvalla ja myy kalliilla saadakseen voittoa. Pelkän huuto.net-ilmoituksesi perusteella voi tehdä johtopäätöksen, että olet ostanut pelin ja myöhemmin laittanut sen myyntiin tarkoituksellisesti moninkertaisella hinnalla. Tämä synnyttää mielikuvan, että olet ostanut pelin ainoastaan jälleenmyyntitarkoituksessa.

Kommentin sävy on neutraali ja enemmänkin toteamus mielikuvasta, jonka olen saanut sinusta.

Jos pelkäät, että joku ei suostu tekemään kanssasi kauppaa kommenttieni vuoksi, voit käyttää ylläolevaa hyväksesi avataksesi kauppakumppanillesi kommenttieni syvempää tarkoitusta.

Ja mitä tulee mustamaalaamiseen ihmisenä, niin ei tässä siitäkään ole kyse. Perustelen vain sinun itse esille nostamia asioita liittyen omaan toimintaani ja käytökseeni, joista ainakin osasta tulkitsen, että olet pahastunut. Ja tätä asiaa itsessään perustelen kohteliaisuudella sinua kohtaan, kuin myös rakentavana kritiikkinä. Toinen vaihtoehto olisi olla täysi mulkku (jollainen tietty oikeassa elämässä olen) ja antaa täyslaidallinen päätöntä vittuilua tai olla reagoimatta ollenkaan, joista molemmat aiheuttavat vain pahaa mieltä.

Se kuinka vastaanotat perusteluni ja käsittelet ne, on hyvin pitkälti sinun vastuullasi. Jos jotain asiaa et ymmärrä, voi siitä aina yrittää kysyä tarkennuksia.

EDIT: typoja

Back to top
« Last Edit: 08.06.2018 at 21:58:08 by Arto4000 »  
Achievements: 2
Insider24h Marathon
WWW   IP Logged   Chrome 66.0.3359.181  Windows 10
Rami_Airola
NES-Retro Elite

Turku - Finland

NNID: Rami_Airola

Reply #380 - 08.06.2018 at 22:35:58

Arto4000 wrote on 08.06.2018 at 21:40:55:
Kun täysin tuntemattomalle alat heti lataamaan kaikkea mitä mielen päältäsi löytyy, ei se oikein houkuta jatkamaan dialogia kanssasi ja antaa sinusta vaan huonon mielikuvan keskustelukumppanina.

Nyt on kyllä selvästi lelukeräilijän sosiaalisuus- ja kommunikointitaidot tulilla Cheesy

Herra X: "Moro."
Lelukeräilijä: "Moi?"
Herra X:" "Onk sul mittä pelei? Mist peleist sä tykkäs? Mä tykkä supermariost."
Lelukeräilijä: "En edes tunne sinua. Miksi puhut minulle?"

Herra X lähtee pois, allapäin.

Lelukeräilijä: "Hän oli huono keskustelukumppani."

Smiley

Back to top

Achievements: 8
24h MarathonHC Movie CollectorNot Too Old For This ShitItem AcquiredKeyboard VeteranFirst Successful SaleDonated to AVGNInsider
13881 ramiairola ramiairola Airola Airola Airola   IP Logged   Firefox 60.0  Windows 8.1
Arto4000
NES-Retro Insider

Hämähäkkimies

Helsinki - Finland
Reply #381 - 08.06.2018 at 22:44:43

Rami_Airola wrote on 08.06.2018 at 22:35:58:
Nyt on kyllä selvästi lelukeräilijän sosiaalisuus- ja kommunikointitaidot tulilla Cheesy

Ei ole, koska niitä ei ole olemassa.  Cry

Back to top

Insider24h Marathon
Rami_Airola
NES-Retro Elite

Turku - Finland

Reply #382 - 08.06.2018 at 22:57:22

Arto4000 wrote on 08.06.2018 at 22:44:43:
Ei ole, koska niitä ei ole olemassa.  Cry

Eipä siinä, ei täällä taida niitä olla ~kellään.

Täällä on kova sähköpostivideopelikeräilygate menossa ja minäkin tulen siihen väliin huutelemaan kuin mikäkin apina. Kaksi autistia hölisee keskenään ja kolmas huutelee syrjästä.

Back to top

24h MarathonHC Movie CollectorNot Too Old For This ShitItem AcquiredKeyboard VeteranFirst Successful SaleDonated to AVGNInsider
13881 ramiairola ramiairola Airola Airola Airola   IP Logged   Firefox 60.0  Windows 8.1
Arto4000
NES-Retro Insider

Hämähäkkimies

Helsinki - Finland
Reply #383 - 08.06.2018 at 23:00:17

Rami_Airola wrote on 08.06.2018 at 22:57:22:
Eipä siinä, ei täällä taida niitä olla ~kellään.

Täällä on kova sähköpostivideopelikeräilygate menossa ja minäkin tulen siihen väliin huutelemaan kuin mikäkin apina. Kaksi autistia hölisee keskenään ja kolmas huutelee syrjästä.

Taidat olla vaan kadeus, kun haluat osaksi gatea. Ollaan Beamin kanssa ns. niskan päällä, että otetaanko sut mukaan vai ei.

Back to top

Insider24h Marathon
Beam
NES-Retro Novice
*

Helsinki - Finland
Reply #384 - 08.06.2018 at 23:01:08

Ei tämä tuntuu menevän enemmänkin huonompaan suuntaan, jos totisesti puhutaan.

No eipä tuohon kaikkeen ole muuta lisättävää kuin ok.

Ai tarkoitit sitä lausetta myynneistäni. Luulin, että tarkoitat jotain tarkempaa.

En tiedä miten maininnan vaikkapa ohjekirjojen käännösten pitämisestä voi sekoittaa Viisasteluun (aka. Besserwisserism)? En tiedä, minusta eri asioista puhuminen ei ole automaattisesti viisastelua.

Mustamaalaamisen piiriin kuuluu termityksesi minusta trokariksi, mental caseksi, mielenkiintoiseksi tapaukseksi & ja henkilöksi joka kauppaa tai vaihtaa romua. En koe asiaa näin vaan nämä ovat omia termejäsi.

En ole henkilökohtaisella tasolla pahastunut koska emme tosiaan tunne toisiamme mutta mitä tulee asiakkaana oloon ja vastavaa niin tämä on No Good.

Jos haluat antaa ihmisille rakentavaa palautetta niin voisihan sen tehdä suoraan heille itselleenkin ilman, että pitää netissä yllättyä kun tulee pahaa aavistamatta vilkaisemaan jotain aihetta.

Ei se toki viekään mainettani mihinkään, en vain ole tottunut puolustautumaan itseäni nettitaisteluissa koska en harrasta niitä tavallisesti. Olen vakiohenkilö muutamalla muullakin sivulla ja tämä on silti ensimmäinen kerta kun joudun näin outoon välikäteen.

Ja mitä tulee lausahdukseesi "Myyjäkin mielenkiintoinen tapaus." ja sen jatkumoon niin se ei ollut neutraalin sävyinen kommentti, se oli negatiivinen tahallisen räväkkyytensä takia joka ei tuo lauseelle enempää arvoa.

Mitä tulee tähän käsitykseesi "romusta" ja siitä jos se ei kiinnosta sinua niin se on romua, on aikamoista puhetta. Eli kaikki mikä ei kiinnosta sinua on romua? Kuten vaikka Rygar, Little Nemo, Turtles, Little Samson, avaamaton Ducktales. Romua... Quotaan tässä nyt yhtä NesRetron peruskäyttäjää hänen normaalipuheessaan jos hän ei ole samaa mieltä: "Pah".

Niin pelkän yhden huuto-ilmoituksen perusteella on todella helppoa sanoa. Jos olisin uusi näissä hommissa niin ehkäpä joo mutta huomioiden, että minulla on tuhansia toimia ollut huudossa niin yhden perusteella ollaan heikoilla jäillä.

Jep turhanpäiten ei ole mitään syytä olla vittumainen, ei sellaista jaksa.

Sama myös sinulle eli "Jos jotain asiaa et ymmärrä, voi siitä aina yrittää kysyä tarkennuksia".

Joka tapauksessa hyvät viikonloput itse kullekin.
En tiedä ehdinkö viikonlopun aikana tsekkailemaan tätä sivua. Ei sillä, että minua tähän aiheeseen luultavasti odottaisitekaan kieli pitkällä.

Back to top

Rami_Airola
NES-Retro Elite

Turku - Finland

Reply #385 - 08.06.2018 at 23:03:13

Arto4000 wrote on 08.06.2018 at 23:00:17:
Taidat olla vaan kadeus, kun haluat osaksi gatea. Ollaan Beamin kanssa ns. niskan päällä, että otetaanko sut mukaan vai ei.

En tulisi mukaan vaikka ottaisittekin, koska se olisi kuitenkin joku vittuilujuttu vain ja salajuoni. Varmuuden vuoksi kannattaa aina olla menemättä ja haluamatta mennä mihinkään mukaan milloinkaan.

Back to top

Beam
NES-Retro Novice
*

Helsinki - Finland
Reply #386 - 08.06.2018 at 23:05:11

Kyllä kahden autistin sekaan vähintään kolmas aina mahtuu, nou hätä! Korkeintaan vessahätä kun on tungosta.

Back to top

Rami_Airola
NES-Retro Elite

Turku - Finland

Reply #387 - 08.06.2018 at 23:12:38

Beam wrote on 08.06.2018 at 23:01:08:
Ei sillä, että minua tähän aiheeseen luultavasti odottaisitekaan kieli pitkällä.

Mm. käyttäjä nimim. Wellu kirjoittelee tänne jatkuvasti yhä edelleen, niin täällä on kyllä jo totuttu siihen, että odotusten määrästä huolimatta kirjoitusta tulee Cheesy

Ja kunnon wall of textiä ei ole tietenkään koskaan liikaa. Samaa mieltä ei ehkä kanssani ole kuin Mirsku, mutta kaksikin tämänmielistä on enemmän kuin nolla tämänmielistä.

Back to top

Beam
NES-Retro Novice
*

Helsinki - Finland
Reply #388 - 08.06.2018 at 23:53:26

Kolme tämänmielistä siis Smiley

Kyllä joidenkin ihmisten pitää yrittää pitää kirjoitustaitoja yllä näinä kännykkä-aikoina, kun kaikilla on niin uusio-kiire jonnekin ettei osata enää kunnolla kirjoittaa. Ihmisten kirjoitustaito on oikeasti tutkimusten perusteella heikentynyt vahvasti. Draama.

Back to top

Arto4000
NES-Retro Insider

Hämähäkkimies

Helsinki - Finland
Reply #389 - 09.06.2018 at 00:12:09

Mustamaalaamisen piiriin kuuluu termityksesi minusta trokariksi, mental caseksi, mielenkiintoiseksi tapaukseksi & ja henkilöksi joka kauppaa tai vaihtaa romua. En koe asiaa näin vaan nämä ovat omia termejäsi.

Mitkä ovat parempia termejä näille asioille joista olen puhunut ja koet mustamaalaavina?

En ole henkilökohtaisella tasolla pahastunut koska emme tosiaan tunne toisiamme mutta mitä tulee asiakkaana oloon ja vastavaa niin tämä on No Good.

Hyvä, itteensä ei kannata ottaa. Smiley Mitä asiakkuuksiin tulee, niin en itsekään olisi itseni asiakas. Kannattaa äänestää lompakolla.

Jos haluat antaa ihmisille rakentavaa palautetta niin voisihan sen tehdä suoraan heille itselleenkin ilman, että pitää netissä yllättyä kun tulee pahaa aavistamatta vilkaisemaan jotain aihetta.

En ole kokenut tarvetta antaa minkäänsortin palautetta kuin vasta siinä vaiheessa, kun olet nostanut asioita tällä foorumilla julkiseen keskusteluun. Palautteen antaminen random-tyypille, jonka kanssa ei todennäköisesti tule oltua yhteydessä missään elämänvaiheessa ei ole itselleni kauhean hedelmällistä. Olin jopa ehtinyt unohtamaan sinut kokonaan. Nyt tilanne on muuttunut, kun olet regannut foorumille ja sinuun törmää täällä varmaan enemmän.

Eli palauteasia liittyy ainoastaan tällä foorumilla käytyyn keskusteluun ja siinä yhteydessä esille nousseissa asioissa. Kirjoitustesi perusteella olen ymmärtänyt, että jotain on aina jäänyt hampaankoloon ja näihin olen antanut perustelut ja palautteet omalta osaltani niin kuin asiat itse näen ja olen tarkoittanut. Mielestäni se on reilua erityisesti sinua kohtaan. Se kuinka asiat otat vastaan ja käsittelet ne, on kuitenkin täysin sinun vastuullasi.

Voin myös lopettaa tämän jutun ja lopettaa vastaamisen kaikkiin kysymyksiisi ja kommentteihin, jos et ole tyytyväinen vastauksiini. Se ei ole ongelma.

Ei se toki viekään mainettani mihinkään, en vain ole tottunut puolustautumaan itseäni nettitaisteluissa koska en harrasta niitä tavallisesti. Olen vakiohenkilö muutamalla muullakin sivulla ja tämä on silti ensimmäinen kerta kun joudun näin outoon välikäteen.

Jos se ei vaikuta maineeseen, niin miksi edes nostaa asiasta äläkkää? Anna maineesi puhua puolestasi tämmöisissä tapauksissa.

First rule of nettitaistelut: everyone's a retard. Eli jätä vaan jatkossa väliin. Kaikki eivät vaan sitä opi.

Ja mitä tulee lausahdukseesi "Myyjäkin mielenkiintoinen tapaus." ja sen jatkumoon niin se ei ollut neutraalin sävyinen kommentti, se oli negatiivinen tahallisen räväkkyytensä takia joka ei tuo lauseelle enempää arvoa.

Saat olla tuota mieltä. Negatiiviseksi sitä ei ole kuitenkaan tarkoitettu.

Mitä tulee tähän käsitykseesi "romusta" ja siitä jos se ei kiinnosta sinua niin se on romua, on aikamoista puhetta. Eli kaikki mikä ei kiinnosta sinua on romua?

Sitä en nyt kuolemaksenikaan muista mitä pelejä sinulla oli silloin tarjota vaihdossa (huudon puolella), mutta sellainen mielikuva on jäänyt, että ne eivät puhutelleet minua millään lailla ja tästä syystä päädyin puhumaan romupeleistä. Ja kyllä, hyödytön ja kiinnostamaton tavara on itselleni romua tai turhaa tavaraa.

Rami_Airola wrote on 08.06.2018 at 23:12:38:
Ja kunnon wall of textiä ei ole tietenkään koskaan liikaa.

Rampan wall of textit ovat kauttaaltaan 5/5.

Back to top
« Last Edit: 09.06.2018 at 00:19:35 by Arto4000 »  
Insider24h Marathon
Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 
Send Topic