Choose Language:

Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board  
  Discordiin mars - click to chat!  
  Home Recent LoginRegisterHelpSearch Map Achievements Database Quizzes   

Voit piilottaa tämän mainoksen kirjautumalla sisään.

Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic
Tuu hakee ilmasiks sarjakuvalehtiä (esim. Myrkky, Spider-Man, Spawn, G.I.Joe..) (Read 6243 times)
Ed-Die
NES-Retro Insider

Boom!

Hesa - Finland
Tuu hakee ilmasiks sarjakuvalehtiä (esim. Myrkky, Spider-Man, Spawn, G.I.Joe..)
01.02.2017 at 14:26:28

Tämmönen läjä löyty muiden (EM) lehtien seasta! Saa tulla hakemaan!

Lehdet sijaitsevat Hesan Meikussa. Postitusta voin harkita jos naama miellyttää.

sarjiksia_001.jpg (1838 KB | )
sarjiksia_001.jpg
Back to top

Achievements: 14
Not Too Old For This ShitInsiderNES-Retro White Glove Society24h MarathonKeyboard VeteranNES-Retro ChampionSocial AdventurerNES-Retro FailplayNES-Retro FailcabinChurch of NES-RetroTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatDonated to AVGN

Kokoelma // You can't take any of this shit to the grave so better make some good memories of it at least..
Ed-Die- edviivadie Ed-Die   IP Logged   Chrome 55.0.2883.95  Mac OS X
biblo
NES-Retro Master

en voi hyvin

Turku - Finland
Re: Tuu hakee ilmasiks sarjakuvalehtiä (esim. Myrkky, Spider-Man, Spawn, G.I.Joe..)
Reply #1 - 01.02.2017 at 21:17:00

Kulkispa noi myrkyt halvalla postissa ni kelpais !

Back to top

Achievements: 6
Dog PeopleKeyboard VeteranNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroNES-Retro FailcabinTypical Apple User

”Olen Nikander, entinen teurastaja, nykyinen roskakuski, huonot hampaat, samoin vatsa, maksa toimii siinä ja siinä. Turha siis kysyä mitä minä haluan.”
iivil_clown   IP Logged   Chrome 55.0.2883.91  Android 6.0
Massive
NES-Retro Master

Oderint Dum Metuant

Turku - Finland
Re: Tuu hakee ilmasiks sarjakuvalehtiä (esim. Myrkky, Spider-Man, Spawn, G.I.Joe..)
Reply #2 - 02.02.2017 at 17:07:56

biblo wrote on 01.02.2017 at 21:17:00:
Kulkispa noi myrkyt halvalla postissa ni kelpais !

Jos kulkee postilla niin samaan pakettiin voi heittää kaikki loputkin meikälle paitsi Naken. Tai voin senkin ottaa mutta menee varmaan roskiin.

Back to top
« Last Edit: 02.02.2017 at 17:09:06 by Massive »  
Achievements: 7
HC Movie CollectorKeyboard VeteranCat PeopleAchievement ArtistChurch of NES-RetroClothed by NES-RetroNES-Retro Failcabin

I crave star damage
875523 skene KingMassive ur27819513 KingMassive HaileSKelassie   IP Logged   Unknown   Windows Phone 8.1
biblo
NES-Retro Master

en voi hyvin

Turku - Finland
Reply #3 - 02.02.2017 at 18:16:04

Menis paketiksi. Postikulut kun jakaa sulle 80% niin sopisi itelle.

Back to top

Dog PeopleKeyboard VeteranNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroNES-Retro FailcabinTypical Apple User

”Olen Nikander, entinen teurastaja, nykyinen roskakuski, huonot hampaat, samoin vatsa, maksa toimii siinä ja siinä. Turha siis kysyä mitä minä haluan.”
Ed-Die
NES-Retro Insider

Boom!

Hesa - Finland
Reply #4 - 02.02.2017 at 19:17:49

No katsellaan tässä, et jos ei nyt kukaan tuu hakee ni nakkaan postiin ja voitte kinastella kuka maksaa ja mitä!  Smiley

Back to top

Not Too Old For This ShitInsiderNES-Retro White Glove Society24h MarathonKeyboard VeteranNES-Retro ChampionSocial AdventurerNES-Retro FailplayNES-Retro FailcabinChurch of NES-RetroTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatDonated to AVGN

Kokoelma // You can't take any of this shit to the grave so better make some good memories of it at least..
Ed-Die- edviivadie Ed-Die   IP Logged   Chrome 55.0.2883.95  Mac OS X
biblo
NES-Retro Master

en voi hyvin

Turku - Finland
Reply #5 - 02.02.2017 at 19:33:43

Juuh. Mut emmä noista ite ottais kuin myrkyt. Jos siis saat muut menemään ja massive ei maksa isoa siivua posteista.

Back to top

Massive
NES-Retro Master

Oderint Dum Metuant

Turku - Finland
Reply #6 - 02.02.2017 at 22:13:40

biblo wrote on 02.02.2017 at 18:16:04:
Menis paketiksi. Postikulut kun jakaa sulle 80% niin sopisi itelle.

Käy.

Back to top

Achievements: 7
HC Movie CollectorKeyboard VeteranCat PeopleAchievement ArtistChurch of NES-RetroClothed by NES-RetroNES-Retro Failcabin

I crave star damage
875523 skene KingMassive ur27819513 KingMassive HaileSKelassie   IP Logged   Unknown   Windows Phone 8.1
biblo
NES-Retro Master

en voi hyvin

Turku - Finland
Reply #7 - 02.02.2017 at 23:51:42

Ed-Kuole ilmoittaa sitten jos ei kukaan hae. Elikkäs postit maksetaan noista kaikista.

Back to top

Ed-Die
NES-Retro Insider

Boom!

Hesa - Finland
Reply #8 - 05.02.2017 at 13:15:47

Noniin, nää noudettiin mun luota, elikkäs kiitos biblo ja Massive mielenkiinnosta.

Back to top

Ed-Die- edviivadie Ed-Die   IP Logged   Chrome 56.0.2924.87  Mac OS X
Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic