Choose Language:
 
 
  Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board  
  Discordiin mars - click to chat!  
  Home Recent LoginRegisterHelpSearch Map Achievements Database Quizzes   


Voit piilottaa tämän mainoksen kirjautumalla sisään.
     
     
 
 
Pages: 1 2 
Send Topic
Samsan Famicom-projekti - 100 Famicom-peliä läpi...vuodessa? (Read 9912 times)
Lurg
Offline
NES-Retro Insider
******

ohai

Posts: 2763

Gender: male
Re: Samsan Famicom-projekti - 100 Famicom-peliä läpi...vuodessa?
Reply #15 - 18.10.2018 at 21:38:29
 
Tuo on kyllä siisti peli, ja odottanut hyllyssä jo jonkin aikaa pelailuja.
 
Back to top
 
WWW aasistream   IP Logged   Chrome 69.0.3497.100  Windows 10
Samsa
Offline
NES-Retro Insider
******


Posts: 1543

Kuopio - Finland
Re: Samsan Famicom-projekti - 100 Famicom-peliä läpi...vuodessa?
Reply #16 - 30.10.2018 at 20:43:24
 
5. Jajamaru no Daibouken

Jaleco ei valitettavasti ole se kaikkien huulilla kulkeva pelifirma, kun Famicomin tunnetuimmista pelipuljuista puhutaan. Lännessä firman tunnetuimpia pelejä ovat todennäköisesti NES-portti Maniac Mansionista, Astyanax ja Boy and His Blob. Nousevan auringon maassa Jaleco tunnetaan kuitenkin varmasti parhaiten pienestä punapukuisesta Ninjasta, ja hänen jälkikasvustaan. Omasta hyllystä löytyy tällä hetkellä parikin Ninja-sarjan peliä, joista kolmannen pelasin nyt läpi. Kokeilin myös sarjan toista peliä, mutta kyseessä on aivan liikaa itseään toistava arcadetasoloikka, joka käy vanhaksi todella äkkiä.

Jajamaru no Daiboukenia (Jajamaru on siis alkuperäisen punapukuisen ninjan poika) taas voisi kutsua oikein päteväksi SMB-klooniksi. Edellisistä peleistä poiketen peli alkaa toistamaan itseään vasta kahdennenkymmenennen kentän jälkeen, ja näissäkin kentissä on riittävästi haastetta vähäksi aikaa.

Peli on myös rytmitetty niin, että tylsistyminen ei pääse heti iskemään. Parittomat kentät ovat tavallisia tasoloikkakenttiä, joissa tavoitteena on päästä kuolematta kentän vasemmasta reunasta oikeaan. Parilliset kentät taas ovat ns. bonuskenttiä, joissa Jajamaru yrittää viskoa heittotähdillään alas ilmassa lenteleviä vahvempia vihollisia, jotka taas viskovat takaisin pommeja, tulta ja salamia *räh räh*. Lisäksi joka kymmenes kenttä taistellaan helkkarin ison Gamapakkun-sammakon selässä Catfish-piraattia vastaan, joka on siepannut prinsessa Sakuran (ylläri).

Tasoloikkakentissä Jajamaru voi tuhota viholliset päälle hyppäämisen sijaan heittotähtiä viskomalla. Lisäksi Mariotyyliin laatikoita rikkomalla hän voi löytää lisäpisteitä, lisäreitä tai ninjojen perinteisiä  varusteita ( parempi heittotähti, joka tuhoaa kaikki viholliset kerrasta, näkymättömyysjuoma ja....kaivoskärry?!), sekä pelaajan tappavia pommeja.

Joku voisi väittää, että peli alkaa toistamaan varsin äkkiä itseään, mutta samaa voisi sanoa myös alkuperäisestä Super Mario Brosista. Minulle kyseessä ainakin oli peli, jonka pariin tulee varmasti palattua vielä joku kerta vaikka sunnuntaikalja kädessä.

Maksimipisteeni olivat muuten 694100, saa yrittää rikkoa.


 
Back to top
« Last Edit: 26.01.2019 at 20:47:57 by Samsa »  
Achievements: 7
NES-Retro FailcabinCat PeopleNES-Retro FailplayInsiderFirst Successful SaleNES-Retro FailboatChurch of NES-Retro

"My shoes are too tight, and I've forgotten how to dance" -Londo Mollari
samu.mitrunen   IP Logged   Chrome 71.0.3578.98  Windows 10
Samsa
Offline
NES-Retro Insider
******


Posts: 1543

Kuopio - Finland
Re: Samsan Famicom-projekti - 100 Famicom-peliä läpi...vuodessa?
Reply #17 - 08.11.2018 at 23:02:55
 
6. Double Dragon 3: The Rosetta Stone

Aina välillä vastaan tulee pelejä, joista tietää, että pienillä muutoksilla kyseessä olisi klassikkojen klassikko. Double Dragon 3 on juuri sellainen peli, joka kuitenkin julkaistussa muodossa kallistuu enemmän kusogeemun puolelle.

Tarinallisesti peli on yhtä syvällinen kuin Beat'em upit yleensä: Noin maiharinkärjen mitan uppoutuessa haaroihin. Tuplalohikäärme Billy palaa kahden vuoden treenireissulta, ja tapaa kotiin palatessaan Hiruko-nimisen ennustajaeukon, joka kertoo Billylle, että tullakseen maailman vahvimmaksi taisteluhemmoksi, täytyy hänen selvittää Egyptin arvoitus. Arvoituksen ratkaistakseen Billy lähtee maailmanympärysmatkalle keräämään Rosettan kiviä(eikös niitä ollut vaan yksi, ja sekin ihan perkeleen iso? Oh well...).

Kontrollit ovat Double Dragon kolmosessa sopivan monimutkaiset, niin että oppimiskynnystäkin riittää. A:sta hahmo lyö, B:stä potkii, ja kumpaakin yhtä aikaa painettaessa hahmo hyppää. Käytännössä koko peli mennään kuitenkin läpi käyttäen kierrehyppypotkua, joka on ainut keino aiheuttaa vahinkoa pahisten piirittäessä pelaajan. Lisäksi pelaajalla on käytössä välillä vihollisilta tippuvia aseita, kuten rikkinäisiä pulloja ja puukkoja, sekä valikosta valittavat nunchakut, jotka aiheuttavat todella rumaa jälkeä, mutta joita on käytössä vain rajallinen määrä.

Graafisesti peli on mukavan värikäs, kuten Technoksen pelit yleensä. Lisäksi soundtrack on täynnä tiukkoja biisejä, tykkäsin erityisesti uudesta Double Dragon-themestä.
Eli kyseessä on siis nätti, hyvältä kuulostava ja lisäksi peli, jota ainakin päällisin puolin on hauska pelata. Mikä siis mättää?

Pelin suurin synti on siinä, että se on saatanan vaikea täysin vääristä syistä. Pelissä kun ei ole continueja ollenkaan ennen viimeistä kenttää, mikä nyt vielä menettelisi, koska kyseessä on suhteellisen lyhyt peli, mutta tämän lisäksi ensimmäiset kaksi kenttää täytyy vetää täysin kuolematta läpi, koska kyllä, pelissä ei ole edes elämiä. Lisäksi hahmon elinvoimaa ei pysty millään palauttamaan (missä on seinäkinkut tai pizzalaatikot, kun niitä eniten tarvitsee)
Toisen kentän jälkeen mukaan saa toisen pelattavan hahmon, ja kolmannen kentän lopussa vielä kolmannen, mutta nämäkin ovat pieni lohtu, koska jos hahmot sattuvat kuolemaan ennen viimeistä kenttää, ei heitä saa enää takaisin resetoimatta peliä.

Onnistuin juuri ja juuri pääsemään pelin läpi kuudennella läpipeluuyrityksellä, ja silloinkin vain siksi, että pelin viimeinen bossi (joka on muuten vähemmän yllättäen ihan täysi huijaava sika) antoi helpon patterninm johon pääsin kiinni. En ole vähään aikaan tuntenut minkään pelin läpäisystä tällaista mielihyvää, tuntuikin kuin olisin henkilökohtaisesti päässyt näyttämään sentteriä pelin ohjelmointitiimille, ja huutamaan "hähä, voitin sittenkin, miltäs nyt tuntuu, häh?"

Loppuyhteenveto: jos haluat todella nauttia Double Dragon 3:sta, niin pelaa sitä kaverin kanssa, ja mielellään kaljakorin kera. Kaksinpelinä peli kun on huomattavasti helpompi.






Chuck_Norris.jpg (Attachment deleted)
 
schwarzenegger.jpg (8291 KB | )
schwarzenegger.jpg
Za_endo.jpg (4361 KB | )
Za_endo.jpg
Back to top
« Last Edit: 27.01.2019 at 12:43:10 by Samsa »  
Achievements: 7
NES-Retro FailcabinCat PeopleNES-Retro FailplayInsiderFirst Successful SaleNES-Retro FailboatChurch of NES-Retro

"My shoes are too tight, and I've forgotten how to dance" -Londo Mollari
samu.mitrunen   IP Logged   Chrome 71.0.3578.98  Windows 10
Rami_Airola
Offline
NES-Retro Elite
******


Posts: 15082

Turku - Finland
Gender: male

NNID: Rami_Airola

Re: Samsan Famicom-projekti - 100 Famicom-peliä läpi...vuodessa?
Reply #18 - 09.11.2018 at 11:04:25
 
Ite tykkään tosta kuolemasysteemistä. Jos henki menee, niin henki menee. Ja vain jos mukaan on saanut kaverin seikkailemaan, niin sen kaverin hahmolla on vielä mahdollisuus hoitaa homma kotiin.

Tavallaan vähän sama fiilis, kuin ekassa Turtlesissa.

Ja tietty koska DD3:ssa on vain viisi kenttää, niin esimerkiksi lisäenergian saaminen olisi liian suuri helpotus.

Hyvä peli kauttaaltaan.
 
Back to top
 
Achievements: 8
24h MarathonHC Movie CollectorNot Too Old For This ShitItem AcquiredKeyboard VeteranFirst Successful SaleDonated to AVGNInsider
13881 ramiairola ramiairola Airola Airola Airola   IP Logged   Firefox 63.0  Windows 8.1
SilentWinter
Offline
NES-Retro Elite
******


Posts: 2417

Espoo - Finland
Gender: male
Re: Samsan Famicom-projekti - 100 Famicom-peliä läpi...vuodessa?
Reply #19 - 11.11.2018 at 20:23:47
 
Olen kyllä täysin samaa mieltä Samsan kanssa. Tuollaiset fiilikset oli läpäisyn jälkeen. Sarjan heikoin osa, valitettavasti.
 
Back to top
 
Achievements: 6
NES Game MasterPokémon MasterInsiderChurch of NES-RetroClothed by NES-RetroItem Acquired
SilentWinter   IP Logged   Chrome 70.0.3538.77  Windows 10
Rami_Airola
Offline
NES-Retro Elite
******


Posts: 15082

Turku - Finland
Gender: male

NNID: Rami_Airola

Re: Samsan Famicom-projekti - 100 Famicom-peliä läpi...vuodessa?
Reply #20 - 11.11.2018 at 20:29:21
 
SilentWinter wrote on 11.11.2018 at 20:23:47:
Olen kyllä täysin samaa mieltä Samsan kanssa. Tuollaiset fiilikset oli läpäisyn jälkeen. Sarjan heikoin osa, valitettavasti.


Kyllähän ykkönen nyt on kevyesti huonompi peli.
Siinä ei voi edes pelata kaksi samanaikaisesti (paitti siinä kaksintaistelumoodissa mutta eihän se nyt ole sama asia ollenkaan).
 
Back to top
 
Achievements: 8
24h MarathonHC Movie CollectorNot Too Old For This ShitItem AcquiredKeyboard VeteranFirst Successful SaleDonated to AVGNInsider
13881 ramiairola ramiairola Airola Airola Airola   IP Logged   Firefox 63.0  Windows 8.1
SilentWinter
Offline
NES-Retro Elite
******


Posts: 2417

Espoo - Finland
Gender: male
Re: Samsan Famicom-projekti - 100 Famicom-peliä läpi...vuodessa?
Reply #21 - 11.11.2018 at 20:51:56
 
Rami_Airola wrote on 11.11.2018 at 20:29:21:
Kyllähän ykkönen nyt on kevyesti huonompi peli.
Siinä ei voi edes pelata kaksi samanaikaisesti (paitti siinä kaksintaistelumoodissa mutta eihän se nyt ole sama asia ollenkaan).


Ykköstä oli sentään ihan hauska yrittää läpäistä, tää vaan ärsytti juuri noiden yllämainituiden seikkojen takia. Kaksinpelin puuttuminen on tietty pienoinen miinus tuossa.
 
Back to top
 
Achievements: 6
NES Game MasterPokémon MasterInsiderChurch of NES-RetroClothed by NES-RetroItem Acquired
SilentWinter   IP Logged   Chrome 70.0.3538.77  Windows 10
nassekova
Offline
NES-Retro Expert
****

Now I am become death,
destroyer of the worlds

Posts: 3222

Gender: male
Re: Samsan Famicom-projekti - 100 Famicom-peliä läpi...vuodessa?
Reply #22 - 28.12.2018 at 12:43:30
 
Oisko tässä Samsalle seuraavaksi peliksi vähä "haastavampi" setti  Cheesy
 
takeshi.jpeg (2027 KB | )
takeshi.jpeg
no_chousenjou.jpeg (1896 KB | )
no_chousenjou.jpeg
Back to top
 
Achievements: 6
BeersiderTypical Apple UserChurch of NES-RetroNES-Retro FailboatItem AcquiredFirst Successful Sale

What you call genocide, I call a day's work!
nassekova   IP Logged   Safari 12.0.2  Mac OS X
natedogg
Offline
NES-Retro Ad Infinitum
******

You are never too old
to play

Posts: 16655

Kuopio - Finland
Gender: male
Re: Samsan Famicom-projekti - 100 Famicom-peliä läpi...vuodessa?
Reply #23 - 28.12.2018 at 13:12:21
 
Mie kyllä haluisin nähdä streamin, kun joku pelaa Takeshia.  Roll Eyes

On kyllä semmonen peli, mikä on joskus hommattava!
 
Back to top
 
Achievements: 5
bassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranMedal of HonorInsiderDonated to AVGN

Special Power Glove programs on game pak enhance other joystick games.&&&&"TEH MOST BEAUTIFUL JOURNEY TROUGH DARKNESS THAT WILL KIRVESTÄÄ MEIDÄT KAIKKI! HAILATAAN HAILAUKSEN JÄLKEENKIN, HAIL HAIL HAIL AND KILL!" CODEath @ kännissä.
215494   IP Logged   Firefox 64.0  Windows 10
Javeliin
Offline
NES-Retro Ad Infinitum
******


Posts: 2112

Helsinki - Finland
Gender: male




Re: Samsan Famicom-projekti - 100 Famicom-peliä läpi...vuodessa?
Reply #24 - 28.12.2018 at 15:32:01
 
Beat Takeshi osaa kyllä tuhota lapsuuden ja nuoruuden!
 
beat_takeshi.jpg (127 KB | )
beat_takeshi.jpg
Back to top
 
Achievements: 16
Church of NES-RetroNot Too Old For This ShitBeer Mario Kart Tournament24h MarathonCat PeopleNES-Retro ChampionSocial AdventurerNES-Retro FailplayNES-Retro FailboatNES-Retro Failcabinbassokoira's Long Con VictimItem AcquiredClothed by NES-RetroInsiderTypical Apple UserDonated to AVGN
Javelean Hamiss javeliin javeliin Javeliin   IP Logged   Chrome 71.0.3578.98  Windows 10
Samsa
Offline
NES-Retro Insider
******


Posts: 1543

Kuopio - Finland
Re: Samsan Famicom-projekti - 100 Famicom-peliä läpi...vuodessa?
Reply #25 - 01.01.2019 at 19:10:36
 
Kitano  Kiss. Takeshin linnaan en kyllä suostu koskemaan, niin masokisti en ole.



 
Back to top
« Last Edit: 01.01.2019 at 19:11:30 by Samsa »  
Achievements: 7
NES-Retro FailcabinCat PeopleNES-Retro FailplayInsiderFirst Successful SaleNES-Retro FailboatChurch of NES-Retro

"My shoes are too tight, and I've forgotten how to dance" -Londo Mollari
samu.mitrunen   IP Logged   Chrome 70.0.3538.110  Windows 10
Samsa
Offline
NES-Retro Insider
******


Posts: 1543

Kuopio - Finland
Re: Samsan Famicom-projekti - 100 Famicom-peliä läpi...vuodessa?
Reply #26 - 01.01.2019 at 19:18:22
 
7. Seikimatsu/ Seikima II: Akuma No Gyakushuu

aka

End of the Century: Satan's counterattack (tjsp)


Jos joskus pistäisin pystyyn pätevän KISS-kopiometallibändin, jonka jäseniin kuuluu hahmoja kuten "His Excellency Demon Kogure" (aka Demon Kakka, ei ehkä se kaikkein myyvin nimi Suomen markkinoilla), His Imperial Highness Raiden Yuzawa ja Empire Magistrate Jail O'Hashi, ja jota pidetään syystäkin yhtenä Japanin parhaista metallibändeistä, niin millaisen pelin haluaisin porukasta tehtävän?

Paskan collectathonin vielä paskemmalla musiikilla, totta kai.

Ei tästä pelistä paljon sanottavaa saa irti. Demon Koguren ( joka sattuu olemaan entinen Helvetin kakkosmies) tehtävänä on kulkea neljän kentän läpi keräten kentästä ensin sellaisia saatanallisia esineitä kuten omenoita, rahasäkkejä, ruukkukasveja ja saatananpalvojien valkoisia asuja. Esineet kerättyään Kogure voi pelastaa yhden kentästä vangittuna löytyvän bändin jäsenen. Kaikki bändin jäsenet pelastettuaan päästään vielä taistelemaan Zeusta vastaan masentavan helpossa lopputaistelussa.

HP:na pelissä toimii aika, jota pelaaja menettää aina ottaessaan vihollisilta osumaa. Aikaa saa hieman lisää kentistä löytyvistä tai kaupasta ostettavista punaisista juomista. Ajan loppua game over iskee saman tien, eikä lisäelämiä ole tarjolla, joten koko urakka on aloitettava aina kuoltua alusta.

Musiikki on ehkä kuitenkin pelin masentavin osuus, ottaen huomioon, että kyseessä on kuitenkin metallibändin nimikkopeli. Ilmeisesti MSX2-versiossa soi jopa bändin musiikki, mutta famicom-versiossa edes se ei pelasta.

Jos nyt positiivia hakemalla haetaan, niin ei peli paljoa maksanut, ja kasetin kuva on hieno.

Linkkaan tähän pari bändin biisiä, jotka sentään ovat tiukkaa tavaraa.



 
Back to top
« Last Edit: 27.01.2019 at 12:42:07 by Samsa »  
Achievements: 7
NES-Retro FailcabinCat PeopleNES-Retro FailplayInsiderFirst Successful SaleNES-Retro FailboatChurch of NES-Retro

"My shoes are too tight, and I've forgotten how to dance" -Londo Mollari
samu.mitrunen   IP Logged   Chrome 71.0.3578.98  Windows 10
Samsa
Offline
NES-Retro Insider
******


Posts: 1543

Kuopio - Finland
Re: Samsan Famicom-projekti - 100 Famicom-peliä läpi...vuodessa?
Reply #27 - 26.01.2019 at 19:39:42
 
8. Great battle Cyber


Great Battle-sarjalla on Japanissa pitkät perinteet. Sarjan ensimmäinen peli julkaistiin Famicomille vuonna 1990, ja sen jälkeen pääsarjassa on nähty yli kymmenen peliä, ja spinoffit mukaan lukien pelejä on reilusti yli kolmekymmentä, erityisesti jos Super Robot Wars-sarjan pelit lasketaan mukaan.

Pääsarjan pelien ideana on ollut saattaa eri animesarjojen mechat ja live action-tokusatsusarjojen supersankarit taistelemaan rinnakkain, tekemällä ihmisistä ja monikymmenmetrisistä roboteista samankokoisia. Sarjan ensimmäinen peli, SD Battle Ōzumō: Heisei Hero Basho, oli lähinnä tarkoitettu lahjaksi Banpreston, peli/lelufirman uudelle toimitusjohtajalle Yukimasa Sugiuralle. Kyseessä oli todella kämäinen sumopeli, jossa hahmot taistelivat keskenään, mutta hahmoista ja niiden naittamisesta samaan peliin tykättiin, ja näin uusi pelisarja sai alkunsa.

Great battle Cyber edustaa pelisarjan perinteistä tasohyppelypuolta. Pelaajalla on valittavana kolme eri pelattavaa hahmoa: Kamen Rider Black, Victory Gundam ja Ultraman Taro. Hahmot käyttäytyvät pelattavuudeltaan hieman eri lailla, osan lyönneissä on pidempi kantama, ja osa taas liikkuu nopeammin. Lisäksi jokaisella on vielä tietyissä kentissä soivat tunnuskappaleet. Vastaansa kolmikko saa sekalaisen seurakunnan omien sarjojensa vihollisista, joista en itse tunnistanut kuin Gundam-sarjan mechoja.

Ensi alkuun peli tuntui todella hyvältä ostokselta. Peli näyttää pirun hyvältä ja värikkäältä, ja hahmot ovat isoja ja yksityiskohtaisia. Myös taisteluosuudet olivat hauskoja, joskin vähän yksinkertaisia. Musiikki on varmasti pelin paras osuus, ja suosittelenkin kiinnostuneita kuuntelemaan koko alle laittamani soundtrackin läpi.

Mutta mitä pidemmälle pelissä pääsin, sitä selvemmiksi pelin ongelmat kävivät. Suurin ongelma on pelin vauhdikkuus. Hahmot kun vetävät jo peruskävellessä kenttien läpi kuin Sonic, ja juoksupyrähdyksissä Boltin Usain jää helposti kakkoseksi. Kuvittelisi, että tällaisessa pelissä nopeus on valttia, mutta Kamen Rider on osassa kenttiä täysin pelaamiskelvoton, koska tarkoista hypyistä tulee enemmän luistelua lipsuvien kontrollien vuoksi. Lisäksi ruutu scrollaa niin, että eteensä on välillä todella vaikeaa nähdä.

Siksi jouduinkin tyytymään useissa kentistä pelaamaan hitaalla Ultramanilla, vaikka kyseessä olikin kaikkein tylsin hahmo, jolla on kehnoin hahmobiisi, ja joka oli taistelutilanteissa turhin lyhyen lyöntikantaman vuoksi.

Voisin silti suositella peliä varauksella pelkästään pelin alkupuoliskon, musiikin ja ulkoasun vuoksi. Ja tarjoaahan tämä masokisteille tietysti myös haastetta. Sarjan myöhemmät osat Super Famicomilla ovat muuten huomattavasti parempia, niitä suosittelen lämmöllä.


 
Back to top
« Last Edit: 26.01.2019 at 20:58:34 by Samsa »  
Achievements: 7
NES-Retro FailcabinCat PeopleNES-Retro FailplayInsiderFirst Successful SaleNES-Retro FailboatChurch of NES-Retro

"My shoes are too tight, and I've forgotten how to dance" -Londo Mollari
samu.mitrunen   IP Logged   Chrome 71.0.3578.98  Windows 10
Samsa
Offline
NES-Retro Insider
******


Posts: 1543

Kuopio - Finland
Re: Samsan Famicom-projekti - 100 Famicom-peliä läpi...vuodessa?
Reply #28 - 27.01.2019 at 12:39:37
 
9 ja 10: Bomberman ja 1942

Muutama yksinkertaisempi peli tähän väliin. Bombermanista nyt ei kauheasti sanottavaa ole. Pommitehtaan työntekijärobotti, joka tahtoo Pinokkion tavoin olla oikea oikea Lode Runner, lähtee laittamaan tehtaan paskaksi, ja samalla tappamaan muut tehtaan työntekijät. Yhteensä 50 kenttää pelattavana, jotka menevät varsin nopeasti varsinkin sen jälkeen, kun käytettävissä on täysi tulivoima, aikapommit, seinien läpi kävely ja kuolemattomuus omille pommeille. Onneksi kenttiä ei ollut enempää, muuten peli olisi nopeasti alkanut toistaa itseään.

Koska musiikinkaan puolesta pelissä ei ole mitään mainittavaa, laitan vain alle videon 99-vuotiaasta Japanilaismummosta, joka pelaa/pelasi Bombermanin läpi vähintään kerran päivässä.

1942 oli Famicomin alkupään shmupiksi yllättävän pelattava. Tavoitteena pelissä on laittaa koko Japanin hävittäjälaivue lihoiksi, yksin. Hyviä hommia. Kuten saattaa olettaa, peli ei turhan paljon mässäile näyttävällä ulkoasulla tai powerupeilla. "Musiikin" puolesta kyseessä on varmasti paskin peli tähän asti. Kuitenkin sillä mitä pelillä on tarjottavana päästään yllättävän pitkälle.

Koska alusta lähtien on selvää, että pelissä on tavoitteena päästä 32:n kentän läpi, tuli minulle ainakin tarve päästä pelin loppuun vaikka verenmaku suussa. Pelin loppupuolelle päästessä kädet hikosivat, ja syke oli lähempänä kahtasataa, kun vinosilmänipponit tulivat iholle vasemmalta ja oikealta, ja kun elämiä oli jäljellä vain yksi, onnistuin vaipumaan jonkinlaiseen shmuppizoneen, jossa jokainen ammus tuntui liikkuvan kuin hidastettuna, ja olin täydellisessä tilankontrollissa. Onnistuinkin läpipeluun lisäksi pyöräyttämään pisteet ympäri, mikä tosin onnistuu varmasti keneltä tahansa, joka pääsee pelin loppuun asti.

 
Back to top
« Last Edit: 27.01.2019 at 12:40:41 by Samsa »  
Achievements: 7
NES-Retro FailcabinCat PeopleNES-Retro FailplayInsiderFirst Successful SaleNES-Retro FailboatChurch of NES-Retro

"My shoes are too tight, and I've forgotten how to dance" -Londo Mollari
samu.mitrunen   IP Logged   Chrome 71.0.3578.98  Windows 10
nassekova
Offline
NES-Retro Expert
****

Now I am become death,
destroyer of the worlds

Posts: 3222

Gender: male
Re: Samsan Famicom-projekti - 100 Famicom-peliä läpi...vuodessa?
Reply #29 - 27.01.2019 at 12:53:28
 
Melkonen plot_twist, että bombermanista tuleekin Lode Runner!  Smiley
 
Back to top
 
Achievements: 6
BeersiderTypical Apple UserChurch of NES-RetroNES-Retro FailboatItem AcquiredFirst Successful Sale

What you call genocide, I call a day's work!
nassekova   IP Logged   Safari 12.0.2  Mac OS X
Pages: 1 2 
Send Topic