Choose Language:

Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board  
  Discordiin mars - click to chat!  
  Home Recent LoginRegisterHelpSearch Map Achievements Database Quizzes   

Voit piilottaa tämän mainoksen kirjautumalla sisään.

Kampanjatori

Poll Poll
Question: Kuinka useasti soitat tai käytät musalaittestoasi?

Päivittäin    
  3 (33.3%)
Muutaman kerran viikossa    
  0 (0.0%)
Kerran viikossa    
  1 (11.1%)
Muutaman kerran kuukaudessa    
  1 (11.1%)
Kerran kuukaudessa    
  0 (0.0%)
Parin kuukauden välein    
  1 (11.1%)
Puolen vuoden välein    
  0 (0.0%)
Kerran - kaksi vuodessa    
  0 (0.0%)
Soittimeni on koristeena / sisustuselementtinä    
  0 (0.0%)
Ei ginostele.    
  3 (33.3%)

Total votes: 9
« Created by: aksuun on: 25.10.2019 at 16:15:39 »

Pages: 1 2 3 4 
Send Topic
Musalaitteistotriidi (Read 3819 times)
osklu
NES-Retro Expert

pröntsistä prönts

Helsinki - Finland
Re: Musalaitteistotriidi
Reply #30 - 13.05.2019 at 17:42:26

biblo wrote on 13.05.2019 at 17:05:30:
Smiley

Alamikki vaatii phantom-virran toimiakseen, ylempi on dynaaminen joka toimii ihan plug-in-menolla.

Itellä kytkin tossa protossa välissä josta saa valittua näiden väliltä. Saat kans tommosen yhen ku nähään jos haluut. Vaikka sellasen missä on katkaisija.

Toi kytkin ois tarkotus itekki jossain välissä kolvailla väliin, mutku ei oo oikee aikaa ja tiloja ja missähän se mun kolviki on ja eeeääähhhh...

Back to top

Achievements: 9
BeersiderSocial AdventurerNES-Retro White Glove SocietyChurch of NES-RetroItem AcquiredNES-Retro FailcabinClothed by NES-Retrobassokoira's Long Con VictimNES-Retro Failboat

Itse pyyhin koko illan jos odotat penilsen imemisrä?
Hienob  näköidtä kun lataa 200€ tidkiin ja kaikille juo sa
Jis oon löhettäny kikkelikuvia niin ingnoretkaa vaan
Kävi ribumilla, heitin käynnukän lattialle ja en näöxenää mitäöb näytödtä
http://www.huuto.net/sellernro/58470 osklu osklu osklu   IP Logged   Chrome 74.0.3729.131  Windows 7
biblo
NES-Retro Master

en voi hyvin

Turku - Finland
Reply #31 - 13.05.2019 at 19:29:03

osklu wrote on 13.05.2019 at 17:42:26:
Toi kytkin ois tarkotus itekki jossain välissä kolvailla väliin, mutku ei oo oikee aikaa ja tiloja ja missähän se mun kolviki on ja eeeääähhhh...

No jos satut tässä taas Turkuistumaan kaleksin merkeissä niin voidaan täällä rakentaa sulle toinen mikki koska enemmän leluja on voitto.

Back to top

Achievements: 6
Dog PeopleKeyboard VeteranNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroNES-Retro FailcabinTypical Apple User

”Olen Nikander, entinen teurastaja, nykyinen roskakuski, huonot hampaat, samoin vatsa, maksa toimii siinä ja siinä. Turha siis kysyä mitä minä haluan.”
iivil_clown   IP Logged   Chrome 74.0.3729.131  Windows 10
Nestori
NES-Retro Novice
*

Rauma - Finland
Reply #32 - 15.05.2019 at 09:30:45

Osklulla hyvännäköstä settiä! Tuo viulusyna alko heti kiinnostaa, en oo ollu moisesta tietoinen. Ootko saanu mittää nauhoteltua? Koska soi Avaruusromussa? Cheesy

Back to top

IP Logged   Firefox 66.0  Windows 10
osklu
NES-Retro Expert

pröntsistä prönts

Helsinki - Finland
Reply #33 - 15.05.2019 at 10:26:49

Nestori wrote on 15.05.2019 at 09:30:45:
Osklulla hyvännäköstä settiä! Tuo viulusyna alko heti kiinnostaa, en oo ollu moisesta tietoinen. Ootko saanu mittää nauhoteltua? Koska soi Avaruusromussa? Cheesy

Streichfettejä näkyny muusikoiden.netissä suht usein about sataanviiteenkymppiin.
Äänityshommat vähän viivästyny, koska kana uunissa jne, mut avaruusromussa pörisee vitusti varmaan seuraavan kahen vuosikymmenen sisään ehkä.

Back to top

Achievements: 9
BeersiderSocial AdventurerNES-Retro White Glove SocietyChurch of NES-RetroItem AcquiredNES-Retro FailcabinClothed by NES-Retrobassokoira's Long Con VictimNES-Retro Failboat

Itse pyyhin koko illan jos odotat penilsen imemisrä?
Hienob  näköidtä kun lataa 200€ tidkiin ja kaikille juo sa
Jis oon löhettäny kikkelikuvia niin ingnoretkaa vaan
Kävi ribumilla, heitin käynnukän lattialle ja en näöxenää mitäöb näytödtä
http://www.huuto.net/sellernro/58470 osklu osklu osklu   IP Logged   Firefox 66.0  Windows 10
biblo
NES-Retro Master

en voi hyvin

Turku - Finland
Reply #34 - 17.06.2019 at 17:03:09

Jaa, nyt kun skeba ja vahvari jäi kaverille lainaan niin heitetään niistä kuva, lopuista sitten myöhemmin. Piuhoina ei kuvassa jotkut fenderit.

- Fender Squier johon oli vaihdettu toisesta kepistä jotain, en muista mitä
- Fender R25? ehkä vahvarin tyyppi. 25wattia kuitenkin täyttää ilman kun tolla töräyttää.

Metriäkään näillä en osaa varmaan soittaa mutta ostin aikanaan kun halvalla sain. Jotain koittanu mutta basso tuntuu ehkä itelle kepeistä fiksuimmalta.

Joskus näistä oon tänne jo kuvan pistänytkin. Maalauksista ainakin.

Back to top

Dog PeopleKeyboard VeteranNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroNES-Retro FailcabinTypical Apple User

”Olen Nikander, entinen teurastaja, nykyinen roskakuski, huonot hampaat, samoin vatsa, maksa toimii siinä ja siinä. Turha siis kysyä mitä minä haluan.”
iivil_clown   IP Logged   Chrome 75.0.3770.89  Android 7.0
aksuun
NES-Retro Expert

Reply #35 - 18.06.2019 at 21:13:22

osklulla kyllä hienot setit!  Smiley

Back to top

I got my time machine, got my electronic dream!
  IP Logged   Chrome 72.0.3626.121  Android
aksuun
NES-Retro Expert

Reply #36 - 25.10.2019 at 16:15:39

Tuli tässä mieleen skeba kädessä, että kuinkas paljon jengi soittelee noin yleensä?
Vai tuppaako musalaitteet kerätä pölyä enempi nurkassa?

Joten laitoinpa pollin pystyyn!  Cool

Back to top

I got my time machine, got my electronic dream!
  IP Logged   Firefox 70.0  Mac OS X
biblo
NES-Retro Master

en voi hyvin

Turku - Finland
Reply #37 - 25.10.2019 at 18:21:38

Vaikea vastata kun aika kausittaista. Nyt töissä niin hektistä että kiinnostaa lähinnä napsutella esaria himassa vapaa-aikana.

Back to top

iivil_clown   IP Logged   Chrome 78.0.3904.62  Android 7.0
Wiizeli
NES-Retro Ad Infinitum
NES-Retro Beersider

Vantaa - Finland

Reply #38 - 25.10.2019 at 18:28:56

biblo wrote on 25.10.2019 at 18:21:38:
kiinnostaa lähinnä napsutella esaria himassa vapaa-aikana.

Mikä on kuitenkin hieno harrastus siinä missä muutkin.
Ja vahvasti suositeltava miehille, koska se on hyväksi eturauhaselle.

Back to top

Achievements: 14
BeersiderPlayStation Network Level 15+24h MarathonAchievement ArtistHC Movie CollectorSocial AdventurerNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroKeyboard VeteranTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatInsiderDonated to AVGN
Wiiseli Wiizeli Wiizeli Wiizelih M_Manninen Weazel   IP Logged   Firefox 70.0  Windows 10
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Live: Radikus
PSN: Radikus
NNID: Radikus

Reply #39 - 25.10.2019 at 18:34:49

biblo wrote on 25.10.2019 at 18:21:38:
Vaikea vastata kun aika kausittaista. Nyt töissä niin hektistä että kiinnostaa lähinnä napsutella esaria himassa vapaa-aikana.

Tämä.

Ja selvinpäinkin pitäs olla.

Back to top

Achievements: 20
Beersider24h MarathonHC Movie CollectorCat PeopleNES-Retro ChampionSocial AdventurerAchievement ArtistNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroRetro Dealerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranClothed by NES-RetroItem AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatMedal of HonorDonated to AVGN

I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it's a comedy.
WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Safari 13.0.1  iOS 13.1.3
biblo
NES-Retro Master

en voi hyvin

Turku - Finland
Reply #40 - 25.10.2019 at 19:15:26

Wiizeli wrote on 25.10.2019 at 18:28:56:
Mikä on kuitenkin hieno harrastus siinä missä muutkin.
Ja vahvasti suositeltava miehille, koska se on hyväksi eturauhaselle.

Ja tarpeeksi kireelle kun venyttää niin kai se bassokielestä menee.

Back to top

iivil_clown   IP Logged   Chrome 78.0.3904.62  Android 7.0
Wiizeli
NES-Retro Ad Infinitum
NES-Retro Beersider

Vantaa - Finland

Reply #41 - 25.10.2019 at 19:24:37

biblo wrote on 25.10.2019 at 19:15:26:
Ja tarpeeksi kireelle kun venyttää niin kai se bassokielestä menee.

Back to top

BeersiderPlayStation Network Level 15+24h MarathonAchievement ArtistHC Movie CollectorSocial AdventurerNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroKeyboard VeteranTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatInsiderDonated to AVGN
Wiiseli Wiizeli Wiizeli Wiizelih M_Manninen Weazel   IP Logged   Firefox 70.0  Windows 10
Rami_Airola
NES-Retro Elite

Turku - Finland

NNID: Rami_Airola

Reply #42 - 25.10.2019 at 22:41:14

Kitarasta en muista millon oisin viimeks soittanu sillä säveltäkään. En ole tähän kämppään muutettua ainakaan tainnu soittaa kertaakaan (eli ainakaan reiluun vuoteen).

Tietokoneella on sitte musaa tullu tehtyä kyllä, mutta viime aikoina sitäkin aika vähän.

Sähkörumpujen ostoa olen tässä ihan supervakavissani harkinnut, niin sen tehtyä tulee varmaan paukuteltua suht kiitettävästikin ainakin alkuun.

Back to top
« Last Edit: 25.10.2019 at 22:41:51 by Rami_Airola »  
Achievements: 8
24h MarathonHC Movie CollectorNot Too Old For This ShitItem AcquiredKeyboard VeteranFirst Successful SaleDonated to AVGNInsider
13881 ramiairola ramiairola Airola Airola Airola   IP Logged   Firefox 70.0  Windows 8.1
Ed-Die
NES-Retro Insider

Boom!

Pää-Hese - Finland
Reply #43 - 27.10.2019 at 13:33:13

Kyllähä sitä tulee tyciteltyä aikalailla päivittäin. Paljon duunannu omia nauhotuksia ja bändinkin kanssa studiohommia ollu kesästä lähtien, joten!!

Tässä himoinnu uutta skebaa aika huolella!! Joku tommonen 2000-luvun alun tai ysärin lopun PRS (ehkä SE) ginostelee niinmaanperkeleesti että suattaa olla että ens vuoden keväällä töräytän menemään jos lompakko antaa periks!

Back to top

Not Too Old For This ShitInsiderNES-Retro White Glove Society24h MarathonKeyboard VeteranNES-Retro ChampionSocial AdventurerNES-Retro FailplayNES-Retro FailcabinChurch of NES-RetroTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatDonated to AVGN

You can't take any of this shit to the grave so better make some good memories of it at least..
Ed-Die-   IP Logged   Chrome 78.0.3904.70  Mac OS X
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Live: Radikus
PSN: Radikus
NNID: Radikus

Reply #44 - 27.10.2019 at 13:56:18

Mitä hintaluokkaa se sit on? Millanen?

Back to top
« Last Edit: 27.10.2019 at 13:56:32 by Radikus »  
Achievements: 20
Beersider24h MarathonHC Movie CollectorCat PeopleNES-Retro ChampionSocial AdventurerAchievement ArtistNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroRetro Dealerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranClothed by NES-RetroItem AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatMedal of HonorDonated to AVGN

I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it's a comedy.
WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Safari 13.0.1  iOS 13.1.3
Pages: 1 2 3 4 
Send Topic