Choose Language:

Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board  
  Discordiin mars - click to chat!  
  Home Recent LoginRegisterHelpSearch Map Achievements Database Quizzes   

Voit piilottaa tämän mainoksen kirjautumalla sisään.

Pages: 1 2 
Send Topic
Dream of New Zelda (Read 2180 times)
retropelaaja
NES-Retro Novice
*

Re: Dream of New Zelda
Reply #15 - 03.04.2019 at 01:39:43

Olosuhteet myös uupuu, en tiedä minne se kuluisi.
Mutta tosiaan, millainen olisi muiden Zelda. Itse en ole pelin kehittäjä tai muutenkaan en ole joutunut miettimään miten jokin asia voisi olla toisin. Olen aina tyytynyt valmiiseen pelattavaan, ehkä siksi on tullut joitain ajatuksia millainen minulle olisi uusi Zelda. Toivon että tulemme näkemään elokuvamaisia kohtauksia ehkä seuraavassa Zeldassa. Vapaan kameran muoto olisi myös kiva vaikka dronella toteutettuna. Links Awakeniin tulee nähtävästi anime kohtauksia. Tykkään Links Awakening pelin tilt viewistä, kuvakulma tuo kivasti miniatyyri olemuksen peliin. Toivon myös että Oracle of Seasons & Ages sarjaan tulisi vastaava päivitys.

Back to top

IP Logged   Firefox 66.0  Windows 7
Junton
NES-Retro Elite

Playing video games

Hämeenlinna - Finland

PSN: Juntton
NNID: Juntton

Re: Dream of New Zelda
Reply #16 - 03.04.2019 at 09:12:53

En ole pelien kehittäjä, olen pelien pelaaja. Nih. Ei siinä sen ja pelin.

Back to top

Achievements: 11
BeersiderNot Too Old For This ShitNES-Retro FailcabinCat PeopleSocial Adventurerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranTypical Apple UserInsiderChurch of NES-RetroNES-Retro Failboat

SMD2(x2), NES, SNES, N64, WII U, SWITCH, GBC, PS2, PS3, PS4, XBONE
Olen nähnyt asioita, joita te ihmiset ette uskoisi. Hyökkäysaluksia tulessa Orionin edustalla. Olen katsellut C-säteiden kimaltelua Tannhäuserin portilla. Kaikki nuo hetket katoavat aikanaan, kuin kyynelet sateeseen.
17.12.2015: Rapea kalaleike ranskalaisilla (Pizzataxi) -Radilys
708256 Juntton Junt0n Junton Junton   IP Logged   Chrome 73.0.3683.86  Windows 10
Pages: 1 2 
Send Topic