Choose Language:

Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board  
  Discordiin mars - click to chat!  
  Home Recent LoginRegisterHelpSearch Map Achievements Database Quizzes   

Voit piilottaa tämän mainoksen kirjautumalla sisään.

Kampanjatori

Pages: 1 2 
Send Topic
Tietävätkö muut ihmiset internet-elämästäsi? (Read 1264 times)
Wiizeli
NES-Retro Ad Infinitum
NES-Retro Beersider

Vantaa - Finland

Tietävätkö muut ihmiset internet-elämästäsi?
22.08.2019 at 16:44:15

Niin eli kuinka hyvillä elämässäsi pyörivät ihmiset ovat perillä siitä, mitä puuhailet interneteissä? Ihmisillä nyt siis tarkoitan juurikin sitä lähiympäristöä eli kavereita, vanhempia, sukulaisia ja työkavereita. Miksei vaikka kaupan kassaakin.
Ja nyt haen kaikista eniten ja lähinnä boardi-elämää ja sitä että omistaa nickin jota käyttää kaikkialla netissä ja peleissä jne.

Oma kaveripiirihän nyt lähinnä on täällä jo boardilla.
Eli siis niistä kolmesta peruskoulu-ajoilta jäljellä olevasta kaverista yksi pyöriikin tällä boardilla ja ne kaksi muuta kyllä tietävät mun Wiizeli-nickin. Sitä en tosin tiedä, että tietävätkö ne mitä kaikkea mä sen nickin turvin kirjoittelen..
Muu kaveripiiri mulla onkin sit muotoutunut tän boadin kautta, niin siinä ei paljoa pysty asioita salailemaan.

Mutta mitä tulee sitten omiin vanhempiin tai työkavereihin, niin en mä vaan pysty todellakaan kertomaan että mä pyörin internet-boardeilla aktiivisesti ja mulla on vakio nimimerkki jne.
Työkavereissakin siis ikäjakauma menee sieltä alle kolkyt-veestä yli 50vee. Eli siellä on pelaavia nuoria aikuisia, jotka itsekin pyörivät nettipeleissä ja muissa hommeleissa.
Mutta ei todellakaan tulisi mieleenkään sanoa kenellekään noista, että mä käytän tälläistä nimimerkkiä internetissä ja tuolla kanavalla mä kirjoittelen useinkin.
Onhan pari duunikaveria joskus ehdottanut jotain nettipelailua pleikkarilla, mutta en oo paljastamassa mun nimimerkkiä todellakaan.

Pelottaakin ajatus, että joku duunikaveri googlettais tietoisesti mitä kaikkea löytyy mun nimimerkillä netistä.

Mites teillä muilla?
Hävettääkö tämä nettielämä? Tai peittelettekö sitä edes mitenkään?

Back to top

Achievements: 14
BeersiderPlayStation Network Level 15+24h MarathonAchievement ArtistHC Movie CollectorSocial AdventurerNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroKeyboard VeteranTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatInsiderDonated to AVGN
Wiiseli Wiizeli Wiizeli Wiizelih M_Manninen Weazel   IP Logged   Firefox 68.0  Windows 10
Radikus
NES-Retro Administrator

'Nuff Said!

Helsinki - Finland

Live: Radikus
PSN: Radikus
NNID: Radikus

Re: Tietävätkö muut ihmiset internet-elämästäsi?
Reply #1 - 22.08.2019 at 16:53:26

Kaikki tietää kaiken.

Aivan sama.

Edit: Sattumalta muuten just mietin tätä asiaa.

Back to top
« Last Edit: 22.08.2019 at 16:55:55 by Radikus »  
Achievements: 20
Beersider24h MarathonHC Movie CollectorCat PeopleNES-Retro ChampionSocial AdventurerAchievement ArtistNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroRetro Dealerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranClothed by NES-RetroItem AcquiredFirst Successful SaleTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatMedal of HonorDonated to AVGN

I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it's a comedy.
WWW 47361 Radikus Radikus Radikus 4 ur9969391 Radikus Radikus Rad1kus   IP Logged   Safari 12.1.2  iOS 12.4
Rami_Airola
NES-Retro Elite

Turku - Finland

NNID: Rami_Airola

Reply #2 - 22.08.2019 at 17:06:01

Etenkin toi nickihomma on mun kohdallani se suurin salaisuus ja häpeä, jonka toivon pysyvän iäti salassa kaikilta.

Back to top

Achievements: 8
24h MarathonHC Movie CollectorNot Too Old For This ShitItem AcquiredKeyboard VeteranFirst Successful SaleDonated to AVGNInsider
13881 ramiairola ramiairola Airola Airola Airola   IP Logged   Firefox 68.0  Windows 8.1
natedogg
NES-Retro Ad Infinitum

You are never too old
to play

Kuopio - Finland
Reply #3 - 22.08.2019 at 17:28:06

Pari kaveria tietää että pyörin täällä, lopuille en huutele.

Ei niitä varmaan edes kiinnostas.

En kyllä menis esittelemään kenellekkään näitä tänne postattuja.  Grin

Back to top

Achievements: 5
bassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranMedal of HonorInsiderDonated to AVGN

Special Power Glove programs on game pak enhance other joystick games.&&&&"TEH MOST BEAUTIFUL JOURNEY TROUGH DARKNESS THAT WILL KIRVESTÄÄ MEIDÄT KAIKKI! HAILATAAN HAILAUKSEN JÄLKEENKIN, HAIL HAIL HAIL AND KILL!" CODEath @ kännissä.
215494   IP Logged   Firefox 68.0  Windows 10
Wiizeli
NES-Retro Ad Infinitum
NES-Retro Beersider

Vantaa - Finland

Reply #4 - 22.08.2019 at 17:33:34

Sen unohdin tosta aloituspostauksesta mainita, että vaikka en näitä "Wiizeli-juttuja" muualla uskalla/kehtaa tunnustaa, niin voin kuitenkin kaikista mahdollisista omista ahdistuksista, alkoholismista, pelkotiloista sun muista täysin ääliömäisisestä käyttäytymisestä tai itsetuhoisuudesta ja vastaavasta jutella vaikka kenelle tahansa vastaantulijalle. Esim. töissä olen näistä asioista tosiaan täysin avoin.

Mutta noita(kaan) asioita en kyllä mun vanhemmille ala juttelemaan.
Parempi antaa niiden elää siinä luulossa, että mä en oo ihan täysin toivoton ja menetetty tapaus.

Back to top

Achievements: 14
BeersiderPlayStation Network Level 15+24h MarathonAchievement ArtistHC Movie CollectorSocial AdventurerNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroKeyboard VeteranTypical Apple UserBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatInsiderDonated to AVGN
Wiiseli Wiizeli Wiizeli Wiizelih M_Manninen Weazel   IP Logged   Firefox 68.0  Windows 10
Amd-man
NES-Retro Ad Infinitum
MILF Hunter

Call-Me-Kenneth

Vehmaa - Finland

Live: Black Gandalf
PSN: Black_Gandalf

Reply #5 - 22.08.2019 at 17:48:46

Kyl ne ainakin tietää että käyn tän porukan kanssa mökillä pelaamassa videopelejä, mutta muuten en tiiä.

Back to top

Achievements: 10
Typical Apple UserSocial AdventurerNES-Retro ChampionNot Too Old For This ShitNES-Retro FailcabinKeyboard VeteranClothed by NES-RetroNES-Retro FailboatDonated to AVGNInsider

I'm not sick but I'm not well
452836 Black_Gandalf Black Gandalf amd___man 62 ur23599305 Risunjemmaaja Varjostusmies Varjomies   IP Logged   Firefox 69.0  Windows 10
Mirsku
NES-Retro Elite

Helsinki - Finland
Reply #6 - 22.08.2019 at 19:00:17

Tietää ja tietää tarkemminkin kuin millaisia mielikuvia tai käsityksiä internetissä ehkä saatetaan muodostaa, koska toki sellainen henkilö voi tietää vielä enemmän palapelin palasista. Harrastukset, mielipiteet, filosofiset näkemykset, tai mitä kirjoittaa eivät ole sellaisia että niitä millään tavalla yrittäisi pitää salassa. Välttämättä ei nosta itse aiheita esille, mutta jos joku kysyy multa että se ja se mitä olen kirjoittanu ni mitä tarkoitan sillä, niin ei sellaista myöskään yritä peitellä.

Tossa on sekin hyvä puoli että se samalla kertoo myöskin kanssaihmisistä paljon että miten kukakin reagoi suhun mikäli se kuva millaisen susta voisi saada internettiin liittyen on tiedossa.

Back to top

Achievements: 11
PlayStation Network Level 15+Keyboard VeteranSocial AdventurerNES-Retro White Glove SocietyNES Game MasterFirst Successful SaleInsiderTypical Apple UserChurch of NES-RetroItem Acquiredbassokoira's Long Con Victim

"Pelien avulla voidaan opettaa todella syvällisiä asioita. Oppilas voi esimerkiksi kuvitella olevansa Neuvostoliiton maatalousministeri.  "
Mirsku mirskuism   IP Logged   Firefox 68.0  X11
nassekova
NES-Retro Expert

Now I am become death,
destroyer of the worlds

Reply #7 - 22.08.2019 at 20:46:45

Radikus wrote on 22.08.2019 at 16:53:26:
Kaikki tietää kaiken.

Aivan sama.

Aikalailla tämä. Pari työkaveria näyttää jopa noita mun instagramin kolvailujakin seuraavan nyt kun tarkistin. Ja sama nikki on joka paikassa.

Back to top

Achievements: 6
BeersiderTypical Apple UserChurch of NES-RetroNES-Retro FailboatItem AcquiredFirst Successful Sale

What you call genocide, I call a day's work!
nassekova   IP Logged   Safari 12.1.2  Mac OS X
Junton
NES-Retro Elite

Playing video games

Hämeenlinna - Finland

PSN: Juntton
NNID: Juntton

Reply #8 - 22.08.2019 at 21:36:23

Jotkut.

Back to top

BeersiderNot Too Old For This ShitNES-Retro FailcabinCat PeopleSocial Adventurerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranTypical Apple UserInsiderChurch of NES-RetroNES-Retro Failboat

SMD2(x2), NES, SNES, N64, WII U, SWITCH, GBC, PS2, PS3, PS4, XBONE
Olen nähnyt asioita, joita te ihmiset ette uskoisi. Hyökkäysaluksia tulessa Orionin edustalla. Olen katsellut C-säteiden kimaltelua Tannhäuserin portilla. Kaikki nuo hetket katoavat aikanaan, kuin kyynelet sateeseen.
17.12.2015: Rapea kalaleike ranskalaisilla (Pizzataxi) -Radilys
708256 Juntton Junt0n Junton Junton   IP Logged   Chrome 76.0.3809.111  Android 9
biblo
NES-Retro Master

en voi hyvin

Turku - Finland
Reply #9 - 22.08.2019 at 21:50:59

Velipuolikuu tietää ja avokki. Sit varmaan muut tutut/kaverit onkin jo täällä. Eli kai ny.

Back to top

Achievements: 6
Dog PeopleKeyboard VeteranNot Too Old For This ShitChurch of NES-RetroNES-Retro FailcabinTypical Apple User

”Olen Nikander, entinen teurastaja, nykyinen roskakuski, huonot hampaat, samoin vatsa, maksa toimii siinä ja siinä. Turha siis kysyä mitä minä haluan.”
iivil_clown   IP Logged   Chrome 76.0.3809.111  Android 7.0
Massive
NES-Retro Master

Oderint Dum Metuant

Turku - Finland
Reply #10 - 22.08.2019 at 23:07:07

Vanhemmat tietää että pyörin täällä, muusta nettielämästäni eivät (koska ei sellaista oikeastaan olekaan). Kaverit ja nainen toki tietää myös ja niille välillä linkkailen/näytän jotain postauksia.
Retron lisäksi ei ole tosiaan tullut muilla foorumeilla pyörittyä vuosiin mutta silloin kun on niin vähintäänkin kaverit ovat tienneet siitä.

Back to top

Achievements: 7
HC Movie CollectorKeyboard VeteranCat PeopleAchievement ArtistChurch of NES-RetroClothed by NES-RetroNES-Retro Failcabin

I crave star damage
875523 skene KingMassive ur27819513 KingMassive HaileSKelassie   IP Logged   Chrome 75.0.3770.143  Android 7.0
Erja
NES-Retro Ad Infinitum
Lois Lame

Reply #11 - 27.08.2019 at 19:35:11

En varsinaisesti häpee kirjotuksiani (en varmaan nimelläni esiintyis jos häpeisin), mut en myöskään kuuluta tätä kaikelle kansalle kun en haluu että kaik alkais googlaileen. Moni lähipiiristä (perhe/kaverit) tietää, mut monesti puhun vaan pelikavereista jos jostain tapahtumista puhun edes. Moni foorumin vanhoista/nykysistä käyttäjistä on käyny mun porukoilla yöpymässäkin, ni hyvin tietävät kotijoukot. Ja oonpa kerran yöpyny Wiiselillä veljeni kanssa Smiley

Back to top

Achievements: 8
NES-Retro FailplayCat PeopleSocial AdventurerNES-Retro FailcabinItem AcquiredClothed by NES-RetroNES-Retro FailboatInsider

Kalle^^> Erja on Lois Lame
erjax 79 esketor Erjax   IP Logged   Chrome 55.0.2883.91  Android 6.0.1
Junton
NES-Retro Elite

Playing video games

Hämeenlinna - Finland

PSN: Juntton
NNID: Juntton

Reply #12 - 29.08.2019 at 20:32:19

Jotkut. Internet-elämääkin on paljon. Eri foorumit, Youtube jne...

Back to top

BeersiderNot Too Old For This ShitNES-Retro FailcabinCat PeopleSocial Adventurerbassokoira's Long Con VictimKeyboard VeteranTypical Apple UserInsiderChurch of NES-RetroNES-Retro Failboat

SMD2(x2), NES, SNES, N64, WII U, SWITCH, GBC, PS2, PS3, PS4, XBONE
Olen nähnyt asioita, joita te ihmiset ette uskoisi. Hyökkäysaluksia tulessa Orionin edustalla. Olen katsellut C-säteiden kimaltelua Tannhäuserin portilla. Kaikki nuo hetket katoavat aikanaan, kuin kyynelet sateeseen.
17.12.2015: Rapea kalaleike ranskalaisilla (Pizzataxi) -Radilys
708256 Juntton Junt0n Junton Junton   IP Logged   Chrome 76.0.3809.132  Windows 10
Wellu
NES-Retro Master

Reply #13 - 29.08.2019 at 20:58:47

Kukaan ei tiedä mitään, olen turvassa

Eipä kyllä tuu yleensä keskustelunaiheeksi "Missä pyörit netissä jne." jossain yhteydessä oon maininnu että tää nessiretro on ainut missä tulee luuhattua

Back to top

Achievements: 7
Keyboard VeteranDog PeopleNES-Retro ChampionChurch of NES-RetroHC Movie CollectorXbox Live Gamerscore 50000+Item Acquired
WelluEiSaatavilla   IP Logged   Firefox 68.0  Linux
CODEath
NES-Retro Ad Infinitum

Kortrijk - Belgium

Reply #14 - 02.09.2019 at 22:53:50

En ihan täysin hahmota kysymykseen sopivaa vastausta. Tavallaan joo, tietävät "internet-elämäni" mutta kovin monet ihmiset, kenen kanssa olen netissä tekemisissä, tunnen myös IRL.

Sitten taas toisaalta en ensinnäkään osaa noita oikein erottaa kahdeksi selvästi eri asiaksi, ja toisaalta niille, ketkä eivät tätä "toista puolta" tiedä, se ei ole millään tavoin relevanttia.

Joskus nykyisen AMK-luokan Whatsappiin olen jonkun oman Twitch-linkin heittänyt, mutta onkohan sekään mitä kysymyksellä alunperin tarkoitetaan.

En tiedä, olen vähän hämmentynyt.

Back to top

Achievements: 12
NES-Retro White Glove SocietyNES-Retro FailplayKeyboard VeteranNES-Retro FailcabinChurch of NES-RetroItem AcquiredClothed by NES-RetroFirst Successful SaleBeer Mario Kart TournamentNES-Retro FailboatInsiderDonated to AVGN

"Luulin jo aikaisemmin olleeni kännissä, mutta now i'm really fucking drunk. Pidin tosin tauon tuossa kun luulin, että alkoholia ei ole enää.
I was wrong. 35cl were there on the door." @ natedogg kännissä
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Levyt - Pelit
140817 rutsi topiath 358 vodelord codeath   IP Logged   Chrome 76.0.3809.132  Windows 10
Pages: 1 2 
Send Topic